AnonymBruker Skrevet 11. januar #21 Del Skrevet 11. januar AnonymBruker skrev (26 minutter siden): Gikk ned 20 kg på 15 uker. Dosen som anbefalt. Kun munntørrhet, men det hjelper med tyggi f.eks. Når jeg drikker alkohol, tar jeg ikke tabletter. Null problem😁 Sluttet i fjor sommer, en det gikk ikke så godt, så har innfunnet meg med t jeg må nok gå på dem. Men det er verdt det. Gikk forøvrig ned fra 88kg til 68 kg. Anonymkode: f4877...916 Dropper du da bare å ta Mysimba akkurat den dagen det er fest? Og du opplever å få promille? Hvis det er så enkelt så må jeg nesten vurdere å begynne på de igjen 😄 Anonymkode: 91e60...ab9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. januar #22 Del Skrevet 11. januar AnonymBruker skrev (44 minutter siden): Dropper du da bare å ta Mysimba akkurat den dagen det er fest? Og du opplever å få promille? Hvis det er så enkelt så må jeg nesten vurdere å begynne på de igjen 😄 Anonymkode: 91e60...ab9 Stemmer det. Fungerer for meg ihvertfall. Kjenner ikke noe cravings. Tar igjen på kvelden, dagen etter. Anonymkode: f4877...916 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. januar #23 Del Skrevet 11. januar AnonymBruker skrev (1 time siden): Hva skjedde da du sluttet med de? Jeg drikker nesten aldri alkohol, så det er ikke ett problem 😃 Anonymkode: 3cc75...bd7 Gikk opp 7 kg, hadde en vanvittig matlyst, så da fant jeg ut at da var det bare å begynne, igjen. Så nå er jeg på rett vei. Jeg sliter med trøstespising. Suget forsvant med tablettene. Jeg er heldig som tåler de. Vet om mange som måtte slutte. Anonymkode: f4877...916 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fionas Skrevet 11. januar #24 Del Skrevet 11. januar Trenger mer søvn, irritabel og økt svette. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. januar #25 Del Skrevet 11. januar Fionas skrev (39 minutter siden): Trenger mer søvn, irritabel og økt svette. Håper ikke at jeg blir mer irritabel enn jeg er nå 🤣 Anonymkode: 3cc75...bd7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. januar #26 Del Skrevet 11. januar AnonymBruker skrev (42 minutter siden): Gikk opp 7 kg, hadde en vanvittig matlyst, så da fant jeg ut at da var det bare å begynne, igjen. Så nå er jeg på rett vei. Jeg sliter med trøstespising. Suget forsvant med tablettene. Jeg er heldig som tåler de. Vet om mange som måtte slutte. Anonymkode: f4877...916 Jeg spiser når jeg skal slappe av om kvelden, spiser når jeg er trist og glad. Så spiser mye 🙈 Anonymkode: 3cc75...bd7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. januar #27 Del Skrevet 11. januar Uke 1: 1 tablett morgen. Uke 2: 1 tablett morgen og kveld. Uke 3: 2 tabletter morgen og 1 på kveld. Uke 4: 2 tabletter morgen og 2 tabletter kveld. Gått på de av og på i 3 år. Gått ned 30 kg. Gikk opp 5 kg. Nå har vekten ligget stabilt i 2 år. Noe jeg heller fokuserer på siden mitt spisemønster har blitt normalt. Lite søtsug og fortere mett. Aldri opplevd bivirkninger 🙂 Anonymkode: 0bfbb...547 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. januar #28 Del Skrevet 11. januar AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Jeg spiser når jeg skal slappe av om kvelden, spiser når jeg er trist og glad. Så spiser mye 🙈 Anonymkode: 3cc75...bd7 Virker som du da "spiser følelsene" dine? Kan hende tablettene alene ikke vil hjelpe på det uansett, det beste er kanskje å få hjelp til å takle disse følelsene uten mat? Anonymkode: 560ef...5ad Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. januar #29 Del Skrevet 11. januar AnonymBruker skrev (2 timer siden): Nå ble jeg enda mer skeptisk Kanskje de slanke sprøytene er bedre? Men de er så dyre Anonymkode: 3cc75...bd7 Jeg gikk på saxenda som er en slankesprøyte og etter ett år virket den ikke lenger og sluttet også pga bivirkninger som hårtap, tungpusthet og gikk over på mysimba.De på apoteket sa at de første ukene opplever man treg mage og kan bruke en drikke: ducalac 50 ml i den første tiden hvis man opplever det. Fungerte veldig fint på meg også gikk det over etter at jeg var på full dose. Jeg er veldig fornøyd med mysimba 🙂 Anonymkode: aa068...542 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. januar #30 Del Skrevet 11. januar AnonymBruker skrev (På 10.1.2024 den 12.24): Det må jeg si var effektivt resultat! Hva har du gjort i tillegg? Altså, hvor mye har du ca spist pr dag? Anonymkode: b166e...411 Kuttet ut alt av brus , dessert, godteri, kaker og potetgull. Spiser 1 brødskive og 2 knekkebrød med leverpostei til frokost, 2 brødskiver med brunost til lunsj og en liten porsjon middag. 30 minutter med høyt tempo på ergometersykkel daglig. Anonymkode: c0541...c0a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. januar #31 Del Skrevet 11. januar AnonymBruker skrev (1 time siden): Virker som du da "spiser følelsene" dine? Kan hende tablettene alene ikke vil hjelpe på det uansett, det beste er kanskje å få hjelp til å takle disse følelsene uten mat? Anonymkode: 560ef...5ad Ja, det gjør jeg. Jeg føler meg glad når jeg spiser men etterpå angrer jeg meg Anonymkode: 3cc75...bd7 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. januar #32 Del Skrevet 11. januar AnonymBruker skrev (1 time siden): Ja, det gjør jeg. Jeg føler meg glad når jeg spiser men etterpå angrer jeg meg Anonymkode: 3cc75...bd7 Mysimba kan nok hjelpe til å ta bort søtsuget og at man blir mett fortere og holder seg mett lengre, men hvis man er vant til å spise pga følelser så tror jeg det kan bli vanskelig å gå ned mye i vekt. Det vil sannsynligvis ta lengre tid, vil jeg tro. Fra september til nyttår så gikk jeg opp 10 kg fordi jeg gikk på en smell og spiste kake etter et år uten å spise noe søtt, så jeg klarte ikke stoppe. Kjøpte godteri og kake hver dag. Det som hjalp meg nå etter nyttår var at jeg ikke har kommet meg i butikken pga kulden og snøen. Og nå har det aller verste søtsuget gått over og jeg har ikke spist noe på over en uke av sjokolade eller kake. Jeg tror nok Mysimba'n har hjulpet til der. Hvis du får resept av legen din for å prøve så er det jo fullt mulig å prøve forsiktig og hvis du får bivirkninger så vil jo de gå over om du slutter. Anonymkode: 560ef...5ad Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. januar #33 Del Skrevet 12. januar Jeg har prøvd Mysimba men måtte kutte det ut på grunn av bivirkningene. Jeg endret totalt personlighet og ble en person hverken familie eller venner kjente igjen. Dette skremte meg så mye at jeg kuttet tvert og alt ble normalt igjen. Valgte heller å legge om på kostholdet og har gått ned mye uten piller etter dette. Anonymkode: f4a7b...518 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. januar #34 Del Skrevet 12. januar AnonymBruker skrev (15 timer siden): Så rart at man reagerer så forskjellig på de tablettene 😃 Jeg har fibromyalgi og håper at de hjelper litt mot det også Anonymkode: 3cc75...bd7 Ja, det er helt merkelig😅 Jeg har hørt om andre med fibromyalgi som også har blitt mye bedre med mysimba😄 Jeg synes de virker så utrolig godt på smerter at jeg fortsetter bare med mysimba tror jeg, selv om den ikke hjelper særlig på matlysten😂 Fikk for noen uker siden resept på wegovy, skal prøve å ta den i tillegg😬 Den har jeg blitt skikkelig dårlig av😪 Anonymkode: 888f6...9d2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fjugur Skrevet 12. januar #35 Del Skrevet 12. januar Mer om det her: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. januar #36 Del Skrevet 12. januar AnonymBruker skrev (2 timer siden): Ja, det er helt merkelig😅 Jeg har hørt om andre med fibromyalgi som også har blitt mye bedre med mysimba😄 Jeg synes de virker så utrolig godt på smerter at jeg fortsetter bare med mysimba tror jeg, selv om den ikke hjelper særlig på matlysten😂 Fikk for noen uker siden resept på wegovy, skal prøve å ta den i tillegg😬 Den har jeg blitt skikkelig dårlig av😪 Anonymkode: 888f6...9d2 Kan du ta Mysimba og Wegovy samtidig? Anonymkode: 560ef...5ad Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. januar #37 Del Skrevet 12. januar AnonymBruker skrev (14 timer siden): Mysimba kan nok hjelpe til å ta bort søtsuget og at man blir mett fortere og holder seg mett lengre, men hvis man er vant til å spise pga følelser så tror jeg det kan bli vanskelig å gå ned mye i vekt. Det vil sannsynligvis ta lengre tid, vil jeg tro. Fra september til nyttår så gikk jeg opp 10 kg fordi jeg gikk på en smell og spiste kake etter et år uten å spise noe søtt, så jeg klarte ikke stoppe. Kjøpte godteri og kake hver dag. Det som hjalp meg nå etter nyttår var at jeg ikke har kommet meg i butikken pga kulden og snøen. Og nå har det aller verste søtsuget gått over og jeg har ikke spist noe på over en uke av sjokolade eller kake. Jeg tror nok Mysimba'n har hjulpet til der. Hvis du får resept av legen din for å prøve så er det jo fullt mulig å prøve forsiktig og hvis du får bivirkninger så vil jo de gå over om du slutter. Anonymkode: 560ef...5ad Dette tror jeg du har helt rett i, sikkert derfor jeg bare kunne vise til 5 kg ned i vekt etter 3 mnd på Mysimba.. Anonymkode: 91e60...ab9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. januar #38 Del Skrevet 12. januar AnonymBruker skrev (1 time siden): Kan du ta Mysimba og Wegovy samtidig? Anonymkode: 560ef...5ad Ja, det kan man😄 Anonymkode: 888f6...9d2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. januar #39 Del Skrevet 12. januar for meg var di veldig bra i starten til jeg fikk veldig vondt i magen, etter at jeg ble bra slutten dem nesten og virke Anonymkode: cba4c...fd9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rhodiola Skrevet 12. januar #40 Del Skrevet 12. januar Tråden er slått sammen med et tilsvarende emne: ''Mysimba''. Rhodiola, adm. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå