Gå til innhold

Lukter alltid grusomt av underlivet mitt etter sex med mannen

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

I noen tilfeller oppstår slik stinkende lukt i starten av et seksuelt forhold - når kroppen tilpasser seg en annens kroppsvæske, men så forsvinner den etter noen mnd. med samleie... 

Merkelig at dere fortsatt opplever det. Har dere lite samleie? Eller bruker dere oftest kondom? Sistnevnte kan være årsaken til at dere fortsatt opplever stank de få gangene dere ikke bruker beskyttelse. 

Anonymkode: cd159...13d

• Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Men kjære dere, da damer. Dette er helt vanlig, og det er lukten av gammel sæd. Mannens sæd bruker flere dager på å komme ut, og gammel sæd lukter fælt. Hyppig skift av truseinnlegg gjennom dagen kan hjelpe noe. Hvis dere skal unngå det så kan ikke mannen komme inni, bruk kondom eller hopp av i svingen. 

Anonymkode: e6460...2c6

Vasker ikke folk seg oppi der da, etter sex? Bare går dere rundt og drypper sæd liksom? Ærlig talt.

Anonymkode: 3a8f6...9f7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For noe piss. Det lukter gammel sæd. 

Anonymkode: e6460...2c6

Hvorfor gjør det det med noen? Altså , man har jo gammel sæd fra de som ikke skaper lukt også. Hvis du skal overbevise om at det er « piss», må du komme med en bedre forklaring enn gammel sæd. 

Anonymkode: b6417...814

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Vasker ikke folk seg oppi der da, etter sex? Bare går dere rundt og drypper sæd liksom? Ærlig talt.

Vet du hvordan man blir befruktet? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sæd lukter sæd. 

Anonymkode: c7b1a...819

Men noe sæd lukter annerledes "på meg" har jeg erfart. Jeg opplevde det samme problemet med to menn jeg var sammen med, selv om vi alle var friske (tester viste det), med andre menn har ikke dette vært noe problem overhodet.

Anonymkode: 1b926...d0a

• Liker 2
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, AnonymBruker said:

Man vasker selvsagt ikke inni vagina...

Anonymkode: 7b691...1ee

• Liker 3
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har det helt likt 😂 Samboer har tidvis dårlig kosthold da, og lurer på om det har en finger med i spillet. Jeg ble gravid på første forsøk så skjønner ikke at vi skal være en dårlig match heller. Har for så vidt alltid stinket litt i trusa når andre har kommet inni tidligere. Sæd lukter jo heller ikke spesielt godt… Bakteriell vaginose har jeg hatt 1 gang og sæd i trusa er ikke i nærheten av det!

Anonymkode: 6b8ef...f3e

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har samme problemet! Utrolig sjenerende. Jeg føler jeg stinker i mange dager. BV er det ikke, for det har jeg hatt en gang, og da luktet det i hele rommet faktisk. Verste jeg har vært borti noensinne av lukt 🤮 

Hva gjør man? Jeg går alltid på do etter sex, og vasker meg eller dusjer. Det hjelper jo ikke. 

Anonymkode: 2527f...274

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

Man vasker selvsagt ikke inni vagina...

Hæ? Jo? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg romsterer litt oppi der i dusjen og får bort sæden ihvertfall. Det lukter surt om jeg lar den være inni. 😱

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Jeg har samme problemet! Utrolig sjenerende. Jeg føler jeg stinker i mange dager. BV er det ikke, for det har jeg hatt en gang, og da luktet det i hele rommet faktisk. Verste jeg har vært borti noensinne av lukt 🤮 

Hva gjør man? Jeg går alltid på do etter sex, og vasker meg eller dusjer. Det hjelper jo ikke. 

Du må jo få bort sæd rester. Klart det lukter og forandrer pH verdien oppi der om du lar det bare være. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Prøvd å bruke melkesyrekapsler forebyggende? Etter sex, vask underlivet og rett oppi med en kapsel. Bruk i et par dager.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker said:

Jeg romsterer litt oppi der i dusjen og får bort sæden ihvertfall. Det lukter surt om jeg lar den være inni. 😱

Romstering med finger for å få det ut er greit, bare ikke bland vann inn i det. Det gjør fort vondt verre og fører til mer lukt/infeksjon.

• Liker 1
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Trenger ikke bruke prevensjon du da, klarer og vaske ut alt? Det lukter surt med alle du har vært sammen om du ikke skrubber opp til livmortappen og får ut alt? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sett deg på huk i dusjen og press. Lenge. For alt må ut. Og ikke ta på deg truse og slettes ikke truse med truseinnlegg i før det har gått rundt 30 minutter. Gå litt rundt i stor tskjorte kanskje? For tyngdekraften vil sørge for at resten renses ut. Bruk en myk klut etterhvert som mer av det våte renner ut. 

Om du lar sæden være i trusa, om så bare bittelitt, vil det ligge å gjære på huden din, på leppene og på truse/truseinnlegg. 

Bare sørg for å bli helt rent før du sitter på bomull/lycra (hva enn trusene dine har for slags stoff). 

Endret av Anonvm
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Du må jo få bort sæd rester. Klart det lukter og forandrer pH verdien oppi der om du lar det bare være. 

Det er ikke bare fysisk umulig å vaske vekk sædrester opp mot livmorhalstappen, men det er også helt feil. Man skal ikke vaske INNI vaginaen. Det er å be om infeksjoner. Vet du hvordan sæd fungerer? Det er jo ikke mulig å få vekk alt. Sædvæsken som kommer ut kan man jo vaske vekk. 

Jeg går alltid på do, presser ut det jeg får ut, og vasker meg. Oftest har vi sex på kvelden, og da vasker jeg på kvelden og dusjer om morgenen. Likevel kan jeg merke at det lukter dagen etter. 

• Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det lukter litt av meg også etter sex, men aldri om jeg onanerer. Dvs at enten kommer lukten fra henne eller at lukten oppstår når væskene våre blandes…

Anonymkode: dad8f...328

Lenke til kommentar
Del på andre sider

TS, du sier jo at dere er godt voksne. Har det begynt nylig? Det kan være flere grunner. Tenker også at det er f.eks noe med ph verdi, har du prøvd Vivag vaginalkapsler eller likende? Prøv det først, det kan godt hende det fikser seg så fort. 

Det kan også være at det er endringer i hvor fuktig du er der nede, det kan være pga alder, men det kan også være midlertidig autoimmune reaksjoner (som en reaksjon mot f.eks. tidligere infeksjon/betennelse, men nå angriper immunsystem friske celler), eller har du f.eks tatt antibiotika-kur nylig? 

Altså, det kan være mange grunner, og det må ikke være noe alvorlig. Det kan godt det er lett å fikse med noen runder med vaginalkapsler.

Dette derimot er total svada, og disse meldinger kan du lett se bort ifra:

Sikkert bare naturen som forsøker å advare deg om at seksuelt sett er forholdet deres dødsdømt; lukt er et av virkemidlene naturen bruker for å skremme bort dyr, eller si ifra om at noe ikke er som det skal være.

Anonymkode: 09aa9...2d8

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (16 timer siden):

Samme her! Skikkelig ekkel lukt. Pleier å bli bedre når jeg skviser sæden ut i do. 

Anonymkode: 5415c...42c

Ditto.

Anonymkode: cc524...957

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor må han få det inni der? Hvis du ikke vil det så klarer han vel å la være:) Hvis det gir plager for partnerenhvorfor skal mannen på død og liv ville det..

Anonymkode: a187e...c85

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...