Gå til innhold

Lukter alltid grusomt av underlivet mitt etter sex med mannen

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Verken han eller jeg lukter vondt nedentil til vanlig, men etter sex hvor han kommer inni meg så lukter jeg helt jævlig vondt i flere dager selvom jeg dusjer. Andre som har opplevd dette, og hva kommer det av? Det er ikke gøy å lukte sånn, det lukter igjennom buksa. Vi er godt voksne. 

Anonymkode: 4a226...13f

• Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Sikkert bare naturen som forsøker å advare deg om at seksuelt sett er forholdet deres dødsdømt; lukt er et av virkemidlene naturen bruker for å skremme bort dyr, eller si ifra om at noe ikke er som det skal være.

Anonymkode: cfb28...123

• Liker 7
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Me too!! Vet ikke hvorfor 😭🫣

Anonymkode: ae4a1...ece

Huff, det er så sjenerende. Jeg lurer så hva det kommer av. Det gjør at jeg kvier meg litt for sex, fordi jeg vet at jeg kommer til å lukte vondt i mange dager 😟

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Sikkert bare naturen som forsøker å advare deg om at seksuelt sett er forholdet deres dødsdømt; lukt er et av virkemidlene naturen bruker for å skremme bort dyr, eller si ifra om at noe ikke er som det skal være.

Ok? Seksuelt sett så er vi veldig like og har det bra. Ja, altså hvis du ser bort ifra at jeg nå kvier meg litt for sex da fordi jeg vet jeg kommer til å lukte vondt. Hadde ikke kviet meg ellers. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker said:

Ok? Seksuelt sett så er vi veldig like og har det bra. Ja, altså hvis du ser bort ifra at jeg nå kvier meg litt for sex da fordi jeg vet jeg kommer til å lukte vondt. Hadde ikke kviet meg ellers. 

Problemet er at naturen har andre kriterier for utvelgelse av partner, så den er etter alt å dømme ikke enig i dette.

Ting som lukt var et element i valg av partner før parfymens tid, og er det fremdeles i enkelte afrikanske stammer der man velger partner uten å se vedkommende.

På samme vis kan en kvinnes naturlige lukt endre seg etter hvor fruktbar hun er; dette er naturens språk.

• Liker 3
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Problemet er at naturen har andre kriterier for utvelgelse av partner, så den er etter alt å dømme ikke enig i dette.

Ting som lukt var et element i valg av partner før parfymens tid, og er det fremdeles i enkelte afrikanske stammer der man velger partner uten å se vedkommende.

På samme vis kan en kvinnes naturlige lukt endre seg etter hvor fruktbar hun er; dette er naturens språk.

Men hva vil dette si da, at vi egentlig ikke er "laga" for hverandre, en advarsel om et dårlig forhold eller?  

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er vel noe med phverdi, og at denne blir forstyrret?

Hva med at han ikke kommer inni deg?

Anonymkode: 6fdaf...a3e

• Liker 1
  • Nyttig 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (27 minutter siden):

Verken han eller jeg lukter vondt nedentil til vanlig, men etter sex hvor han kommer inni meg så lukter jeg helt jævlig vondt i flere dager selvom jeg dusjer. Andre som har opplevd dette, og hva kommer det av? Det er ikke gøy å lukte sånn, det lukter igjennom buksa. Vi er godt voksne. 

AnonymBruker skrev (26 minutter siden):

Me too!! Vet ikke hvorfor 😭🫣

Anonymkode: ae4a1...ece

Men kjære dere, da damer. Dette er helt vanlig, og det er lukten av gammel sæd. Mannens sæd bruker flere dager på å komme ut, og gammel sæd lukter fælt. Hyppig skift av truseinnlegg gjennom dagen kan hjelpe noe. Hvis dere skal unngå det så kan ikke mannen komme inni, bruk kondom eller hopp av i svingen. 

Anonymkode: e6460...2c6

• Liker 4
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Samme erfaring med min x som jeg også fikk ett barn med stinket helt jævlig 🙈kan godt hende det er dårlig mix /kjemi i underlivet som gjør det. Eller biologisk årsak etc som nevnes men barnet ble da til fb frisk og fin ung mann ingen problemer eller sykdom av noe slag så kan ikke være det heller da 🤔

Riktig nok viste xn min å ha noen dårlige egenskaper som gjorde at jeg ikke lenger ønsket å være samboer. Men samarbeid og sånn i etterkant rundt barn gått helt fint. 

Samboer etter meg og x sleit lenge med å få barn. Jeg og x ble gravide 1 mnd etter slutt på p piller så det må jo tyde på vi er god mix på det område 🤔

Kanskje vi skal stikke for å vise andre menn at vi er "tatt" en dominerende sæd greie 🤔😂

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (24 minutter siden):

For noe piss. Det lukter gammel sæd. 

• Liker 4
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Samme her! Skikkelig ekkel lukt. Pleier å bli bedre når jeg skviser sæden ut i do. 

Anonymkode: 5415c...42c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (14 minutter siden):

Dette høres helt psyko ut, jeg vet😄 Men det ligger nok noe i det. Lukten kommer av at det reageres kjemisk på mannens sæd. Noen får sopp, andre kan få  bakteriell vaginose. Høres ut som TS får sistnevnte av mannens sæd. Hadde selv en ex der jeg reagerte allergisk på sæden. Mye lukt og sopp. Ikke klarte vi å bli gravide sammen heller…

Med mannen jeg har i dag har jeg aldri hatt sopp eller vaginose. Og vi ble gravide på første forsøk.

Anyway, tviler på dette er vitenskapelig bevist. Så man får velge å tro på hypotesen eller ei. I mellomtiden finnes heldogvis gode midler mot både bakteriell vaginose og sopp..

Anonymkode: c7b1a...819

• Liker 1
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen floraer bare passer ikke. Få han til å la vær å komme inni deg! Innmari hemmende å gå rundt sånn. 

En eks var sånn. Ingenting hjalp. Han hadde dårlig kosthold og slurvet litt med hygienen under forhuden også, mulig det hadde noe å si. 

Anonymkode: 6bd2f...703

• Liker 1
  • Nyttig 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

For noe piss. Det lukter gammel sæd. 

Sæd lukter sæd. Både når det kommer ut like etterpå eller rester dagen(e) etter. Det er min erfaring med samboer og andre partnere tidligere. Med unntak av en som jeg reagerte allergisk på sæden. Klødde, svidde og det luktet etter sex. Han hadde på side ikke hatt dette problemet sammen med andre damer. Forhåpentligvis ikke konen han har i dag heller😅 Jeg tror bare det var oss to som var en dårlig kjemisk match.

• Liker 1
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (10 minutter siden):

Samme her! Skikkelig ekkel lukt. Pleier å bli bedre når jeg skviser sæden ut i do. 

Anonymkode: 5415c...42c

Og regner med ‘den skikkelig ekle lukten’ ikke er vanlig sædlukt da? Sæd lukter egentlig ikke ekkelt. Blanding av kokt blomkål og klor😄

om lukten TS snakker om er mer lik råtten fiskelukt og fordervelse, så er det en en dårlig flora match. Og skaper bakteriell vaginose og/eller sopp. Og så har vi kjønnssykdommer, men de lukter sjeldent noe særlig.

• Liker 1
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (40 minutter siden):

Må han komme inni da?

Anonymkode: 865fe...579

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bakteriell vaginose. Fullfør 1 kur på 7 netter (uten å ha sex) deretter ikke bruk noen form for såpe nedentil (bare lunket vann) La han komme utenfor, noen mennesker sammen kan lage disse luktene. Ikke farlog i det heletatt, opplevd det selv, er sjenerende, lukter død fisk men bakteriell vaginose tabletter hver natt før leggetid er bra i 1 uke, dette kan du ta hver mnd. Veldig kjedelig, noen kvinner er mer utsatt enn andre

Anonymkode: c8e10...c21

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...