AnonymBruker Skrevet 9. januar 2024 #1 Skrevet 9. januar 2024 For litt mer enn 2 år siden ble jeg kjent med en kar via match som bor ca 30 mil unna meg. Jeg var veldig i tvil om jeg skulle bruke tid på denne matchen da jeg er bundet der jeg bor med små barn og 50/50 løsning, mens han har et eldre barn som bor hos han annen hver helg, og jeg ønsker å slå meg til ro med felles bolig og hele pakka. Når vi matchet utvekslet vi snap og begynte å ringes veldig fort. Møttes også et par ganger uten at jeg hverken lå med han da eller forestilte meg noe romantisk med han nettopp pga avstand og mitt ønske om et kjæresteforhold. Etter mange samtaler på telefonen, ofte timesvis hver kveld, sa jeg til han at jeg ikke ønsket å bruke tid på å pleie denne relasjonen mer og, jeg ønsker å møte noen, så vi avsluttet kontakten en lengre periode. Han ringte meg igjen etterhvert og hadde tydelig ønske om å ta opp igjen kontakten. Dette har skjedd ved to anledninger disse årene. Sist han var i byen min i en annen anledning så spurte han om å møtes. Vi hadde det veldig hyggelig, og vi endte opp på samme hotellrom hele helgen. Han sier han ser for seg at jeg blir jenta hans, at han skal gjøre alt for å få dette til å fungere ect. Dette er nå 4 uker siden, og jeg har spurt om å møtes igjen og han sier at jeg er velkommen hos han når som helst. Det har av ulike årsaker passet best om han kommer til meg, men han er sliten og ting er litt uklart. Han virker like ivrig når han ringer, men jeg tenker at man må jo møtes oftere enn dette om det skal utvikle seg til noe mer? Jeg begynner å føle at jeg maser og plutselig ønsker dette mer enn han og da forsvinner interessen. Hvor mye kan jeg egentlig forvente av dette, før det er jeg som er for pågående og ber om for mye for tidlig? Føler jo det er han som ønsket å starte dette og at han bare ville få bekreftet for seg selv at hvis han vil så får han. Anonymkode: 6d702...e4d
Gjest WhisperingWind Skrevet 10. januar 2024 #2 Skrevet 10. januar 2024 Høres slitsom ut allerede. Hva fremtid ser du for deg med dette? Er han villig til å flytte der du bor på sikt? Kjæresten min bor i nabokommunen og har barn fulltid. Jeg har også barn fulltid. Vi prøver å treffes 1-3 ganger i uka. Men han har allerde begynt å leke med tanken om at han på sikt skal flytte hit. Når vi prater om fremtiden er det «oss». Din høres ikke veldig engasjert ut🤷🏻♀️
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå