Gå til innhold

Lukter alltid grusomt av underlivet mitt etter sex med mannen

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Røyker han? Drikker han? Drikker han kaffe? For slike ting spiller inn. 

Anonymkode: 2df37...6f6

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Åå, dette har jeg opplevd med nesten samtlige av mine ekser også. Uansett om de kom inni eller ikke. Uansett hvor nøye vi var på hygiene så har det blitt lukt og innimellom nærmest allergisk reaksjon. Siste eks var jeg sammen med i 10 år og det var sånn hele veien.

har fått meg ny kjæreste nå, og det lukter ingenting!! Ingen kløe eller sopp heller. 
helt merkelig!

Anonymkode: c1ca3...f3f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har det slik selv. Vi har vært sammen i snart 20 år og det blir slik lukt etter hver eneste gang vi har sex. 
Har prøvd «alt», men ingenting har fungert så har bare lært meg å leve med det 🤷‍♀️

Anonymkode: 467f8...9da

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmmm. Om partneren lukter......kan hende hen er utro??

Anonymkode: d6902...b26

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (14 timer siden):

Hæ? Jo? 

Anonymkode: 3a8f6...9f7

Eh.. nei! 

Anonymkode: f12e9...7d9

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opplevd dette en gang. Det regelrett stinket dagen etter sex. Viste seg at mannen hadde løyet om at han testet seg før vi droppet kondom, "fordi han bare hadde vært med en kvinne mellom test og meg". Jepp, det er nok det. Klamydia. 

Lukta forsvant da begge hadde tatt kur. 

Anonymkode: 5d68a...ecd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (19 timer siden):

Bakteriell vaginose. Fullfør 1 kur på 7 netter (uten å ha sex) deretter ikke bruk noen form for såpe nedentil (bare lunket vann) La han komme utenfor, noen mennesker sammen kan lage disse luktene. Ikke farlog i det heletatt, opplevd det selv, er sjenerende, lukter død fisk men bakteriell vaginose tabletter hver natt før leggetid er bra i 1 uke, dette kan du ta hver mnd. Veldig kjedelig, noen kvinner er mer utsatt enn andre

Anonymkode: c8e10...c21

Hvilke tabletter er dette? Reseptfrie??

Anonymkode: c8cb6...aab

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette skjer med meg også, men partner kommer aldri inni. Så det kan jo ikke være sæden.

Anonymkode: c8cb6...aab

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har vært med samme mann i 16 år og har NÅ begynt å reagere slik etter sex. Fra dagen etter sex og i 2-3 dager stinker det råtten fisk… tror det er bakteriell vaginose og det forsvinner av seg selv etter noen dager også kommer det tilbake så raskt han kommer inni meg igjen. Har aldri reagert slik tidligere og vi har 3 barn sammen. Eneste som har forandret seg er at jeg har satt inn spiral og har lest/hørt om flere som begynte slik etter innsett av spiral da den (og andre former for hormonell prevensjon) kan endre pH-verdien i underlivet, så jeg håper det slutter når jeg tar ut spiralen igjen. 

Anonymkode: 8b3ee...974

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (15 timer siden):

Hæ? Jo? 

AnonymBruker skrev (15 timer siden):

Jeg romsterer litt oppi der i dusjen og får bort sæden ihvertfall. Det lukter surt om jeg lar den være inni. 😱

Nei, bare nei…. Man skal aldri skylle/vaske inne i vagina. Aldri. 

Anonymkode: 8b3ee...974

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Sånn hadde jeg det også med eks. Helt jævelig. Lå med en annen etter det som ikke ga noe lukt etter sex. Gudene vet hvorfor

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Reagerer sånn på noen menn, andre ikke, på samme måte som at jeg får UVI av noen menn, mens det aldri skjer med andre. Tenker at hva enn det skyldes så er man dårlig match.

Anonymkode: c361b...d66

• Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

🎉multi gyn actigel 2i1🎉

En dråpe eller 3 i skjeden etter .hvert. samleie!!!

kanskje en skvett før også? 

Den gelen er jeg avhengig av! For jeg reagerer på 65% av mannfolkene. Om det blir sopp, kløe eller lukter.....de forstyrrer alt der nede. Men har 100% perfekt flora etter at jeg begynte aktivt med denne geleen, sliter mindre med sexrelatert uvi også.

Kosthold til mannen kan ses på, og ikke la han komme inni dere.

Anonymkode: 17232...d77

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
AnonymBruker skrev (På 10.1.2024 den 2.15):

Men kjære dere, da damer. Dette er helt vanlig, og det er lukten av gammel sæd. Mannens sæd bruker flere dager på å komme ut, og gammel sæd lukter fælt. Hyppig skift av truseinnlegg gjennom dagen kan hjelpe noe. Hvis dere skal unngå det så kan ikke mannen komme inni, bruk kondom eller hopp av i svingen. 

Anonymkode: e6460...2c6

Jeg hadde sex med en som hoppet av i svingen. Det luktet ikke bra etterpå for det. Det burde jo vært rent. Noen timer senere rant det ut klar væske fra skjeden. Det var ikke sæd. Sæd er tykkere, denne var helt flytende.

Anonymkode: 65483...38b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det dere snakker om som har denne lukten etter samleie er bakteriell vaginose. Går over av seg selv hos noen, trenger behandling for andre. Noen får det lettere enn andre, og man er mer utsatt når man bytter partner. 

Anonymkode: 22b38...5e4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 1/10/2024 at 1:44 AM, AnonymBruker said:

Verken han eller jeg lukter vondt nedentil til vanlig, men etter sex hvor han kommer inni meg så lukter jeg helt jævlig vondt i flere dager selvom jeg dusjer. Andre som har opplevd dette, og hva kommer det av? Det er ikke gøy å lukte sånn, det lukter igjennom buksa. Vi er godt voksne. 

Anonymkode: 4a226...13f

Det er bakteriell vaginose. Gå til legen og du får en tredagers vaginal antibiotikakur og problemet er løst.

Anonymkode: 1474a...13a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Det er bakteriell vaginose. Gå til legen og du får en tredagers vaginal antibiotikakur og problemet er løst.

Anonymkode: 1474a...13a

Antibiotika hver gang hun har sex???

Anonymkode: 17232...d77

• Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...