AnonymBruker Skrevet 9. januar 2024 #1 Skrevet 9. januar 2024 Og gikk dere med på å fullføre svangerskapet og bli pappa? Hvordan føltes det? Er dere fortsatt sammen? Anonymkode: 52f01...39e
AnonymBruker Skrevet 9. januar 2024 #2 Skrevet 9. januar 2024 Gikk med på å fullføre svangerskapet? Jeg falt av her allerede. Men for å svare på resten: Ja, hun ble uplanlagt gravid og vi er fortsatt sammen. Anonymkode: 118d6...f8b 14
AnonymBruker Skrevet 9. januar 2024 #3 Skrevet 9. januar 2024 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Og gikk dere med på å fullføre svangerskapet og bli pappa? Hvordan føltes det? Er dere fortsatt sammen? Anonymkode: 52f01...39e Med på å fullføre svangerskapet? Det er ikke mulig for en mann å trekke tilbake sitt bidrag til et svangerskap etter at bidraget er avlevert. Dermed er det hun som avgjør om svangerskapet fullføres. Bortsett fra det, så er nok et uplanlagt svangerskap like skremmende for en mann som det er for en kvinne. Men man må venne seg til tanken, og vokse med oppgaven. Mye i livet skjer uplanlagt, og mye er mer skremmende enn et uplanlagt barn. Jeg tror de fleste av oss er resultat av uplanlagte graviditeter. Anonymkode: 9f262...f6f 11 4
AnonymBruker Skrevet 10. januar 2024 #4 Skrevet 10. januar 2024 3 hours ago, AnonymBruker said: Med på å fullføre svangerskapet? Det er ikke mulig for en mann å trekke tilbake sitt bidrag til et svangerskap etter at bidraget er avlevert. Dermed er det hun som avgjør om svangerskapet fullføres. Bortsett fra det, så er nok et uplanlagt svangerskap like skremmende for en mann som det er for en kvinne. Men man må venne seg til tanken, og vokse med oppgaven. Mye i livet skjer uplanlagt, og mye er mer skremmende enn et uplanlagt barn. Jeg tror de fleste av oss er resultat av uplanlagte graviditeter. Anonymkode: 9f262...f6f Når du skrev trekke tilbake bidraget, så jeg bare for meg. «La meg bare suge spermen ut av det befruktede egget» Anonymkode: 118d6...f8b 4 2
AnonymBruker Skrevet 10. januar 2024 #5 Skrevet 10. januar 2024 AnonymBruker skrev (11 timer siden): Og gikk dere med på å fullføre svangerskapet og bli pappa? Hvordan føltes det? Er dere fortsatt sammen? Anonymkode: 52f01...39e Her er det mye rart. For det første, uplanlagt gravid blir man kun når mannen har brukt prevensjon, og denne sviktet. De fleste menn i forhold tar helt avstand fra egen prevensjon, og forventer at dama har dette ansvaret alene. For det andre, en mann kan da verken gå eller ikke gå med på å fullføre et svangerskap, siden HAN da ikke er gravid. Han kan gjerne ytre sitt ønske om det ene eller det andre, men han har ingen bestemmelsesrett i så måte. Anonymkode: 196e9...928 3 5
AnonymBruker Skrevet 10. januar 2024 #6 Skrevet 10. januar 2024 Jeg er kvinne. Og ble uplanlagt gravid på ppiller. Da jeg som 22åring oppdaget til mitt store sjokk at det jeg trodde var fyllesjuke faktisk var graviditet, gikk jeg nesten i kjelleren. Min kjæreste, også 22, var på vei til butikken for å kjøpe frokost, og da han kom tilbake hadde han kjøpt med seg kopper med teksten "verdens beste pappa" og "verdens beste mamma". Jeg tror sjokket var stort for ham også, men han forsto umiddelbart at jeg trengte støtte. Så han mannet seg opp, og var den støtten jeg trengte. To uker senere var vi på tidlig ultralyd, og fant ut at jeg var tjue uker på vei(!), så noe valg hadde vi aldri. Ikke har vi angret et sekund heller, når sjokket først la seg. Og mitt syn på min kjæreste har et ekstra solid fundament etter hans reaksjon på sjokket. Anonymkode: 8c572...ea4 17
