Gå til innhold

Lukter alltid grusomt av underlivet mitt etter sex med mannen

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker skrev (På 10.1.2024 den 1.44):

Verken han eller jeg lukter vondt nedentil til vanlig, men etter sex hvor han kommer inni meg så lukter jeg helt jævlig vondt i flere dager selvom jeg dusjer. Andre som har opplevd dette, og hva kommer det av? Det er ikke gøy å lukte sånn, det lukter igjennom buksa. Vi er godt voksne. 

Anonymkode: 4a226...13f

Hva slags lukt? Fiske/reke lukt? 

Anonymkode: dfe3a...bcc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Det er bakteriell vaginose. Gå til legen og du får en tredagers vaginal antibiotikakur og problemet er løst.

Anonymkode: 1474a...13a

Jeg trodde det var VB og fikk antibiotika. Lukten kom tilbake neste gang vi hadde sex. Jeg kan ikke ha sex kun hver tredje dag og gå på antibiotika alle sex-frie dager 😂

Anonymkode: 467f8...9da

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 1/10/2024 at 1:44 AM, AnonymBruker said:

Neither he nor I smell bad down there normally, but after sex where he comes inside me, I smell really bad for several days even if I shower. Anyone else experienced this, and what's causing it? It's not fun to smell like that, it smells through your pants. We are well grown up. 

Det beste er å teste og se hva det kan være, det kan være mange årsaker som noen kanskje ikke er alvorlige. Det kan også være andre årsaker. Jeg hadde en donor for å bli gravid med tvillingene mine, og reagerte mye annerledes på sæden hans enn mannen min. Donoren var mye yngre og legen sa at han hadde høyere nivåer av noen signalkjemikalier som utløste sammentrekninger. Disse sammentrekningene var ikke så smertefulle, men de var som kramper som hjalp implantasjonen. Det er også noe som sædallergi, men sæd kan vanligvis utløse disse sammentrekningene hvis mannen er veldig fertil og har god helse. I så fall er det ingenting å bekymre seg for. Men mikrobiell bakgrunn for en tilstand bør alltid tas opp.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hos meg lukter jeg ekstra godt etter sex med samboer 🙈 

Anonymkode: e343e...576

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

En vivag pluss stikkpille (melkesyrebakterier) etter hvert samleie i skjeden = problem løst.

Reseptfritt på apoteket.

Anonymkode: dbafd...207

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Endring av ph-verdi og bakterier gjør slik at det begynner å lukte pga. det.

Ville også testet for sopp, sopp kan lukte vondt hvis det blir enda mer endring i miljøet der nede

Anonymkode: 747f1...513

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har opplevd med en jeg holdt på med i mine yngre dager, tror rett og slett jeg reagerte på spermen hans. Aldri opplevd før eller siden. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Medelsvensson
On 1/10/2024 at 1:44 AM, AnonymBruker said:

Verken han eller jeg lukter vondt nedentil til vanlig, men etter sex hvor han kommer inni meg så lukter jeg helt jævlig vondt i flere dager selvom jeg dusjer. Andre som har opplevd dette, og hva kommer det av? Det er ikke gøy å lukte sånn, det lukter igjennom buksa. Vi er godt voksne. 

Hvordan lukter sæden hans dersom han hopper av i fart og lar det gå på magen din i stedenfor? Det kan jo være at det er noe som bør undersøker nærmere. Sæd skal ikke lukte vondt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 16.1.2024 den 2.43):

🎉multi gyn actigel 2i1🎉

En dråpe eller 3 i skjeden etter .hvert. samleie!!!

kanskje en skvett før også? 

Den gelen er jeg avhengig av! For jeg reagerer på 65% av mannfolkene. Om det blir sopp, kløe eller lukter.....de forstyrrer alt der nede. Men har 100% perfekt flora etter at jeg begynte aktivt med denne geleen, sliter mindre med sexrelatert uvi også.

Kosthold til mannen kan ses på, og ikke la han komme inni dere.

Anonymkode: 17232...d77

Dette er redningen hos meg også! Har alltid hatt problemer med lukt etter sex hvis partner kom inni meg, uansett hvem det var. Tisser selvsagt alltid etter sex og vasker meg, men lukta kom likevel, og kunne raskt få bakteriell vaginose. Endring i ph-balansen rett og slett. Jeg bruker denne hver eneste gang etter sex og da lukter det ingenting, er helt avhengig. Dette er ikke antibiotika eller noe sterke greier, føler den egentlig virker forebyggende samt gjenoppretter bakteriefloraen. 

Anonymkode: 4ef0e...1ac

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...