Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det noen andre som bruker Tretinoin her inne? Jeg skal velge mellom Cordes Vas eller Retirides (0,05% Tretinoin), og lurer på om noen har erfaringer eller preferanser de ønsker å dele? Mot fine linjer, akne og solskader😊 Bruker Zalna nå (0,025%), og det virker veldig bra, men inneholder antibiotika, og skal derfor ikke brukes så lenge. Det finnes dessverre ikke ren 0,025% i Norge.

Skrevet

Ingen som har brukt dette?😊

Skrevet

Jeg bruker Cordes vas hver kveld. Liker den godt og merker at huden blir jevnere. Det tar litt tid å få toleranse, så legg den etter fuktighetskrem og ta et nytt lag fuktighetskrem etterpå i begynnelsen. Hjelper mot flassing, 

Skrevet

De inneholder ganske nøyaktig det samme, med identisk virkestoff, er ikke noen forskjell mellom de. Ta det preparatet apoteket har. 

Anonymkode: cc8d3...55d

Skrevet

Takk for svar dere! Har begynt på Retirides nå. Leste på nett at mange opplever mer flassing med Cordes VAS, men er sikkert ikke store forskjellen nei😊 

Skrevet
mlifjeld skrev (16 timer siden):

Jeg bruker Cordes vas hver kveld. Liker den godt og merker at huden blir jevnere. Det tar litt tid å få toleranse, så legg den etter fuktighetskrem og ta et nytt lag fuktighetskrem etterpå i begynnelsen. Hjelper mot flassing, 

Hvor lenge brukte du fuktighetskrem under? 
Jeg bruker Zalna hver kveld uten noe under, men den er jo svakere. Prøvde Retirides på pannen på mandag (tenkte bruke den hver 3. dag i starten), har ikke hatt noen bivirkninger siden det, så skal prøve igjen i kveld.

Anonymkode: 97419...397

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...