AnonymBruker Skrevet 10. januar 2024 #7 Skrevet 10. januar 2024 Ka bare svare for oss. Vi ble gravid etter to mnd bekjentskap. Brukte prevensjon. Var aldri snakk om å ikke fullføre det. Fortsatt sammen 22 år etter. Anonymkode: ed7fd...75c 5
AnonymBruker Skrevet 10. januar 2024 #8 Skrevet 10. januar 2024 Jeg betalte meg ut av situasjonen etter ett one night stand. Kvinnen hadde 2 barn fra før med 2 ulike fedre. Sverget på hun gikk på prevensjon/spiral. Jeg gav henne ett tilbud med ett betydelig beløp i cash mot abort som hun tok uten å blunke. Angrer ikke idag! Anonymkode: 543c4...c0c
AnonymBruker Skrevet 10. januar 2024 #9 Skrevet 10. januar 2024 Jeg ble uplanlagt gravid, mannen min støttet meg selvfølgelig i det. Det ble dessverre spontanabort. Vi valgte deretter å bli gravid «med vilje» ca ett år senere. Anonymkode: 0dd40...5e1
AnonymBruker Skrevet 10. januar 2024 #10 Skrevet 10. januar 2024 Mannen min fikk panikk da jeg ble PLANLAGT gravid og vi hadde vært prøvere i 5 måneder, det skal ikke mye til for å stresse menn. (Han stakk ikke da, han bare var helt mentalt utilregnelig noen uker.) Anonymkode: b7b92...676 1
AnonymBruker Skrevet 10. januar 2024 #11 Skrevet 10. januar 2024 56 minutter siden, AnonymBruker said: Her er det mye rart. For det første, uplanlagt gravid blir man kun når mannen har brukt prevensjon, og denne sviktet. De fleste menn i forhold tar helt avstand fra egen prevensjon, og forventer at dama har dette ansvaret alene. For det andre, en mann kan da verken gå eller ikke gå med på å fullføre et svangerskap, siden HAN da ikke er gravid. Han kan gjerne ytre sitt ønske om det ene eller det andre, men han har ingen bestemmelsesrett i så måte. Anonymkode: 196e9...928 Det var mye rart her også. Anonymkode: 118d6...f8b 5
AnonymBruker Skrevet 10. januar 2024 #12 Skrevet 10. januar 2024 AnonymBruker skrev (1 time siden): Jeg betalte meg ut av situasjonen etter ett one night stand. Kvinnen hadde 2 barn fra før med 2 ulike fedre. Sverget på hun gikk på prevensjon/spiral. Jeg gav henne ett tilbud med ett betydelig beløp i cash mot abort som hun tok uten å blunke. Angrer ikke idag! Anonymkode: 543c4...c0c Kondom? Anonymkode: 196e9...928 3
AnonymBruker Skrevet 10. januar 2024 #13 Skrevet 10. januar 2024 AnonymBruker skrev (21 minutter siden): Det var mye rart her også. Anonymkode: 118d6...f8b Nei. Vil en mann ikke ha barn, skal han bruke prevensjon. Anonymkode: 196e9...928 3
AnonymBruker Skrevet 10. januar 2024 #14 Skrevet 10. januar 2024 Kjæresten min ble ufrivillig far for 20 år siden da en dame han datet ødela kondomet (stakk hull i det, det sprakk "tilfeldigvis" under samleie). Han hadde aldri hverken før eller senere opplevd at en kondom hadde sprukket. Han ønsket abort, hun nektet og har stalket han og brukt ungen for å egle seg inn i livet hans i alle årene etterpå. Ødela mye i livet hans. Anonymkode: 45202...b74
AnonymBruker Skrevet 10. januar 2024 #15 Skrevet 10. januar 2024 AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Kjæresten min ble ufrivillig far for 20 år siden da en dame han datet ødela kondomet (stakk hull i det, det sprakk "tilfeldigvis" under samleie). Han hadde aldri hverken før eller senere opplevd at en kondom hadde sprukket. Han ønsket abort, hun nektet og har stalket han og brukt ungen for å egle seg inn i livet hans i alle årene etterpå. Ødela mye i livet hans. Anonymkode: 45202...b74 Stalket, far til barnet, og eglet seg inn i hans liv? Fy søren! du høres ikke mye smart ut.... Anonymkode: 6d58c...cfa 8 2
AnonymBruker Skrevet 10. januar 2024 #16 Skrevet 10. januar 2024 AnonymBruker skrev (17 minutter siden): Kjæresten min ble ufrivillig far for 20 år siden da en dame han datet ødela kondomet (stakk hull i det, det sprakk "tilfeldigvis" under samleie). Han hadde aldri hverken før eller senere opplevd at en kondom hadde sprukket. Han ønsket abort, hun nektet og har stalket han og brukt ungen for å egle seg inn i livet hans i alle årene etterpå. Ødela mye i livet hans. Anonymkode: 45202...b74 Hvis noen lager ett hull i kondom så revner det, eller sprekker, just saying. Anonymkode: 226d7...6f1 2
AnonymBruker Skrevet 10. januar 2024 #17 Skrevet 10. januar 2024 Vi ble uplanlagt gravid på P-piller etter tre måneder sammen. Vi fikk senere ett barn til og de er nå tenåringer. Vi er gift den dag i dag Anonymkode: 86177...3d4 1
AnonymBruker Skrevet 10. januar 2024 #18 Skrevet 10. januar 2024 AnonymBruker skrev (22 minutter siden): Kjæresten min ble ufrivillig far for 20 år siden da en dame han datet ødela kondomet (stakk hull i det, det sprakk "tilfeldigvis" under samleie). Han hadde aldri hverken før eller senere opplevd at en kondom hadde sprukket. Han ønsket abort, hun nektet og har stalket han og brukt ungen for å egle seg inn i livet hans i alle årene etterpå. Ødela mye i livet hans. Anonymkode: 45202...b74 AnonymBruker skrev (13 minutter siden): Stalket, far til barnet, og eglet seg inn i hans liv? Fy søren! du høres ikke mye smart ut.... Anonymkode: 6d58c...cfa AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Hvis noen lager ett hull i kondom så revner det, eller sprekker, just saying. Anonymkode: 226d7...6f1 Denne damen tror jeg er en gjenganger på forumet her, som dukker opp med jevne mellomrom, i diverse tråder.. For de av oss som har «fulgt» henne noen år, har historien utviklet seg litt jevnt og trutt 😉 Anonymkode: 037e9...6df 6 2
AnonymBruker Skrevet 10. januar 2024 #19 Skrevet 10. januar 2024 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Denne damen tror jeg er en gjenganger på forumet her, som dukker opp med jevne mellomrom, i diverse tråder.. For de av oss som har «fulgt» henne noen år, har historien utviklet seg litt jevnt og trutt 😉 Anonymkode: 037e9...6df Ja, hun er veldig lett å kjenne igjen. Tipper mannen har servert henne denne historien fordi han vet hun ikke er helt i vater. Anonymkode: 226d7...6f1 3
AnonymBruker Skrevet 10. januar 2024 #20 Skrevet 10. januar 2024 Ble gravid etter noen måneder bekjentskap. Beholdt barnet, vi har vært sammen i 23 år nå og skal gifte oss til sommeren. Anonymkode: 4dc0e...9d6
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå