Gå til innhold

Barnet og eksen

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Heihei! Idag har jeg hatt en travel dag, hadde nesten glemt tannlege timen min. Da hadde jeg allerede hentet barnet ifra barnehagen, ringte til eksen og spurte om han var ledig og det var han. Da han allerede var ibyen så leverte jeg barnet til han i en times tid mens jeg måte løpe til tannlege timen. 

Etter en times tid så ringer jeg for å høre hvor de var. De satt på restaurant sa barnefaren supert tenkte jeg da det var på tide med middag. 

Der oppdaget jeg at barnefaren bestille en Cola. Der han fikk glasset med isbiter og sugerør og barnet fikk cola glasset av det som var igjen. Barnet var lei seg og spurte om å få glass istedenfor da jeg kom, vet ikke om jeg overdriver nå men jeg fikk litt vondt! Da det virket som om det var han som var barnet 😅

Også hadde han selv bestilt seg mat men kun is for barnet får å sitte stille. 

Da jeg kommenterte dette. Mente han at jeg skaper unødvendig oppstyr. han sa at jeg burde disiplinere barnet på 3 år at man ikke kan få alt i verden 🙄

Jeg ble litt skuffet men er en grunn til hvorfor jeg ikke er sammen med denne mannen tenkte jeg. 

Han har allikevel samvær 3 ganger i uken. Og barnet gruer seg hvergang. 

Burde jeg ringer til familievernkontoret og fortelle om mine bekymringer? På at han kan være alt for streng! Og rett og slett slem mot sitt egen barn på 3 år. 

Anonymkode: 4193e...736

Videoannonse
Annonse
Gjest Kanino
Skrevet (endret)
AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Burde jeg ringer til familievernkontoret og fortelle om mine bekymringer? På at han kan være alt for streng! Og rett og slett slem mot sitt egen barn på 3 år. 

På bakgrunn av et glass med Cola ?

Var litt vanskelig å skjønne hva utfordringen var

Endret av Kanino
AnonymBruker
Skrevet
Kanino skrev (1 minutt siden):

På bakgrunn av et glass med Cola ?

Tjaaa.. folk har blitt hengt for mindre. ingenting overrasker meg.. 😅

Anonymkode: fba3d...bd7

Skrevet

Veldig vanskelig å forstå at dette var verdt et innlegg..

• Liker 1
Skrevet

At dette i det hele tatt er verdt å bruke krefter på..

Anonymkode: 92890...52e

Skrevet

I middagstid er det veldig spesielt at en voksen far kun bestiller mat til seg selv. Vil tro at barnet også var sulten etter en lang dag i barnehagen.

Hva sa far da du spurte ham om dette med mat og middag?

Anonymkode: 04ccf...fba

Skrevet

Skal en 3-æring få Cola? Hallo. Ikke rart far reagerer.
Se i speilet før du drar til familievernkontoret.

Anonymkode: 87ff3...f63

Skrevet
On 1/9/2024 at 8:04 PM, AnonymBruker said:

Heihei! Idag har jeg hatt en travel dag, hadde nesten glemt tannlege timen min. Da hadde jeg allerede hentet barnet ifra barnehagen, ringte til eksen og spurte om han var ledig og det var han. Da han allerede var ibyen så leverte jeg barnet til han i en times tid mens jeg måte løpe til tannlege timen. 

Etter en times tid så ringer jeg for å høre hvor de var. De satt på restaurant sa barnefaren supert tenkte jeg da det var på tide med middag. 

Der oppdaget jeg at barnefaren bestille en Cola. Der han fikk glasset med isbiter og sugerør og barnet fikk cola glasset av det som var igjen. Barnet var lei seg og spurte om å få glass istedenfor da jeg kom, vet ikke om jeg overdriver nå men jeg fikk litt vondt! Da det virket som om det var han som var barnet 😅

Også hadde han selv bestilt seg mat men kun is for barnet får å sitte stille. 

Da jeg kommenterte dette. Mente han at jeg skaper unødvendig oppstyr. han sa at jeg burde disiplinere barnet på 3 år at man ikke kan få alt i verden 🙄

Jeg ble litt skuffet men er en grunn til hvorfor jeg ikke er sammen med denne mannen tenkte jeg. 

Han har allikevel samvær 3 ganger i uken. Og barnet gruer seg hvergang. 

Jeg forstår ikke hva du skal fortelle til FVK, og hva dine bekymringer er? Grensesetting?

Anonymkode: e5ffc...c54

Skrevet

Han bestilte mat og cola til seg selv. Barnet var sulten og ville ha middag men fikk det ikke?

Anonymkode: 7b0fe...4b7

Skrevet

Hva skal familievernkontoret gjøre tenker du?

Anonymkode: 42216...d93

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...