Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvor mange mennesker stoler du på at ønsker deg bare godt? 

Anonymkode: 4fe25...efc

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Svaret på overskriften og svaret på hi vil være vidt forskjellig. Selvsagt stoler jeg bare på meg selv, altså 1. allikevel tror jeg de fleste i verden ønsker meg bare godt så lenge vi ikke kommer i veien for hverandre.. jeg stoler på at han på Narvesen jeg kjøper kaffe av hver morgen ønsker meg bare godt , men jeg kan ikke stole på han til syvende og sist. Hva  vil du frem til? 

Anonymkode: 84458...f65

• Liker 2
Skrevet

Jeg stoler 100% på en person,og det er mannen min❤️

Skrevet
AnonymBruker skrev (18 minutter siden):

Jeg stoler kun på mine to barn som jeg vet vil meg det beste i livet. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (17 minutter siden):

Det er nok flere mennesker som jeg stoler på at de ønsker meg bare godt. Det er ikke det samme som at jeg stoler på dem som personer. Ikke alle kjenner meg godt nok til å vite hva som er godt for meg, selv om de tror det selv. 

Selv stoler jeg kun på 2 personer, meg selv og datteren. 

Skrevet

Stoler på mann og datter. På den måten st de vil meg kun godt, og ikke er misunnelige.

Stoler generelt på andre mennesker også. Men kan merke at f.eks alle venninner ikke utelukkende er støttende når gode ting skjer, eller bare ønsker godt, det kan stikke litt andre holdninger ut. 

Anonymkode: 611e8...0ad

Skrevet

Stoler på de fleste. 

Anonymkode: 917c9...d20

Skrevet

Jeg har egentlig mange jeg stoler på at kun vil meg godt. Hvis jeg merker at noen ønsker andre noe vondt, så kutter jeg de ut av livet mitt... Dvs jeg stoler på at alle mine venner, både nære venner og omgangsvenner kun ønsker meg godt.

Men det er langt færre som jeg er så nær at jeg kan ringe å be om hjelp til hva som helst. Jeg vet at kjæresten, foreldrene mine, svigermor, og to venninner ville ha sluppet alt de hadde og kommet for å hjelpe meg om nødvendig. De hadde tatt seg fri fra jobb, avlyst andre avtaler, flydd på tvers av landet og slikt, om jeg hadde behov for det.

Anonymkode: c406a...85f

Skrevet

De jeg vet med sikkerhet kun vil meg godt er mamma, broren og søsteren min, samboeren min, sønnen min (som fortsatt er veldig ung😅) og min nærmeste venninne. Tror også at alle kollegene på min avdeling inkludert sjefen vil meg godt. 

Anonymkode: 15da7...c2c

Skrevet

Stoler ikke på noen. Ikke mannen min engang. 

Anonymkode: 032ab...b3a

Skrevet

Jeg stoler på de i min nærmeste familie, fordi vi hjelper og støtter hverandre, og ønsker hverandre bare godt 🥰

Hvis det feks hadde vært å gi tilgang og disposisjoner mm. vedrørende økonomi, vet jeg at pappa er 100 prosent til å stole på, uansett 🥰

Anonymkode: 4aa4f...215

Skrevet

På nærneste familie og exn. Er ikke det at jeg ikke kan stole på andre enn dem, men er ikke nær noen andre nok til å vite sikkert. 

Anonymkode: 34545...436

Skrevet

Ingen

Anonymkode: 5ff1c...fe8

Skrevet

Man kan aldri stole 100% på noen andre enn seg selv, hvem som helst kan potensielt svikte deg, familie eller venner. Men skal man ha gode relasjoner til folk, så må man velge å stole på de, selv om man rasjonelt sett aldri kan vite sikkert 

Anonymkode: e41f3...509

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet

Jeg stoler på at nærmeste familie ønsker meg alt godt og vil meg vel. 

Men jeg stoler ikke på mamma når det gjelder å holde på hemmeligheter. Hun forteller alt videre etter 5 min.

Anonymkode: ea08b...19e

Skrevet

Mannen min, moren min og barna mine.

Anonymkode: 9db64...462

Skrevet

I alle fall ikke venner, eller andre som jeg ikke er i nær slekt med.

Anonymkode: 6f7d4...d1b

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...