AnonymBruker Skrevet 10. januar 2024 #1 Skrevet 10. januar 2024 Er samboer med dine/mine barn. Barnet til samboeren min har en bestemor som gir alt hva dette barnet vil ha gjennom hele året. Alt fra ny telefon, merkeklær/sko og straks ny sykkel til 30 000, i tillegg sparer hun myye penger til han som han får når han er voksen. Det jeg stusser på at far/bestemor har hemmeligholdt hvor mye han faktisk får. Barnet har forsnakket seg virker det som. Bestemoren kan ha gitt en lik pengesum til alle barna ifb med jul, så kan plutselig bonusbarnet si: pluss de 2000 kr jeg fikk av farmor i sta. I jula måtte plutselig samboeren min og bonusbarnet dra ut for å kjøpe noe. Da er jeg ganske sikker på at det lå en ekstra gave fra bestemor der som barnet da åpner hos mor, enda h*n fikk gave til flere tusen h*n åpnet her. Hvorfor hemmeligholde? Er dette innafor å lyve om? Hvorfor kan de ikke bare være ærlig? Jeg gir ikke barna mine like mye og de får ikke alt de vil så det er store forskjeller innad på familien sånn sett. Anonymkode: 84a03...f25
AnonymBruker Skrevet 10. januar 2024 #2 Skrevet 10. januar 2024 Kanskje de gjør det for å "skåne" dine barn? Anonymkode: ec029...d3c 1 1
AnonymBruker Skrevet 10. januar 2024 #3 Skrevet 10. januar 2024 AnonymBruker skrev (35 minutter siden): Kanskje de gjør det for å "skåne" dine barn? Anonymkode: ec029...d3c Det tenkte jeg også 😊 Anonymkode: b1900...233 1
AnonymBruker Skrevet 10. januar 2024 #4 Skrevet 10. januar 2024 Så bestemor til barnet skal ikke gi noe til eget barnebarn? Anonymkode: 40e3e...45e
kaarebjarne Skrevet 10. januar 2024 #5 Skrevet 10. januar 2024 Vel, dette er resultatet av å flytte sammen med folk som har barn fra før, når man selv har egne barn. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå