AnonymBruker Skrevet 9. januar 2024 #1 Skrevet 9. januar 2024 Jeg har møtt 6 stk via nettdating, og alle har villet møte meg igjen etter første date. Jeg har sagt ja til ca halvparten. Har likt én av dem. Hvor vanlig er dette? Jeg er ikke så veldig pen, så matcher ikke med 10/10 menn akkurat. Men jeg er hyggelig, sjarmerende og interessert i å prate med andre. Anonymkode: 1ec3b...d04
AnonymBruker Skrevet 9. januar 2024 #2 Skrevet 9. januar 2024 Opplever at menn vil møtes igjen etter første date. Men det er etter sex det ofte skjer at de forsvinner. Anonymkode: 4fe2a...d7b
AnonymBruker Skrevet 9. januar 2024 #3 Skrevet 9. januar 2024 Alle har ønsket. Men, en sånn tråd. Hva er egentlig vitsen?? Om alle svarer "alle" i denne tråden. For det første vil du bare føle at du ikke er noe "spesiell". (og hvorfor vil du det?) Også, kan det være andre som ikke har samme opplevelse og vi kanskje sitte å føle seg litt nedfor, for at de hun har vært på date med ikke hadde lyst til å møte henne igjen. Bare,... Åååh.. Hva er poenget med en slik tråd??? Anonymkode: a513e...c4b 1
AnonymBruker Skrevet 9. januar 2024 #4 Skrevet 9. januar 2024 Jeg som mann avslår kun date nr. 2 hvis bildene ikke samsvarer med virkeligheten. Anonymkode: f6b6a...6f0
AnonymBruker Skrevet 10. januar 2024 #5 Skrevet 10. januar 2024 Vi møtes hver uke. Har barn begge to. Anonymkode: 7e7a5...d04
AnonymBruker Skrevet 10. januar 2024 #6 Skrevet 10. januar 2024 Da jeg prøvde meg litt på nettdating for 5-6 år siden, møtte jeg ikke så mange, men møtte samtlige flere ganger. Nå var jeg en voksen, sindig dame, så de jeg gikk så langt som til å treffe var likesinnede, jevnaldrende menn. Vi hadde nok det synet felles at man må treffes flere ganger før man kan danne seg et reelt bilde av hverandre. Det ble ikke romantisk napp for meg, men fikk faktisk en kompis jeg fremdeles omgås 😊 Partneren min traff jeg via felles venner. Anonymkode: 04b24...6d2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå