Gå til innhold

Går det an å legge ut nytt profilbilde på fb uten å få alle de der likesene?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Er så lei av at folk kommenterer "oi, så du fikk 170 likes!" eller "du fikk ikke akkurat så mange likes på det bildet".... Nå dro jeg bare frem noen eksempler. Poenget er at jeg ikke orker det der fokuset på utseendet. Og nå vil jeg bytte profilbildet mitt. 

Er det i det hele tatt mulig å legge ut et nytt uten at alle må kommentere og trykke tomler opp? Hvordan gjøres i såfall det? 

Prøvde nettopp med forsidebilde, huket av på "ikke vis i feeden", men får jo like mye likes og styr, er bare at bildet ikke legger seg på min side, i rekken av innlegg.. 

What to do? 😊 

Anonymkode: dfb0f...104

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Så forferdelig at folk trykker liker på bildet ditt. Det må være fælt. :( 

Anonymkode: 0f0c4...421

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Et tips! Du slettet alle likes som kommer.

Anonymkode: 46529...914

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når du legger ut bilde, trykker du bare på «Kun meg» istedenfor «Offentlig». Da får ingen mulighet til å kommentere eller få bildet opp i feeden sin. Det går kun med profilbilde, ikke forsidebilde.

Anonymkode: 03fea...29c

• Liker 5
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Når du legger ut bilde, trykker du bare på «Kun meg» istedenfor «Offentlig». Da får ingen mulighet til å kommentere eller få bildet opp i feeden sin. Det går kun med profilbilde, ikke forsidebilde.

Men vil det da bli synlig for andre eller blir det ikke da bare synlig for meg? 

Dette visste jeg ikke faktisk. Det funker altså....? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (14 minutter siden):

Et tips! Du slettet alle likes som kommer.

Det går vel ikke an.... 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (15 minutter siden):

Leste du hva jeg skrev over? Selvsagt hyggelig med likes, men det er alt fokuset på det blant mine venninner jeg ikke takler.... De er ekstreme på å kommentere og jeg føler nesten på et press eller en konkurranse om å få flest likes. Slitsomt. 

• Liker 2
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (12 minutter siden):

Dette funker. Andre ser profilbildet ditt men kan ikke trykke seg inn og kommentere eller like. 

Anonymkode: 4a27a...633

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Det går vel ikke an.... 

Jo det går. Jeg har selv fjernet både likes og kommentarer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Dette funker. Andre ser profilbildet ditt men kan ikke trykke seg inn og kommentere eller like. 

Mmm... nei det er feil. Trykker du "kun deg" så er det ingen bildet tilgjengelig for andre. Kun den som eier fb. Som ser det.

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (10 minutter siden):

AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

Mmm... nei det er feil. Trykker du "kun deg" så er det ingen bildet tilgjengelig for andre. Kun den som eier fb. Som ser det.

Ble ikke så mye klokere.... 😅 🧐

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Jentamedtekopp
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Er så lei av at folk kommenterer "oi, så du fikk 170 likes!" eller "du fikk ikke akkurat så mange likes på det bildet".... Nå dro jeg bare frem noen eksempler. Poenget er at jeg ikke orker det der fokuset på utseendet. Og nå vil jeg bytte profilbildet mitt. 

Er det i det hele tatt mulig å legge ut et nytt uten at alle må kommentere og trykke tomler opp? Hvordan gjøres i såfall det? 

Prøvde nettopp med forsidebilde, huket av på "ikke vis i feeden", men får jo like mye likes og styr, er bare at bildet ikke legger seg på min side, i rekken av innlegg.. 

What to do? 😊 

Slette slike dumme kommentarer. Jeg sletter alltid dumme kommentarer fra 60år gamle tanter. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (49 minutter siden):

Vet du hva? Jeg gjør dette regelmessig, så det er riktig. Det er du som tar feil. 

Hvis du publiserer et innlegg, og trykker på «Kun meg», så er det bare du som ser det. Er derimot noe annet når du legger ut et profilbilde.

Det står jo til og med her: https://lese.no/sosiale-medier/facebook-slik-bytter-du-profilbilde-uten-at-andre-ser-det

Ganske så enkelt å Google altså.

• Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Anonvm

Bytt bildet i natt i 03.00 tiden, og selvsagt huk av for at det ikke skal komme opp i strøm. Og så lar du være å logge inn på fb på minst 24 timer. Da synes du ikke som pålogga og du slipper også å bry deg. Og sørg for at du kan ha det samme profilbildet noen år fremover. 

Bli bare ferdig med det. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Leste du hva jeg skrev over? Selvsagt hyggelig med likes, men det er alt fokuset på det blant mine venninner jeg ikke takler.... De er ekstreme på å kommentere og jeg føler nesten på et press eller en konkurranse om å få flest likes. Slitsomt. 

Kanskje du må vurdere om du skal få nye/andre venninner....? Hehe

Anonymkode: e5f08...e58

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Hvorfor blir du sur for at ts ikke ønsker likes?? 

Anonymkode: 2443c...c63

• Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er en setting der andre ikke ser hvem som liker bildene og hvor mange det er. Dette gjelder alle meldinger. Du finner den under privacy. Jeg bruker ikke Norsk FB app, så jeg kan ikke fortelle deg nøyaktig hvor det er.

Endret av Q2012
Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 måneder senere...
Gjest Anonym1618

Noen her som vet hvordan man kan legge til flere bilder i et innlegg med bilder (som allerede er lagt ut) uten at de nye bildene kommer opp i feeden til venner ? 😐

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 9.1.2024 den 18.25):

Der ER faktisk irriterende at folk liker bildet!

Anonymkode: b7b4d...ad8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...