sanchaia Skrevet 9. januar 2024 #1 Skrevet 9. januar 2024 Jeg aner ikke hva jeg skal gjøre. Fikk en nøkkel av sjefen forrige uke, nå har jeg mista den! Jeg rakk ikke å ta den ut av konvolutten en gang (så jeg vet at ingen andre har tatt den)! Men hen er så sykt streng, jeg tørr faktisk ikke å si ifra, men jeg er super-avhengig av å ha den nøkkelen. Min søster jobber her sammen med meg og har samme nøkkel. Kan vi ta med den nøkkelen til noen som filer nøkler??? Må de vite hvor nøkkelen kommer fra eller hva den skal brukes til? Hjelp!
AnonymBruker Skrevet 9. januar 2024 #2 Skrevet 9. januar 2024 Nøkkelen kan mest sannsynligvis ikke kopieres om ingen av dere har fullmakt til det. Den er helt sikkert nummerert. Anonymkode: d3fd1...26f
Delia Peabody Skrevet 9. januar 2024 #3 Skrevet 9. januar 2024 Jobbnøkkel er vel mest sannsynlig en systemnøkkel og da er det strengt tatt ikke lov å file opp ny….. 3
sanchaia Skrevet 9. januar 2024 Forfatter #4 Skrevet 9. januar 2024 Å fy flate. Skal jeg bare bite i det sure eplet å si ifra til sjefen? Ja, den har maaange numre på seg.
AnonymBruker Skrevet 9. januar 2024 #5 Skrevet 9. januar 2024 Mister minutter kopierer ofte nøkler av den tyoen Anonymkode: 68929...28d
sanchaia Skrevet 9. januar 2024 Forfatter #6 Skrevet 9. januar 2024 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Mister minutter kopierer ofte nøkler av den tyoen Anonymkode: 68929...28d Selv om den en nummerert?
AnonymBruker Skrevet 9. januar 2024 #7 Skrevet 9. januar 2024 Jepp, best å være voksen nok til å innrømme feil, selvom det er kjipt. Bare å legge seg paddeflat. Anonymkode: f9723...72e 2
AnonymBruker Skrevet 9. januar 2024 #8 Skrevet 9. januar 2024 8 minutter siden, sanchaia said: Selv om den en nummerert? Ja, borettslaget kranglet masse med de om det. Men fikk ikke stoppet det. Anonymkode: 68929...28d
ThereGoesBob Skrevet 9. januar 2024 #9 Skrevet 9. januar 2024 Er det ikke bedre å skifte lås? Det finnes jo nå en stk. nøkkel på avveie..
Traktor Skrevet 9. januar 2024 #10 Skrevet 9. januar 2024 Om du kopierer opp nøkkel, får du uansett et forklaringsproblem den dagen den skal leveres tilbake.
AnonymBruker Skrevet 9. januar 2024 #11 Skrevet 9. januar 2024 sanchaia skrev (1 time siden): Jeg aner ikke hva jeg skal gjøre. Fikk en nøkkel av sjefen forrige uke, nå har jeg mista den! Jeg rakk ikke å ta den ut av konvolutten en gang (så jeg vet at ingen andre har tatt den)! Men hen er så sykt streng, jeg tørr faktisk ikke å si ifra, men jeg er super-avhengig av å ha den nøkkelen. Min søster jobber her sammen med meg og har samme nøkkel. Kan vi ta med den nøkkelen til noen som filer nøkler??? Må de vite hvor nøkkelen kommer fra eller hva den skal brukes til? Hjelp! Skyld på Trump, Anonymkode: 1ac9c...668
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå