Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg aner ikke hva jeg skal gjøre. Fikk en nøkkel av sjefen forrige uke, nå har jeg mista den! Jeg rakk ikke å ta den ut av konvolutten en gang (så jeg vet at ingen andre har tatt den)!

Men hen er så sykt streng, jeg tørr faktisk ikke å si ifra, men jeg er super-avhengig av å ha den nøkkelen. 

Min søster jobber her sammen med meg og har samme nøkkel. 
Kan vi ta med den nøkkelen til noen som filer nøkler??? Må de vite hvor nøkkelen kommer fra eller hva den skal brukes til?

Hjelp!

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Nøkkelen kan mest sannsynligvis ikke kopieres om ingen av dere har fullmakt til det. Den er helt sikkert nummerert.

Anonymkode: d3fd1...26f

Skrevet

Jobbnøkkel er vel mest sannsynlig en systemnøkkel og da er det strengt tatt ikke lov å file opp ny…..

• Liker 3
Skrevet

Å fy flate. Skal jeg bare bite i det sure eplet å si ifra til sjefen? Ja, den har maaange numre på seg. 

AnonymBruker
Skrevet

Mister minutter kopierer ofte nøkler av den tyoen

Anonymkode: 68929...28d

Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Mister minutter kopierer ofte nøkler av den tyoen

Selv om den en nummerert?

AnonymBruker
Skrevet

Jepp, best å være voksen nok til å innrømme feil, selvom det er kjipt. Bare å legge seg paddeflat.

Anonymkode: f9723...72e

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
8 minutter siden, sanchaia said:

Selv om den en nummerert?

Ja, borettslaget kranglet masse med de om det.  Men fikk ikke stoppet det. 

Skrevet

Er det ikke bedre å skifte lås? Det finnes jo nå en stk. nøkkel på avveie..

Skrevet

Om du kopierer opp nøkkel, får du uansett et forklaringsproblem den dagen den skal leveres tilbake. 

AnonymBruker
Skrevet
sanchaia skrev (1 time siden):

Jeg aner ikke hva jeg skal gjøre. Fikk en nøkkel av sjefen forrige uke, nå har jeg mista den! Jeg rakk ikke å ta den ut av konvolutten en gang (så jeg vet at ingen andre har tatt den)!

Men hen er så sykt streng, jeg tørr faktisk ikke å si ifra, men jeg er super-avhengig av å ha den nøkkelen. 

Min søster jobber her sammen med meg og har samme nøkkel. 
Kan vi ta med den nøkkelen til noen som filer nøkler??? Må de vite hvor nøkkelen kommer fra eller hva den skal brukes til?

Hjelp!

Skyld på Trump, 

Anonymkode: 1ac9c...668

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...