AnonymBruker Skrevet 9. januar 2024 #1 Skrevet 9. januar 2024 Hva betyr det? Jeg vet hun vil ut av ekteskapet og hun har sagt at hun føler forholdet som et fengsel. Når jeg spør hva det betyr sier hun bare at hun ikke vil snakke om det. Hvordan håndtere? Anonymkode: be018...93b
LadeJarl Skrevet 9. januar 2024 #2 Skrevet 9. januar 2024 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Hva betyr det? Jeg vet hun vil ut av ekteskapet og hun har sagt at hun føler forholdet som et fengsel. Når jeg spør hva det betyr sier hun bare at hun ikke vil snakke om det. Hvordan håndtere? Anonymkode: be018...93b Begynn å pakk. 2 9
AnonymBruker Skrevet 9. januar 2024 #3 Skrevet 9. januar 2024 Spør hvor hun skal flytte... Anonymkode: 5469b...40e 3
AnonymBruker Skrevet 9. januar 2024 #4 Skrevet 9. januar 2024 Er du fengselsdirektøren? Anonymkode: e36de...16c 2
Pippi Lotta Skrevet 9. januar 2024 #5 Skrevet 9. januar 2024 Om hun vill ut av ekteskapet så betyr vel det at dere skal skilles. Har dere barn må dere kontakte familievernkontoret først. Hvis ikke får dere prøve å snake om hvordan dere skal dele økonomien og hvem som skal flyte osv. 1 1
AnonymBruker Skrevet 9. januar 2024 #6 Skrevet 9. januar 2024 Familievernkontoret! Alltid kjekt å snakke med noen utenfra hvis ting har låst seg. Og du ser ikke hva hun mener med fengsel. Da er det tydeligvis mye som skurrer i hennes oppfatning av ekteskspet. Anonymkode: 8438b...d6b 2
Gjest Raphael Skrevet 9. januar 2024 #7 Skrevet 9. januar 2024 Det betyr at hun vil ut og jakte ny kuk, og at hun sannsynligvis har gjort det allerede (og har dårlig samvittighet for det). Derav beskrivelsen av ekteskapet deres som et "fengsel" - et fengsel for hennes hypergami, og en kilde til dårlig samvittighet. Du må bare godta det, og akseptere at det er over. Kjipt akkurat her og nå, men sånn er det. Masse fisk i havet, og alt det der. Så mann deg opp, og se på det som en mulighet til å oppgradere for deg og.
AnonymBruker Skrevet 9. januar 2024 #8 Skrevet 9. januar 2024 Hvordan har dette skjedd og hva har du gjort? Nektet henne å dra på fest osv? Anonymkode: bec3c...ae0 2
AnonymBruker Skrevet 9. januar 2024 #9 Skrevet 9. januar 2024 Er du sjalu? Kontrollerende? En som blir sur hvis hun snapper med andre? Gir du henne tid alene til å dra ut med venner, dra på byen osv? Gjør du husarbeid? Lager middag? Har dere barn (følger du opp de?). Å leve i et fengsel kan være mange ting, men stort sett så er det at man ønsker mer frihet. Har du spurt rett ut om det er noe du kan gjøre/endre på? Anonymkode: 1c871...733 3 4
AnonymBruker Skrevet 9. januar 2024 #10 Skrevet 9. januar 2024 Hun kan godt føle at ekteskapet er som et fengsel uten at det handler om at hun vil ut å jakte ny kuk 😅 det var en skikkelig mannlig måte å tenke om det på Anonymkode: b5d47...ddb 5 6
AnonymBruker Skrevet 9. januar 2024 #11 Skrevet 9. januar 2024 Hun føler seg fanget og låst. Alt annet en fri. Anonymkode: 0b224...892 4
AnonymBruker Skrevet 9. januar 2024 #12 Skrevet 9. januar 2024 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Hun kan godt føle at ekteskapet er som et fengsel uten at det handler om at hun vil ut å jakte ny kuk 😅 det var en skikkelig mannlig måte å tenke om det på Anonymkode: b5d47...ddb Kuk er nok det siste hun tenker på. Menn tenker på det langt mer enn kvinner Anonymkode: 0b224...892 8 6
NiceOrNothing Skrevet 9. januar 2024 #13 Skrevet 9. januar 2024 AnonymBruker skrev (29 minutter siden): Hva betyr det? Jeg vet hun vil ut av ekteskapet og hun har sagt at hun føler forholdet som et fengsel. Når jeg spør hva det betyr sier hun bare at hun ikke vil snakke om det. Hvordan håndtere? Anonymkode: be018...93b La henne gå . Hva hun oppfatter som et fengsel er det umulig for oss å svare på . Enten kjeder hun seg , evnt du prøver å kontrollere , sabotere , hindre henne fra personlig vekst ? Det eneste alternativet du har, er å skrive under skilsmissepapir og ønske henne lykke til videre i livet .
AnonymBruker Skrevet 9. januar 2024 #14 Skrevet 9. januar 2024 Hvordan føler du eksteskapet er? Anonymkode: 06979...245 2 1
NiceOrNothing Skrevet 9. januar 2024 #15 Skrevet 9. januar 2024 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Kuk er nok det siste hun tenker på. Menn tenker på det langt mer enn kvinner Anonymkode: 0b224...892 Enig . Rart att så mange menn umiddelbart tenker at «ny kuk « er det første kvinner tenker på i en skilsmisseprosess😂. 4 8
AnonymBruker Skrevet 9. januar 2024 #16 Skrevet 9. januar 2024 NiceOrNothing skrev (3 minutter siden): Enig . Rart att så mange menn umiddelbart tenker at «ny kuk « er det første kvinner tenker på i en skilsmisseprosess😂. Ja, vi ønsker ut fordi vi er midlertidig anti menn. Pause 🙉 Anonymkode: 8a0b8...8a2 2 3
AnonymBruker Skrevet 9. januar 2024 #17 Skrevet 9. januar 2024 NiceOrNothing skrev (9 minutter siden): Enig . Rart att så mange menn umiddelbart tenker at «ny kuk « er det første kvinner tenker på i en skilsmisseprosess😂. AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Ja, vi ønsker ut fordi vi er midlertidig anti menn. Pause 🙉 Anonymkode: 8a0b8...8a2 Ja, det er jo stort sett de siste vi tenker på i slike tilfeller. Anonymkode: 08fa1...846 3 3
AnonymBruker Skrevet 9. januar 2024 #18 Skrevet 9. januar 2024 Kan hun ikke begynne å gå ut litt da? Trene litt, få litt egentid? Anonymkode: 5dca6...28e
Trolltunge Skrevet 9. januar 2024 #19 Skrevet 9. januar 2024 Hun kan ikke si noe slikt og så bare backe ut av samtalen angående hvorfor. Det er en for sterkt uttalelse til å la henge løst i lufta. Så her må du bare stå på at hun må begrunne påstanden. Kan jo være alt fra at du faktisk har regler som blir ulevelig for henne å forholde seg til, til at hun trenger luft under vingene som man bare ikke har når man er i et forhold. Det første kan du jo jobbe med, sammen med henne, det andre betyr nok at hun ikke vil være sammen med deg. Uansett, dette kan hun ikke si og så trekke seg fra å prate om det. Her må årsaker på bordet. Jeg har følt en gang at et forhold var et fengsel. Det var sykelig sjalu mann som truet med selvmord om jeg gikk fra ham. Da ville jeg ganske desperat ut av forholdet, men ble holdt tilbake av truslene om selvmord til jeg bare ikke klarte en dag til. Han tok ikke selvmord når alt kom til alt. Hva som lå bak min følelse av dette trenger imidlertid ikke være det samme i deres situasjon. 2 3
AnonymBruker Skrevet 9. januar 2024 #20 Skrevet 9. januar 2024 AnonymBruker skrev (38 minutter siden): Hun kan godt føle at ekteskapet er som et fengsel uten at det handler om at hun vil ut å jakte ny kuk 😅 det var en skikkelig mannlig måte å tenke om det på Anonymkode: b5d47...ddb Forklar da hvorfor kvinner går ut av forhold til å finne seg selv og merkelig nok finner de seg selv på en kuk som NB ikke tilhører eksen? Anonymkode: 8cd1b...bdb
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå