Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Vi er forlovet og godt voksne. Siden vi traff hverandre har sosiale medier vært et problem. Han snapper og kommenterer og liker alt som kan krype og gå av damer han har datet eller vært interessert i tidligere. Sier det er helt uskyldig og bare ren høflighet. Han er veldig aktiv på Insta og Snap når han ikke er med meg. Da logger han av alt. Kjenner dette plager meg men vet ikke hva dere andre tenker.. må jeg roe ned og godta sånt i 2024 .. forlange at han avfølger? Sendte han Snap for 15 min siden og ser han er pålogget .. men åpner ikke min .. føler meg ikke så viktig liksom .. hva tenker dere? Har passet 40 år .. 

Anonymkode: 66f1f...80c

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Barnslig av han.

Anonymkode: c6719...df1

Skrevet

Ikke sett noen dato for bryllupet ennå hvertfall. Hvis du ikke kan leve med hvordan han er nå, er det trolig bedre å avlyse hele greia. Hva du kan godta og leve med vet bare du. Å kreve at han endrer seg er sjelden en mulig løsning.

AnonymBruker
Skrevet
svartkatt skrev (4 minutter siden):

Ikke sett noen dato for bryllupet ennå hvertfall. Hvis du ikke kan leve med hvordan han er nå, er det trolig bedre å avlyse hele greia. Hva du kan godta og leve med vet bare du. Å kreve at han endrer seg er sjelden en mulig løsning.

Men sånn sett utenfra .. har jeg grunn for å stusse? Er det så vanlig å være pålogget og følge og like så mange? Alle er damer han har likt før meg .. og hvorfor vil han aldri åpne noe foran meg? 

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Men sånn sett utenfra .. har jeg grunn for å stusse? Er det så vanlig å være pålogget og følge og like så mange? Alle er damer han har likt før meg .. og hvorfor vil han aldri åpne noe foran meg? 

Ja du har grunn til å lure og nei, det er slettes ikke vanlig oppførsel for en voksen mann.

Hadde aldri i verden giftet meg med han der. Been there, done that. Og tro meg.. det blir aldri bedre - uansett hva de sier.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

føler meg ikke så viktig liksom .. hva tenker dere? Har passet 40 år .. 

Tenker at dere er litt vel opptatt av sosiale medier.

Aaaaner ikke hvem eller hva samboeren min følger og liker på sosiale medier og vica versa. Har aldri hatt en eneste «streak» eller noe med hun.

Anonymkode: 6dec4...aec

Gjest WhisperingWind
Skrevet

Ehm. Weird. Jeg liker ikke masse manneprofiler og han liker ikke masse dameprofiler.

Når vi er sammen legges mobiler bort.

Nå er typen min lite aktiv på SoMe generelt da, men jeg hadde reagert om han var super aktiv med andre damer.

Wtf liksom?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...