Smågodt23 Skrevet 10. januar 2024 #1 Skrevet 10. januar 2024 I en jungel av termometer: hva er deres erfaring av hva som er best? Har kjøpt et «vanlig» termometer til bruk rektalt (tilpasset barn), men vurderer også et for utvortes bruk (type panne/øre) for raskere måling - er det verdt det? Er de presise nok? Noen som er bedre enn andre?
Sofakona Skrevet 10. januar 2024 #2 Skrevet 10. januar 2024 Denne er super ..rektal viser 37,8 og denne viser 37,7 1
Smågodt23 Skrevet 10. januar 2024 Forfatter #3 Skrevet 10. januar 2024 Sofakona skrev (1 time siden): Denne er super ..rektal viser 37,8 og denne viser 37,7 Takk!
AnonymBruker Skrevet 10. januar 2024 #4 Skrevet 10. januar 2024 Jeg foretrekker pannetermometer i tillegg til rektalt termometer. Det er veldig lett å bare kjapt måle i pannen, selv når barnet sover. Jeg vet ikke hva slags vi har, jeg kjøpte det på apotek for noen år siden. Det er ikke 100% nøyaktig, men det er bra nok. Hvis du trenger helt nøyaktig måling må du uansett måle rektalt. Eget babytermometer for rektal måling er ikke nødvendig. Anonymkode: 6fa51...e86
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå