AnonymBruker Skrevet 9. januar 2024 #1 Skrevet 9. januar 2024 Hei, Vesla skal få barnebord og to stoler til 2års dagen sin. Jeg har falt for et bord med to tilhørende stoler som ikke har ryggstøtte, som hønemammaen jeg er lurer jeg på om det er safe? Eller bør stolene ha rygg? Anonymkode: 7c597...532
AnonymBruker Skrevet 9. januar 2024 #2 Skrevet 9. januar 2024 Du snakker om en krakk? Toåringer klarer å sitte på krakk, ja. Og jeg regner med at den ikke er veldig høy, så det er uansett ikke veldig langt og falle. Anonymkode: eed5e...144 1
Molly_ Skrevet 9. januar 2024 #3 Skrevet 9. januar 2024 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Du snakker om en krakk? Toåringer klarer å sitte på krakk, ja. Og jeg regner med at den ikke er veldig høy, så det er uansett ikke veldig langt og falle. Anonymkode: eed5e...144 haha, ja, krakk er det vel det heter når en stol ikke har stolrygg. Skylder på dårlig med søvn, men takk for svar!
AnonymBruker Skrevet 10. januar 2024 #4 Skrevet 10. januar 2024 Når jeg ser min på nesten 2 år håndtere sin lille stol så tenker jeg at krakk kanskje hadde vært tryggere faktisk. For hun vil gjerne sitte veldig nærme bordet så hun dytter stolen nærme så åler hun seg inn og så dytter hun fra eller sitter urolig og stolen velter nesten. Anonymkode: 8e828...a06
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå