AnonymBruker Skrevet 9. januar 2024 #1 Del Skrevet 9. januar 2024 Hei Hvilken veske bruker du til hverdags? ( send gjerne bilde) Hva er prisen på den? Trenger ny veske, og ønsker tips til rimelige crossbody-vesker som ikke er bittesmå. Føler de fleste veskene som selges nå er små, eller ikke crossbody. Anonymkode: f1229...ff6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
flusa Skrevet 10. januar 2024 #2 Del Skrevet 10. januar 2024 Har denne fra adax,med en reim til som er helt sort. Liten og nett,men samtidig veldig romslig med flere lommer. har mange vesker,men er denne og en til jeg bruker mest. den andre finner jeg desverre ikke bilde av,men er en mye større veske. Som jeg bruker som crossover veske. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. januar 2024 #3 Del Skrevet 10. januar 2024 Takk for tips:) Denne ser fin ut. Anonymkode: f1229...ff6 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
flusa Skrevet 11. januar 2024 #4 Del Skrevet 11. januar 2024 AnonymBruker skrev (16 timer siden): Takk for tips:) Denne ser fin ut. Anonymkode: f1229...ff6 Det syns jeg og! Perfekt når man skal ut en liten tur. Får plass til det man trenger Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. mars 2024 #5 Del Skrevet 10. mars 2024 Dytter litt på denne jeg Anonymkode: 7d244...701 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå