AnonymBruker Skrevet 10. januar 2024 #1 Skrevet 10. januar 2024 Jeg er en kvinne på 50 år med 2 barn hvor begge har flyttet ut og etablert seg med samboere. Jeg var nylig på middagsdate men en mann på 56 år. Ser ut som en gjennomsnittlig 56 åring. Ikke supersprek men heller ikke gammel gubbe. Hyggelig fyr og vi prater og har det fint. Det kommer fram at han har 4 barn. To voksne han ikke har kontakt med og to yngre barn, et som går i barnehagen og et som går i 2. Klasse på barneskolen. Jeg kjenner jeg blir litt sånn negativ innstilt for uansett hvor hyggelig han er føler jeg meg så ferdig med den fasen av livet. Men det ble verre for det yngste barnet heter det samme som han. Det er "Kåre" og "Kåre Junior" og jeg tenker at denne voksne mannen må virkelig se opp til seg selv og beundre seg selv siden han gir barnet samme navn. På det punktet blir jeg temmelig sikker på at dette er en relasjon som stopper her. Det kommer fram at han møtte barnas mor da hun var 25 og han 40. Jeg har selv en datter på 25 år og hadde ikke likt det om hun hadde kommet med en kjæreste på 40 år. "Kåre" var uansett skilt fordi kona hadde blitt så påståelig og kverulerende med årene at det var ikke mulig å leve med henne. Jeg tolket det dit hen at kona hadde blitt voksen med årene og sluttet å beundre han og begynt å ha egne meninger. Er jeg virkelig så satt og sur som "Kåre" påstår fordi jeg synes det holder med denne ene middagen. Bare tanken på å være stemor annenvær uke til såpass små barn får meg til å ville løpe motsatt vei. Jeg har hatt små barn. Jeg er ferdig med den delen av livet. Og navneoppkallinga gir meg grøsninger for du må ha et enormt ego for å tenke ut noe sånt. Det er ingen tradisjon for det i hans familie men han håper at Junior vil fortsette med det. Anonymkode: bc272...29a 4 6 3
AnonymBruker Skrevet 10. januar 2024 #2 Skrevet 10. januar 2024 Greit at han kanskje ikke passer for deg, men du trenger ikke trekke han ned pga navnevalg av barn (det er mye verre navn på dagens barn enn jr, men trenges ikke brukes mot hverken foreldre eller barna). At han har flere kull viser jo at han enda er attraktiv blant flere aldersgrupper, er jo et absolutt pluss. Du trenger ikke være "stemor" om du ikke ønsker det. Anonymkode: ecc7b...7ea 10 1
AnonymBruker Skrevet 10. januar 2024 #3 Skrevet 10. januar 2024 Det høres ikke gøy ut å være sammen med en småbarrnsfar som nærmer seg 60 når du både er endel yngre og har voksne og selvstendige barn. Og ja, det er noe ...litt negativt med folk som har vært i forhold med diger aldersforskjell. Anonymkode: 346d7...257 6 6
AnonymBruker Skrevet 10. januar 2024 #4 Skrevet 10. januar 2024 Nå er jeg kvinne på 46 år, med barn på 17 og 22 år. Og det mest negative med denne mannen, er at han ikke har kontakt med sine voksne barn. Jeg er selv singel, men møter jeg en mann, så har jeg ingen planer om å bo sammen med han. Anonymkode: b1ecf...bd2 28 2 4
AnonymBruker Skrevet 10. januar 2024 #5 Skrevet 10. januar 2024 AnonymBruker skrev (21 minutter siden): To voksne han ikke har kontakt med og to yngre barn, et som går i barnehagen og et som går i 2. Klasse på barneskolen. To han ikke har kontakt med? Det er et dårlig tegn! Og småbarn i tillegg. Har en følelse av han ikke står langt framme i køen når utdelingen av årets far skjer... AnonymBruker skrev (21 minutter siden): Det kommer fram at han møtte barnas mor da hun var 25 og han 40. æsj AnonymBruker skrev (22 minutter siden): Er jeg virkelig så satt og sur som "Kåre" påstår fordi jeg synes det holder med denne ene middagen. Så han er fornærmet for at du ikke vil mere og kaller seg 'satt og sur'? Det er jo et rødt flagg at han blir så emosjonell over å bli dumpa. Det er som å bli kalt hore fordi man avviser en mann 😛 Om du ikke vil mere, så skjønner jeg det godt. Anonymkode: 4a12e...6db 11 1 5
AnonymBruker Skrevet 10. januar 2024 #6 Skrevet 10. januar 2024 Har ikke kontakt med TO voksne barn?? Why the fuck not? Veldig dårlig tegn. Anonymkode: fb507...b72 12 3
AnonymBruker Skrevet 10. januar 2024 #7 Skrevet 10. januar 2024 29 minutter siden, AnonymBruker said: Jeg kjenner jeg blir litt sånn negativ innstilt for uansett hvor hyggelig han er føler jeg meg så ferdig med den fasen av livet. Men det ble verre for det yngste barnet heter det samme som han. Det er "Kåre" og "Kåre Junior" og jeg tenker at denne voksne mannen må virkelig se opp til seg selv og beundre seg selv siden han gir barnet samme navn. På det punktet blir jeg temmelig sikker på at dette er en relasjon som stopper her. Anonymkode: bc272...29a Mitt inntrykk er at dette med å gi sønnen samme navn som faren handler om familietradisjon. Anonymkode: 5026e...1e6 2
AnonymBruker Skrevet 10. januar 2024 #8 Skrevet 10. januar 2024 Syns også det er dårligere tegn å ha to voksne barn han ikke har kontakt med, enn to småbarn. Anonymkode: 5e06c...3d0 8 3
AnonymBruker Skrevet 10. januar 2024 #9 Skrevet 10. januar 2024 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Syns også det er dårligere tegn å ha to voksne barn han ikke har kontakt med, enn to småbarn. Anonymkode: 5e06c...3d0 Ja ikke sant? Jeg synes det er rart ingen har reagert på det? Jeg kjenner folk som ikke har kontakt med sine foreldre og det pga svært alvorlige hendelser. At mannen i tillegg fikk barn med en så mye yngre dame, og er på ts fordi hun ikke ville møtes mer, du har dodged dette årets bullet ts. Anonymkode: fb507...b72 4
AnonymBruker Skrevet 10. januar 2024 #10 Skrevet 10. januar 2024 Skulle gjerne hørt de store barna sin versjon av hvorfor de ikke har kontakt lenger. Anonymkode: f9bc0...c7c 6
AnonymBruker Skrevet 10. januar 2024 #11 Skrevet 10. januar 2024 AnonymBruker skrev (1 time siden): Jeg kjenner jeg blir litt sånn negativ innstilt for uansett hvor hyggelig han er føler jeg meg så ferdig med den fasen av livet. Men da dropper du videre kontakt. Er vel ikke verre enn det, du trenger ikke skrive lange tirader hvor du rakker ned på stakkars Kåre. Som tydeligvis ikke er mye å samle på uansett når han har satt to barn til verden som han ikke snakker med. LØP! At han sutrer fordi du ikke ønsker en date nr 2, sier vel det meste. Anonymkode: 68cb6...5c8 3
Mr.Anon Skrevet 10. januar 2024 #12 Skrevet 10. januar 2024 Jeg syns egentlig mest synd på småbarna oppi alt dette. Det er de som må vokse opp med en skrøpelig far, en far som ikke klarer å følge opp fordi han begynner å bli for gammel, trøtt og grinete. Han blir pensjonist før barna er myndige, det er flaut det. Har dessverre ingenting til overs for gamle foreldre, min far fikk sitt siste barn da han ble 40 og det barnet er på vei ned i en veldig mørk fremtid. Istedenfor å bry seg om barnet så tenker foreldrene kun på seg selv og den fritiden de har rett på og krangler så fillene fyker. Det barnet som er min søster er nå 12 år og ender stadig opp i problemer pga omsorgssvikt fra begge hjem. Nærmer man seg 40, så burde man ikke få flere barn om man allerede har barn fra før! 4 1 2
AnonymBruker Skrevet 10. januar 2024 #13 Skrevet 10. januar 2024 1 hour ago, AnonymBruker said: Jeg er en kvinne på 50 år med 2 barn hvor begge har flyttet ut og etablert seg med samboere. Jeg var nylig på middagsdate men en mann på 56 år. Ser ut som en gjennomsnittlig 56 åring. Ikke supersprek men heller ikke gammel gubbe. Hyggelig fyr og vi prater og har det fint. Det kommer fram at han har 4 barn. To voksne han ikke har kontakt med og to yngre barn, et som går i barnehagen og et som går i 2. Klasse på barneskolen. Jeg kjenner jeg blir litt sånn negativ innstilt for uansett hvor hyggelig han er føler jeg meg så ferdig med den fasen av livet. Men det ble verre for det yngste barnet heter det samme som han. Det er "Kåre" og "Kåre Junior" og jeg tenker at denne voksne mannen må virkelig se opp til seg selv og beundre seg selv siden han gir barnet samme navn. På det punktet blir jeg temmelig sikker på at dette er en relasjon som stopper her. Det kommer fram at han møtte barnas mor da hun var 25 og han 40. Jeg har selv en datter på 25 år og hadde ikke likt det om hun hadde kommet med en kjæreste på 40 år. "Kåre" var uansett skilt fordi kona hadde blitt så påståelig og kverulerende med årene at det var ikke mulig å leve med henne. Jeg tolket det dit hen at kona hadde blitt voksen med årene og sluttet å beundre han og begynt å ha egne meninger. Er jeg virkelig så satt og sur som "Kåre" påstår fordi jeg synes det holder med denne ene middagen. Bare tanken på å være stemor annenvær uke til såpass små barn får meg til å ville løpe motsatt vei. Jeg har hatt små barn. Jeg er ferdig med den delen av livet. Og navneoppkallinga gir meg grøsninger for du må ha et enormt ego for å tenke ut noe sånt. Det er ingen tradisjon for det i hans familie men han håper at Junior vil fortsette med det. Anonymkode: bc272...29a Hahahaha.. må du i det hele tatt spørre? Jeg hadde løpt min vei og ikke sett meg tilbake. Hadde ikke tatt i han der med ildtang en gang. Anonymkode: 42179...7dc 8 2
AnonymBruker Skrevet 10. januar 2024 #14 Skrevet 10. januar 2024 Jeg er i samme alder som TS og kunne aldri tenkt meg å involvere meg med en som hadde småbarn/skolebarn, er ferdig med den perioden.. Anonymkode: 5720e...3b7 3
AnonymBruker Skrevet 10. januar 2024 #15 Skrevet 10. januar 2024 Jeg ville løpt. Respekterer ikke fedre som ikke har kontakt med egne barn. Anonymkode: 88b25...bc8 6 2
AnonymBruker Skrevet 10. januar 2024 #16 Skrevet 10. januar 2024 AnonymBruker skrev (25 minutter siden): Skulle gjerne hørt de store barna sin versjon av hvorfor de ikke har kontakt lenger. Anonymkode: f9bc0...c7c Er ikke sikkert det er far som har kuttet kontakten, men de voksne barn idet han etablerte seg som småbarnsfar med noen nær voksne barns alder. Hvilken voksne kvinne gidder å date en mann på 56 som må sørge for barnevakt før han kan planlegge noe? Anonymkode: 72a00...983 1 2
AnonymBruker Skrevet 10. januar 2024 #17 Skrevet 10. januar 2024 Hadde ikke reagert på at ene barnet er oppkalt etter han. Men at han ikke har kontakt med to av sine barn pluss har barn i barnehagealder når mine barn snart er ute av redet, hadde vært et stort minus for meg. Jeg er så ferdig med småbarnsfasen. Ble invitert på date i jula av en som har et barn på 4 år. Da jeg pent takket nei, så svarte han at jeg ikke var den første som takket nei til date på grunn av at han har små barn. Han virket som en fin fyr, men jeg vet hvor altoppslukende småbarnsfasen er. Anonymkode: c80eb...bf4 4
AnonymBruker Skrevet 10. januar 2024 #18 Skrevet 10. januar 2024 At han har småbarn, hva navnet på barna hans er og aldersforskjellen mellom han og hans ex er ingenting jeg hadde hengt meg opp i. Men at han ikke har kontakt med sine voksne barn, reagerer jeg på. Anonymkode: a6e64...f6c 4
GammelKaktus Skrevet 10. januar 2024 #19 Skrevet 10. januar 2024 Det jeg reagerer mest på her og for meg ville vært et blinkende rødt flagg er at han ikke har kontakt med barna sine. Det at han kommenterer eksen på en slik negativ måte er og rødt flagg. At han har småbarn ville nok og gjort han uaktuell for meg om han ikke var en strålende fantastisk kar med et godt forhold til eksen. 3
AnonymBruker Skrevet 10. januar 2024 #20 Skrevet 10. januar 2024 1 hour ago, AnonymBruker said: Det kommer fram at han har 4 barn. To voksne han ikke har kontakt med og to yngre barn, et som går i barnehagen og et som går i 2. Klasse på barneskolen Dette er grunn nok til å ikke date han! Folk som ikke har kontakt med egne barn er sjeldent fine folk. Anonymkode: 18cb2...b53 2 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå