AnonymBruker Skrevet 9. januar 2024 #1 Skrevet 9. januar 2024 Har tatt blodprøver hos fastlegen, sendt til Fürst. Dette var forrige tirsdag. På fredag fikk jeg labsvar fra fastlegen. Hos Fürst står den fortsatt som "under arbeid". Kontaktet Fürst, og de sier at fastlegen får fortløpende svar, mens jeg kommer til å få tilgang når alt er klart. Jeg ser at blant annet D-vitamin mangler på det fastlegen har sendt meg, men ellers er det i fullstendig tilfeldig rekkefølge (har tatt MANGE prøver), så jeg klarer ikke sile ut hva som eventuelt mangler. Noen som har vært borti noe i en blodprøve som tar over en uke å analysere? Anonymkode: f9ed1...470
AnonymBruker Skrevet 9. januar 2024 #2 Skrevet 9. januar 2024 Jeg fikk beskjed av Furst forrige uke om at de mangfoldige prøvene jeg tok vanligvis ville vært klare dagen etterpå (eller maks et par dager), hadde det ikke vært på vitamin D-prøven. Den gjorde at det tok en uke. Anonymkode: be2b4...fa9
AnonymBruker Skrevet 9. januar 2024 #3 Skrevet 9. januar 2024 Jeg har vært borti flere som kan ta tid. Noen prøver analyseres bare noen steder i landet. Jeg har vært borti at prøver må sendes til utlandet for analysering, men det er ikke vanlige prøver. Husker ikke hvilke, for jeg har tatt enormt med blodprøver i 10-12-14 år. Anonymkode: 9347d...667
AnonymBruker Skrevet 9. januar 2024 #4 Skrevet 9. januar 2024 Har du prøvd å bare logge inn på furstpasient for å se? Anonymkode: de567...bc7
AnonymBruker Skrevet 9. januar 2024 #5 Skrevet 9. januar 2024 Har opplevd flere ganger at d vitamin har kommet en stund etter de andre, over 1 uke. Kommer nok i løpet av uka vil jeg tro. Anonymkode: 51265...244
AnonymBruker Skrevet 9. januar 2024 #6 Skrevet 9. januar 2024 AnonymBruker skrev (15 minutter siden): Har du prøvd å bare logge inn på furstpasient for å se? Anonymkode: de567...bc7 Det er jo derfor jeg vet at de fortsatt står som "under arbeid". Anonymkode: f9ed1...470 1
AnonymBruker Skrevet 9. januar 2024 #7 Skrevet 9. januar 2024 AnonymBruker skrev (21 minutter siden): Jeg fikk beskjed av Furst forrige uke om at de mangfoldige prøvene jeg tok vanligvis ville vært klare dagen etterpå (eller maks et par dager), hadde det ikke vært på vitamin D-prøven. Den gjorde at det tok en uke. Anonymkode: be2b4...fa9 Såpass. Kan ikke Giske at det har vært sånn tidligere når jeg har målt det. Men det gir jo mening her! Anonymkode: f9ed1...470
AnonymBruker Skrevet 9. januar 2024 #8 Skrevet 9. januar 2024 D vit skal stå i et par døgn hos furst før de analyserer den. Derfor tar det lenger tid å få svar, når den er rekvirert Anonymkode: 513f8...c4f 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå