AnonymBruker Skrevet 9. januar #1 Del Skrevet 9. januar Noen som har noen gode? Jeg har nylig blitt mer kristen enn jeg tidligere har vært, om det gir noen mening, og finner at kristne sanger appellerer til meg. Jeg er dårlig på å be, da jeg syns det er "flaut", så disse sangene blir som en bønn på en måte. Her er en, Maranatha: En mer pop-aktig sang som jeg nettopp fant: Anonymkode: 7018b...694 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
proghodet Skrevet 9. januar #2 Del Skrevet 9. januar (endret) Ateist kommer inn fra sidelinja med en flott korkomposisjon av Edvard Grieg: Hvis du er mer i et westcoast funk / dansehumør: Endret 9. januar av proghodet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. januar #3 Del Skrevet 10. januar Anonymkode: b1f24...a2c 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sidsel Skrevet 12. januar #4 Del Skrevet 12. januar Åh ja, jeg bare elsker lovsang! Prøv gjerne spillelistene til Oase: Her er noen av mine favoritter: 1 2 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. januar #5 Del Skrevet 12. januar Denne er gull Anonymkode: b1f24...a2c 1 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sofie777 Skrevet 12. januar #6 Del Skrevet 12. januar Her er en jeg har på spillelisten for kirken som jeg styrer skjermen / Spotify for (anbefaler deg å finne en kirke der du bor som du føler deg hjemme i, gjerne en som har småfellesskap i hjemmene i løpet av uken der du kan stille spørsmål og få gode og personlige svar) Og en fra mitt favorittband: 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. januar #7 Del Skrevet 12. januar Forgive Me - Group 1 Crew (ligger på Spotify) Kristen gruppe som har laget. Anonymkode: 4e598...608 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. januar #8 Del Skrevet 12. januar Elsker «all because of you» med ungfila. Sjekk den ut! Anonymkode: 38b01...608 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Millimani Skrevet 12. januar #9 Del Skrevet 12. januar 1 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kniv & gaffel Skrevet 14. januar #10 Del Skrevet 14. januar I Will Praise thee O Lord Korsang av Knut Nysted Jeg har vært med på å synge og framføre den flere ganger. For meg er dette så vakkert at jeg får tårer i øynene. Lovsang trenger ikke å være bundet til noen bestemt sjanger eller stil, det handler om å lovprise Gud. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kniv & gaffel Skrevet 14. januar #11 Del Skrevet 14. januar En sang i en helt annen stil. You Say av Lauren Daigle Denne var en hit innen kristen musikk for noen år siden. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. februar #12 Del Skrevet 1. februar Anonymkode: b8b24...2c1 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
En kristen Skrevet 1. februar #13 Del Skrevet 1. februar 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. februar #14 Del Skrevet 1. februar Anonymkode: edda7...094 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. februar #15 Del Skrevet 1. februar Fantastiske sanger. Jeg liker Impuls svært godt. Anonymkode: 30544...ea4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sofie777 Skrevet 1. februar #16 Del Skrevet 1. februar Lang video, men veldig verdt det: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. februar #17 Del Skrevet 1. februar Anonymkode: bfa87...2c4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. februar #18 Del Skrevet 2. februar Anonymkode: 3d5bf...036 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. februar #19 Del Skrevet 2. februar Anonymkode: 3d5bf...036 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kniv & gaffel Skrevet 2. februar #20 Del Skrevet 2. februar Jeg liker godt salmer. Mange av dem rommer mye livserfaring og refleksjoner. Denne var i utgangspunktet en velkjent salme for meg, men jeg gjenopppdagde den på nytt for to år siden da jeg var syk og venter på en operasjon, og syntes livet var krevende. 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå