AnonymBruker Skrevet 10. januar 2024 #1 Skrevet 10. januar 2024 Fikk høre dette etter 5 mnd dating. Vært nesten daglig at vi har møttes de første 4 mnd. Så 3 uker med å treffes et parr gang i uka, så plusselig dette. Er det et klart signal på at noen er veldig usikker på fremtidig forhold? Eller at man har mistet følelser? Jeg tenker selv at det mest sansynlig er over og ut for noe fremover. Men jeg vet ikke, er det noen som har vært borti noe lignende, og så har det tatt seg opp igjen? Er det vanlig å ta en pause fra noen for å kjenne etter om man savner dem? Anonymkode: f128d...f07
AnonymBruker Skrevet 10. januar 2024 #2 Skrevet 10. januar 2024 Kanskje han synes det har vært litt intenst. En sånn kommentar kan være en syrlig bemerkning på at dere aldri er lenger fra hverandre til at dere rekker å savne hverandre. Kanskje han er litt secure eller avoidant og synes det blir litt kvelende/needy det hele. Kan være sundt å ta et steg tilbake og gi hverandre litt rom, og, ja kjenne at dere savner hverandre. Anonymkode: d0e9e...3aa 1
AnonymBruker Skrevet 10. januar 2024 #3 Skrevet 10. januar 2024 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Kanskje han synes det har vært litt intenst. En sånn kommentar kan være en syrlig bemerkning på at dere aldri er lenger fra hverandre til at dere rekker å savne hverandre. Kanskje han er litt secure eller avoidant og synes det blir litt kvelende/needy det hele. Kan være sundt å ta et steg tilbake og gi hverandre litt rom, og, ja kjenne at dere savner hverandre. Anonymkode: d0e9e...3aa Ser den, men saken er det at hun er den som har vært mest på med å møtes. Ville komme på besøk til meg hver dag, noe jeg ikke hadde noe problem med. Har selv vært mest på i helgene. Så hadde forstått det viss jeg var veldig kvelende/needy. Men jeg har hatt det i tankene hele veien, at jeg ikke skal være alt for på, og la henne få litt pusterom. TS Anonymkode: f128d...f07
AnonymBruker Skrevet 10. januar 2024 #4 Skrevet 10. januar 2024 Det mest normale er at man har lyst til å være sammen 24/7 når man er stormforelsket. Det er man etter 5 måneder. Anonymkode: 1069f...20b
AnonymBruker Skrevet 10. januar 2024 #5 Skrevet 10. januar 2024 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Det mest normale er at man har lyst til å være sammen 24/7 når man er stormforelsket. Det er man etter 5 måneder. Anonymkode: 1069f...20b Tenkte meg det, er første gang jeg dater noen så har ikke så mye erfaring rundt hva som er vanlig/ikke vanlig. TS Anonymkode: f128d...f07
AnonymBruker Skrevet 10. januar 2024 #6 Skrevet 10. januar 2024 Et godt råd til deg er å gi henne space UTEN å bli sur. Hvis du viser på noen måte at du blir fornærmet nå, da blir det sannsynligvis over og ut. Tål alenetiden! Anonymkode: 1c5ba...985 2
Pingvinen Skrevet 10. januar 2024 #7 Skrevet 10. januar 2024 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Det mest normale er at man har lyst til å være sammen 24/7 når man er stormforelsket. Det er man etter 5 måneder. Anonymkode: 1069f...20b Jeg er stormforelsket, men synes det er nok å møtes 2-3 ganger i uka. Ellers føler jeg meg fort kvalt. Avhengig av alenetid. 1
AnonymBruker Skrevet 10. januar 2024 #8 Skrevet 10. januar 2024 Pingvinen skrev (2 timer siden): Jeg er stormforelsket, men synes det er nok å møtes 2-3 ganger i uka. Ellers føler jeg meg fort kvalt. Avhengig av alenetid. Helt enig. Anonymkode: 7465f...02c
AnonymBruker Skrevet 10. januar 2024 #9 Skrevet 10. januar 2024 Det er stor sannsynlighet for at det er over og ut ja, men forsøk å trekke deg litt tilbake og se hva som skjer over noen uker eller så. La henne savne deg litt, kjenne på følelsene og ikke alltid være så tilgjengelig som du har vært, samtidig er det viktig å ikke avvise helt heller, kan være en vrien balanse det der. Samtidig må du ta vare på deg selv oppi det også, og hvis du mener det drøyer ut over lang tid der du blir usikker, så kan det være bedre å avslutte hvis det ikke bedrer seg etter at du har gitt litt space. Anonymkode: 92a48...d68
Andro Skrevet 10. januar 2024 #10 Skrevet 10. januar 2024 Det høres ut som en klam og intens start på et forhold 😳 Skjønner godt at man kan trenge litt mer "luft" mellom møtene. Kanskje det beste du kan gjøre er å signalisere klart at du respekterer behovet for alenetid, og behov for å gjøre andre ting enn bare å være sammen med kjæresten. Sørg for å virke litt opptatt selv også, så du ikke virker stakkarslig eller pågående. Jeg ville også spurt om hun har det bra, og om hun gjennomgår noe som gir økt behov for å drive med sine egne greier. Det kan jo være alt fra sykdom, overstimulering og behov for hvile, til at hun tviler på egne følelser eller har noe nytt i sikte. Selv har jeg ganske høyt bekreftelsesbehov, og ville også blitt usikker på en slik endring. Samtidig så er jeg også av dem som trenger litt albuerom i relasjoner, for å kunne ivareta mitt behov for hvile, aktiviteter osv. der jeg ikke må ta hensyn til andre. Jeg ville vært skeptisk til noen som ville kommet daglig så snart inn i et forhold.
AnonymBruker Skrevet 10. januar 2024 #11 Skrevet 10. januar 2024 Enig i at du gjør lurt å smilende gi henne det rommet. Men, samtidig må du jo se på om dere faktisk passer sammen. Jeg hadde ikke klart å være i en relasjon hvor å møtes 2-3ganger pr uke er max. Det, ville ikke vært forenelig med mine ønsker. Jeg hadde ønsket å se den jeg er forelsket i hverdag!!, men blitt enige om at det hadde vært lurt å ha en dag til seg selv og sitt, så man starter med å ikke bli avhengige i hverandre. Det er hadde vært en sunn utvikling for meg og mine forhold. Altså, jeg blir sammen med noen som er like intens som meg, men vi kommer til enighet om at vi begge kanskje er litt for intense Der ligger mitt nye sweet spot! Anonymkode: a45b5...5c8
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå