Gå til innhold

Lyve om onanering til samboer

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg lyver til samboer min om at jeg ikke onanerer når jeg er alene hjemme. Grunnen til det er fordi han ikke kommer til å like det i det hele tatt. Da tenker jeg at det er bedre å la vær å si noe. Jeg gjør det fordi jeg syntes det er fint å være intim med seg selv helt alene. Det er leit å ikke kunne onanare alene med seg selv resten av livet bare fordi man har funnet en partner. Det er sikkert flere som tenker at partneren kan gjøre den jobben, men jeg vet jo best hva jeg liker, hvor lenge og hvor intenst. Derfor er det greit med alenetid ac og til.

Hva tenker dere om det? Er jeg et egoistisk menneske i forholdet? 

Anonymkode: 98bae...5a7

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Fyren har issues.

Anonymkode: fa469...164

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Gjør hva du vil

Anonymkode: bdf6b...484

AnonymBruker
Skrevet

Det er da ikke noe problem å onanere selv, selv om man er i et forhold? Har aldri tenkt at det skulle være noe issue blant normale folk. Jeg onanerer selv om jeg er i et forhold, og regner da med at kjæresten gjør det samme. Vi onanerer sammen også vi, og ser på hverandre og tennes av hverandre.

Anonymkode: 3e51c...3c5

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
38 minutter siden, AnonymBruker said:

Jeg lyver til samboer min om at jeg ikke onanerer når jeg er alene hjemme. Grunnen til det er fordi han ikke kommer til å like det i det hele tatt. Da tenker jeg at det er bedre å la vær å si noe. Jeg gjør det fordi jeg syntes det er fint å være intim med seg selv helt alene. Det er leit å ikke kunne onanare alene med seg selv resten av livet bare fordi man har funnet en partner. Det er sikkert flere som tenker at partneren kan gjøre den jobben, men jeg vet jo best hva jeg liker, hvor lenge og hvor intenst. Derfor er det greit med alenetid ac og til.

Anonymkode: 

Onani er utroskap hvis men har en partner! Man skal ikke la andre enn partneren tilfredstille seg!

Anonymkode: be4b4...b91

• Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (43 minutter siden):

hvorfor skal han reagere? har evt et stort kontrollbehov eller problemer med sjalusi og selvbilde?

jeg antar dere har regelmessig sex sammen og at onani ikke tar plassen til sex sammen? 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Onani er utroskap hvis men har en partner! Man skal ikke la andre enn partneren tilfredstille seg!

Utro mot partneren med seg selv?? 

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet

Jeg satte en helt klar grense ovenfor de to menn jeg har vært sammen med som ikke likte tanken på at jeg onanerer. Ikke sjans i h... for at jeg aksepterer at noen bestemmer over meg slik. Så jeg var ærlig om det, og de fikk valget. Akseptere det eller gå videre. Begge aksepterte da. 

Jeg synes ikke noe om å lyve om slikt. Da bør man heller stå opp for seg selv og sin bestemmelserett over egen kropp. Så slipper du spørsmål og forhør, og problemer og krangel om de oppdager det. Da har du jo løyet. Om noe ingen mann har rett til å bestemme. Sett heller grenser for hva du finner deg i å bli diktert angående, ellers er det gjerne først en urimelig regel, og siden du aksepterer kommer det flere. 

Anonymkode: 0aef2...69a

• Nyttig 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Hæ?? Dummeste jeg har hørt.

Anonymkode: 3e51c...3c5

• Liker 1
  • Nyttig 2
Skrevet

Sikker på at du skal leve resten av ditt liv med denne karen? For hvis han reagerer på at du onanerer, noe som er det mest naturlige i verden, så stopper det neppe der.

Er han verdt å gi fra seg eierskapet for sin egen seksualitet for?

• Liker 3
Skrevet

Onani er en form av self care!

Om det blir problemer pga det så har du virkelig en kjip partner, jeg hadde ikke godtatt det.

• Nyttig 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Du er smart hvis du holder kjeft om dette, ellers blir det bare bråk og spetakkel😉Men det kommer nok av, at han ikke ser det positive med at du onanerer. Det er bare en myte, at mye onani fører til mindre sex.. For jo mere tillatelser vi gir hverandre i sexlivet, jo mindre bekymringer får vi. Og orgasmer er jo den største lykkepillen vi kan ha, så hvem i heitaste kan nekte oss lykke?😅 Jo det er kun gledesdrepere som er fornøyd med sex en gang i uken..

Jeg har vært sammen med kvinner, der vi hadde sex en dag og onani dagen etter osv.. Det fungerte veldig fint, for da skjønte vi at vi hadde en "fridag" fra sex uten press. Sexen varte litt lengre og den ble av mye bedre kvalitet.. så det førte ikke til mindre sex, heller motsatt🫠

Det skal forbausende lite til for å glede en kvinne, merket jeg meg i ung alder. Jeg tok like gjerne en gulvvask, ryddet og laget middag, (jeg var en tøffel.. I know😅) Mens jeg anbefalte henne å gå på soverommet, for alenetid og kose med seg selv. Det smilet når hun kom ned til duften nyvasket gulv, og mat.. kommer jeg aldri til å glemme😍Jeg har gjordt det mange ganger i ettertid, og slik vil jeg fortsette med..

Han typen din ser kanskje ikke fordelene med å gjøre deg lykkelig og glad? Min bonus av å være så forståelsesfull, for andres nytelse har gitt meg mange fantastiske øyeblikk❤️💦

• Hjerte 1
Skrevet

Og grunnen for at du tror han vil reagere negativt er? Er vel fort gjort at dette bare er noe du innbiller deg 

Anonymkode: ec0c2...d55

• Liker 1
  • 2 uker senere...
Skrevet

Men det er vel et problem når onanering og sexleketøy nærmest erstatter sex med partneren?

Anonymkode: ed384...791

• Nyttig 1
Skrevet
On 1/10/2024 at 3:50 AM, AnonymBruker said:

Jeg satte en helt klar grense ovenfor de to menn jeg har vært sammen med som ikke likte tanken på at jeg onanerer. Ikke sjans i h... for at jeg aksepterer at noen bestemmer over meg slik. Så jeg var ærlig om det, og de fikk valget. Akseptere det eller gå videre. Begge aksepterte da. 

Jeg synes ikke noe om å lyve om slikt. Da bør man heller stå opp for seg selv og sin bestemmelserett over egen kropp. Så slipper du spørsmål og forhør, og problemer og krangel om de oppdager det. Da har du jo løyet. Om noe ingen mann har rett til å bestemme. Sett heller grenser for hva du finner deg i å bli diktert angående, ellers er det gjerne først en urimelig regel, og siden du aksepterer kommer det flere. 

Anonymkode: 0aef2...69a

Helt enig!!!

Anonymkode: abe8e...267

Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Men det er vel et problem når onanering og sexleketøy nærmest erstatter sex med partneren?

Hvorfor skulle det det?

Anonymkode: d8b9a...6db

Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Klart det kan være et problem, men de færreste erstatter vel partneren sin med sexleketøy. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (På 10.1.2024 den 0.04):

Grunnen til det er fordi han ikke kommer til å like det i det hele tatt

Hvordan vet du at han ikke kommer til å like det? Jeg kan nesten garantere at han onanerer også. Kanskje dere bør kommunisere litt rundt dette? 

Både jeg om mannen onanerer ofte uten at det har noen som helst negativ betydning for vårt sexliv som par. Det er sunt å ha kontakt egen seksualitet også, selv om man er i et forhold. Ved å onanere kan man kun fokusere på seg selv og på den måten bli bedre kjent med seg selv. Både jeg og mannen kan teste noe nytt på egenhånd for å så dele det med hverandre og ta det inn i vårt sexliv. Det kan også fungere som avkobling, dempe stress og øke produksjonen av endorfiner. Altså bare positivt! 

Hvis man til stadighet velger onani fremfor sex med partner kan jeg forstå at det kan føre til problemer på lang sikt, men hvis man har et aktivt og godt sexliv ellers ser jeg virkelig ikke noe problem med å onanere. 

Snakk med partneren din du. 

Anonymkode: fd795...41d

• Liker 2
Skrevet

Raraste greiene 😅 her er da motsatt. Like jo tanken på att hu gjer da, og har spørt men eg er fortsatt øvebevist att hu ikkje gjer da🤷‍♂️

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...