AnonymBruker Skrevet 9. januar 2024 #1 Skrevet 9. januar 2024 Bestilte meg en jakke fra meotine.no i desember. Etter jeg har bestilt ser jeg at jakken blir sendt fra Danmark. Jakken ligger på posten og er klar til å hentes ut, men ettersom jeg mottok den etter 1. januar er jeg usikker på reglene om fortolling og moms. Norn andre som har bestilt derfra og vet noe om jeg må betale noe ekstra når jeg henter ut jakken på posten? Den skal returneres. Anonymkode: a8b5e...b9e
AnonymBruker Skrevet 9. januar 2024 #2 Skrevet 9. januar 2024 Meotine ser ut til å være voec-registrerte, da skal alle avgifter være betalt da du la ordren. Du kan eventuelt kontrollere ordrebekreftelsen. Hvis du likevel får gebyr ved utlevering vil jeg anbefale at du ikke betaler og henter ut pakken, men kontakter posten kundeservice og dokumenter at du har betalt, de vil da slette gebyrene. Du vil få tilbake pengene hvis du betaler og henter ut, men det tar mye lengre tid og det er mer jobb. 🙂 Anonymkode: ad056...633
AnonymBruker Skrevet 10. januar 2024 #3 Skrevet 10. januar 2024 AnonymBruker skrev (18 minutter siden): Meotine ser ut til å være voec-registrerte, da skal alle avgifter være betalt da du la ordren. Du kan eventuelt kontrollere ordrebekreftelsen. Hvis du likevel får gebyr ved utlevering vil jeg anbefale at du ikke betaler og henter ut pakken, men kontakter posten kundeservice og dokumenter at du har betalt, de vil da slette gebyrene. Du vil få tilbake pengene hvis du betaler og henter ut, men det tar mye lengre tid og det er mer jobb. 🙂 Anonymkode: ad056...633 Tusen takk for svar! Er rett før lønning og har egentlig ikke råd til noen ekstra utgifter, så tenker at jeg prøver å hente den ut men om det er noen betalinger så venter jeg med å betale den ut. Anonymkode: a8b5e...b9e
AnonymBruker Skrevet 10. januar 2024 #4 Skrevet 10. januar 2024 Det står info om det på deres side. Beklager at jeg er litt hard nå, men dette burde da være en selvfølge å sjekke før man handler på utenlandske nettbutikker. Anonymkode: 9173f...629
AnonymBruker Skrevet 10. januar 2024 #5 Skrevet 10. januar 2024 AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Det står info om det på deres side. Beklager at jeg er litt hard nå, men dette burde da være en selvfølge å sjekke før man handler på utenlandske nettbutikker. Anonymkode: 9173f...629 Ja hva står det da? Jeg finner ikke så derfor jeg spør. Anonymkode: a8b5e...b9e
AnonymBruker Skrevet 10. januar 2024 #6 Skrevet 10. januar 2024 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Ja hva står det da? Jeg finner ikke så derfor jeg spør. Anonymkode: a8b5e...b9e Du må gå inn på den delen som heter faq, der får du som oftest svar på sånne spørsmål. Anonymkode: 9173f...629
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå