AnonymBruker Skrevet 9. januar 2024 #1 Skrevet 9. januar 2024 Jeg ønsker å fikse det estetiske men usikker på hva total pris kan bli - om det blir ekstreemt mye har jeg ikke sjangs økonomisk! Har du tatt kompositt/veneers? På hvor mange tenner? Rettet du dem opp først eller noe? Måtte du gjøre annet "arbeid" først i munnen? Anonymkode: bd27b...984
AnonymBruker Skrevet 9. januar 2024 #2 Skrevet 9. januar 2024 Har en skallfasett over en død tann som ble grå. kostet 5000 Anonymkode: a4898...96f
AnonymBruker Skrevet 9. januar 2024 #3 Skrevet 9. januar 2024 Jeg har gjort litt gjennom årene, både amalgamsanering og porselenstenner på noen framtenner. Pris avhenger hva og hvor mye som må gjøres, så umulig å si hva det vil koste for deg. Jeg betalte 40 000 kr eller noe for 6 år siden, og 18 000 kr for amalgamsanering for 14 år siden. Prisene nok dyrere nå. Nå fjernet jeg amalgam av helsemessige årsaker, men å slippe å ha kjeften full av metall ser unektelig mye bedre ut. Gjør grundig forarbeid og gå til en tannlege med mye erfaring, og godt rykte. Anonymkode: b9300...03e
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå