AnonymBruker Skrevet 9. januar 2024 #1 Skrevet 9. januar 2024 Lady in red Is Dancing with me Cheek to cheek. Anonymkode: 8f924...692 1
PITTY Skrevet 9. januar 2024 #2 Skrevet 9. januar 2024 Å fyttigrisen.. Det blir danskebåten all over.. 7
tirben Skrevet 9. januar 2024 #4 Skrevet 9. januar 2024 Jeg elsket den på 80 tallet. Nå har jeg vel mer nostalgiske følelser for den.
AnonymBruker Skrevet 9. januar 2024 #5 Skrevet 9. januar 2024 tirben skrev (6 minutter siden): Jeg elsket den på 80 tallet. Nå har jeg vel mer nostalgiske følelser for den. Det er lov det. Anonymkode: 8f924...692
AnonymBruker Skrevet 9. januar 2024 #6 Skrevet 9. januar 2024 En venn av meg likte den veldig godt. Var ikke helt min stil. Anonymkode: 5b1bf...7db
Pawn Hearts Skrevet 9. januar 2024 #8 Skrevet 9. januar 2024 Ikke min smak, men jeg forstår at den på et vis er effektiv. Samtidig skjønner jeg ikke hvordan han unngikk fengselsstraff for linjene: And I have never had such a feeling Such a feeling of complete and utter love As I do tonight Hva er det man sier i dag? Cringe? Kleint? Jeg dobler den og sier god natt.
AnonymBruker Skrevet 9. januar 2024 #9 Skrevet 9. januar 2024 Pawn Hearts skrev (2 minutter siden): Ikke min smak, men jeg forstår at den på et vis er effektiv. Samtidig skjønner jeg ikke hvordan han unngikk fengselsstraff for linjene: And I have never had such a feeling Such a feeling of complete and utter love As I do tonight Hva er det man sier i dag? Cringe? Kleint? Jeg dobler den og sier god natt. Fengsla? En måtte ha røyket sokkene sine om det skulle vært grunn for fengselsstraff Anonymkode: 7e048...1b6 2
AnonymBruker Skrevet 9. januar 2024 #10 Skrevet 9. januar 2024 Pawn Hearts skrev (3 minutter siden): Ikke min smak, men jeg forstår at den på et vis er effektiv. Samtidig skjønner jeg ikke hvordan han unngikk fengselsstraff for linjene: And I have never had such a feeling Such a feeling of complete and utter love As I do tonight Hva er det man sier i dag? Cringe? Kleint? Jeg dobler den og sier god natt. Hvordan skulle dette føre til fengselsstraff?? Anonymkode: 8cd63...a0d 2
Pawn Hearts Skrevet 9. januar 2024 #11 Skrevet 9. januar 2024 1 minutt siden, AnonymBruker said: Hvordan skulle dette føre til fengselsstraff?? Anonymkode: 8cd63...a0d Du må ikke tolke meg bokstavelig. Jeg mener at det er så ubehjelpelig at det grenser til det straffbare (skjønt det finnes selvsagt ingen lover mot dårlige tekster). 2
AnonymBruker Skrevet 10. januar 2024 #12 Skrevet 10. januar 2024 Å høre på originalen føles som å ta seks skjeer med sukker i en kopp kaffe, og be om mer. Med tanke på at dette kom ut i 1986, stiller det andre 80-tallsartister og -grupper ga ut på denne tiden, Chris de Burgh i skyggen. Selve melodien er ikke så ille; den kommer klarere frem når man spiller den på piano: Eller i en enklere versjon: Anonymkode: 7b0e8...48a
MyMichelle Skrevet 14. januar 2024 #13 Skrevet 14. januar 2024 Jeg likte den. Nå er det en sang som minner meg om tiden da ukens høydepunkt var å høre «Ti i skuddet». 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå