Gjest indiangranny Skrevet 8. november 2002 #1 Skrevet 8. november 2002 Hei :D Jeg tror ikke de vil voldta igjen hvis dette gjøres :Har snakkes det om psykologer og slikt ,det hjelper ikke og heller ikke medisinsk kasterering. hilsen Indianlady
Gjest Brunhilde Skrevet 8. november 2002 #2 Skrevet 8. november 2002 Den var da ikke så gjennomtenkt, var den? Voldtektsmenn voldtar fordi de blir opphisset av å utøve vold/tvang... Uten tissemann må gudene vite hva de kan finne på.... Hva opp vi fant opp et mannlig kyskhetsbelte som de ble tvunget til å bære resten av livet (noe a la soning med elektronisk fotlenke...) ?!?!?
Mathias Skrevet 8. november 2002 #3 Skrevet 8. november 2002 Til en viss grad ening, men flere voldtektsmenn er selv ofre.... De er ødelagt av fedre, etc fra barndommen...
Gjest Brunhilde Skrevet 8. november 2002 #4 Skrevet 8. november 2002 Men å være et offer gir deg ikke rett til å plassere andre i den rollen Lasse, gjør det vel? jeg er enig i at det nok ofte ligger en tragedie bak en voldsperson, men det unnskylder allikevel ikke at denne personen viderefører tradisjonen med å oppføre seg på samme måte... Uff, et vanskelig problem, tror ikke jeg er den rette til å uttale meg-og det er kanskje "heldigvis" i dette tilfellet?
Bettie Skrevet 8. november 2002 #5 Skrevet 8. november 2002 Hjelper neppe å kappe av dem utstyret, for voldtekter handler i liten grad om sex. Det handler om makt. Og makt kan man oppnå også uten ekstrautstyr. Det er det som befinner seg i hodene som må endres, og det er ikke noe som går av seg selv, eller som er gjort i en håndvending. Det krever tid, tid, tid, tid, tid, tid, osv......... Og noen som kan dette fagområdet. For det er ønsket om å kue noen som utløser voldtekten, ikke sexlysten.
Salina Skrevet 8. november 2002 #6 Skrevet 8. november 2002 Selv om de selv kanskje er ofre gir ikke det dem rett til å voldta andre! :evil: Det der med et kyskhets belte var en god ide... Men de fortjener etter min mening å bli buret inne på livstid... Så kan de ikke ødelegge flere liv... :evil: Jeg har ingen sympati for dem, men dette er som sagt min mening....
waco Skrevet 8. november 2002 #7 Skrevet 8. november 2002 For det er ingen god løsning å fortelle damer at dem må slutte å oppmuntre til utuktige handlinger....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå