AnonymBruker Skrevet 10. januar 2024 #1 Skrevet 10. januar 2024 Hei! Jeg synes det er litt vanskelig å vite hvilke farger jeg kler, eller i det minste kan bruke uten at det ser veldig rart ut, så lurer derfor på om noen har tips. Jeg har brune øyne og brunt hår, får farge på kroppen og i ansiktet om sommeren, men litt bleik om vinteren. Vet at jeg bla kler mørkeblå og rød. Er ikke sikker på om jeg har nøytral eller varm hudtone. Så om noen har tips som gjør at det lettere å skjønne hvilke farger man kler tar jeg gjerne i mot🤗 Anonymkode: 2c042...297
Gjest ti10 Skrevet 10. januar 2024 #2 Skrevet 10. januar 2024 Still deg foran speilet og hold klær i ulik farger opp mot ansiktet, så ser du fort hva du kler og ikke kler.
Roci Skrevet 10. januar 2024 #3 Skrevet 10. januar 2024 ti10 skrev (3 timer siden): Still deg foran speilet og hold klær i ulik farger opp mot ansiktet, så ser du fort hva du kler og ikke kler. Dette De rette fargene får øynene dine til å stråle og gir glød til huden. Feil farger får deg til å se blass og fargeløs ut. Og så er det jo slik at de fleste farger finnes med både kalde og varme undertoner, det er ikke slik at man enten kler rødt eller ikke 2 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå