AnonymBruker Skrevet 9. januar 2024 #1 Skrevet 9. januar 2024 I lys av alle samlivstrådene jeg leser her, blir jeg mer og mer overbevist om at mannen min er tilnærmet perfekt som partner. Han vasker og gjør husarbeid på eget initiativ, bruker all sin ledige tid på forholdet, er raus - sier hver dag at han elsker meg. Overrasket meg veldig på bursdagen, svært omtenksom ovenfor mine barn, sier ofte hvor heldig han er. Vi har begge vært gift før, kanskje vi har lært av tidligere erfaringer? Vært sammen i 7 år. Anonymkode: 56fd3...17a 4 22 3
LadeJarl Skrevet 9. januar 2024 #2 Skrevet 9. januar 2024 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): I lys av alle samlivstrådene jeg leser her, blir jeg mer og mer overbevist om at mannen min er tilnærmet perfekt som partner. Han vasker og gjør husarbeid på eget initiativ, bruker all sin ledige tid på forholdet, er raus - sier hver dag at han elsker meg. Overrasket meg veldig på bursdagen, svært omtenksom ovenfor mine barn, sier ofte hvor heldig han er. Vi har begge vært gift før, kanskje vi har lært av tidligere erfaringer? Vært sammen i 7 år. Anonymkode: 56fd3...17a Nei huffda...😬😬....sånn må du ikke skeive på kg..!!! Vi vet at alle menn er drittsekker, overgripere og drapsmenn!! 😂🙈 3
AnonymBruker Skrevet 9. januar 2024 #3 Skrevet 9. januar 2024 Så koselig å høre 🥰 Anonymkode: 54943...5ec 3 1
AnonymBruker Skrevet 9. januar 2024 #4 Skrevet 9. januar 2024 Høres ut som du har funnet deg en fin mann, og at dere har et godt forhold dere i mellom. Hyggelig for dere!🥰 Anonymkode: b8613...24d 4 1
AnonymBruker Skrevet 9. januar 2024 #5 Skrevet 9. januar 2024 Det har jeg tenkt mer enn 1 gang også, ts, når jeg leser trådene her inne. Det er fint å se at også andre har det sånn som meg!! Anonymkode: 912be...675 2 2
AnonymBruker Skrevet 9. januar 2024 #6 Skrevet 9. januar 2024 Man spiller vel ofte (men ikke alltid) hverandre god. Anonymkode: 5cbf9...a9c 1
Gjest WhisperingWind Skrevet 9. januar 2024 #7 Skrevet 9. januar 2024 Kjæresten min er også sånn🥰 Lytter til meg når ting er tøft, gir de beste klemmene og viser meg hver dag hvor glad han er i meg❤️🔥
Blåjojo Skrevet 9. januar 2024 #8 Skrevet 9. januar 2024 Tror tidligere erfaringer gjør at man er mer obs på hva som er bra og hva som er mindre bra for et forhold. Om man da ønsker å ha et bra forhold, så gjør man de der små tingene i hverdagen for å glede hverandre. Har også en mann som er veldig enig med meg i hvordan et forhold skal være. Vi gjør hverandre god.
AnonymBruker Skrevet 9. januar 2024 #9 Skrevet 9. januar 2024 Slike tråder er nok upassende på dette forum der det er mest fokus på de negative sidene hos menn. Anonymkode: 13370...df9 1
Snublefot62 Skrevet 9. januar 2024 #10 Skrevet 9. januar 2024 (endret) AnonymBruker skrev (1 time siden): I lys av alle samlivstrådene jeg leser her, blir jeg mer og mer overbevist om at mannen min er tilnærmet perfekt som partner. Han vasker og gjør husarbeid på eget initiativ, bruker all sin ledige tid på forholdet, er raus - sier hver dag at han elsker meg. Overrasket meg veldig på bursdagen, svært omtenksom ovenfor mine barn, sier ofte hvor heldig han er. Vi har begge vært gift før, kanskje vi har lært av tidligere erfaringer? Vært sammen i 7 år. Anonymkode: 56fd3...17a Dump han! Rettelse - sorry - såg bare at det var nevnt mann, partner, husarbeid og barn og da er standardrådet på KG å dumpe vedkommende. Såg ikke før nå at det var positivt - gratulerer! Endret 9. januar 2024 av Snublefot62 1 1
AnonymBruker Skrevet 9. januar 2024 #11 Skrevet 9. januar 2024 Snublefot62 skrev (1 minutt siden): Dump han! 🤣 Anonymkode: 9f0f4...053 3
AnonymBruker Skrevet 9. januar 2024 #12 Skrevet 9. januar 2024 Snublefot62 skrev (1 minutt siden): Dump han! Lytt til generell holdning blandt kvinner på KG 😔 Anonymkode: 13370...df9
AnonymBruker Skrevet 9. januar 2024 #14 Skrevet 9. januar 2024 Vi er mange som har det slik, men oss hører man ikke så ofte fra. Mannen min er snill, høflig, kjærlig, renslig, han rydder og vasker og bærer tunge ting, han overrasker meg titt og ofte med blomster, han viser meg stolt frem til venner og familie og har aldri gitt meg grunn til å være usikker. Slik er heldigvis også de fleste andre menn jeg kjenner Anonymkode: 48cf9...7f8 5 1
AnonymBruker Skrevet 9. januar 2024 #15 Skrevet 9. januar 2024 AnonymBruker skrev (2 timer siden): I lys av alle samlivstrådene jeg leser her, blir jeg mer og mer overbevist om at mannen min er tilnærmet perfekt som partner. Han vasker og gjør husarbeid på eget initiativ, bruker all sin ledige tid på forholdet, er raus - sier hver dag at han elsker meg. Overrasket meg veldig på bursdagen, svært omtenksom ovenfor mine barn, sier ofte hvor heldig han er. Vi har begge vært gift før, kanskje vi har lært av tidligere erfaringer? Vært sammen i 7 år. Anonymkode: 56fd3...17a Samme her. Har verdens beste mann. Også vært gift før. Anonymkode: 477ff...6e4 1 1
AnonymBruker Skrevet 9. januar 2024 #16 Skrevet 9. januar 2024 Han høres ut som et minimum av hva man kan forvente av en partner. Antar at du også gjør husarbeid på eget initiativ, er oppmerksom overfor hans barn (eller ville ha vært det om han hadde noen), at du overrasker han på bursdagen og lar han vite at du elsker han? Gjør det deg til en perfekt partner? Anonymkode: 92db6...ab9 4
AnonymBruker Skrevet 10. januar 2024 #17 Skrevet 10. januar 2024 AnonymBruker skrev (11 timer siden): I lys av alle samlivstrådene jeg leser her, blir jeg mer og mer overbevist om at mannen min er tilnærmet perfekt som partner. Han vasker og gjør husarbeid på eget initiativ, bruker all sin ledige tid på forholdet, er raus - sier hver dag at han elsker meg. Overrasket meg veldig på bursdagen, svært omtenksom ovenfor mine barn, sier ofte hvor heldig han er. Vi har begge vært gift før, kanskje vi har lært av tidligere erfaringer? Vært sammen i 7 år. Anonymkode: 56fd3...17a Dette er noe man bør ta for gitt. Dette er overfladiske handlinger. Det at han sier han elsker deg hver dag. Og hensynet til barna. Det er hva som teller. Du må ha hatt svært dårlig erfaring fra tidligere som syntes dette er top notch. Det er det virkelig ikke. At man har det gøy sammen, lik humor og god kjemi er det største. Da går resten av seg selv. Ubetinget. Anonymkode: 450fd...16b 1
Mr.Anon Skrevet 10. januar 2024 #18 Skrevet 10. januar 2024 Tja, det er jo som regel sånne mannfolk som er psykopatiske seriemordere. 😂 Jeg lover at det bare er en fase for at du ikke skal bli mistenksom. 🤪 1
blåbærpai Skrevet 10. januar 2024 #19 Skrevet 10. januar 2024 Vi som har sånne menn har fint lite å klage på, derav lite tråder 😅 Jeg kan ofte sitte her inne og lese og så se bort på mannen min og tenke "fy faen jeg er heldig"😆 5 1
AnonymBruker Skrevet 10. januar 2024 #20 Skrevet 10. januar 2024 blåbærpai skrev (19 minutter siden): Vi som har sånne menn har fint lite å klage på, derav lite tråder 😅 Jeg kan ofte sitte her inne og lese og så se bort på mannen min og tenke "fy faen jeg er heldig"😆 Bursdagsgave og gulvvask. Lykke på jord🫠 Anonymkode: 450fd...16b 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå