AnonymBruker Skrevet 9. januar 2024 #1 Skrevet 9. januar 2024 Hei, det ble slutt med meg og eksen for noen måneder siden, men jeg har fortsatt ikke kommet over det. Tenker på han ofte. De rundt meg sier at det forholdet ikke var bra for meg uansett. Mye på grunn av at han var veldig alternativ ( spirituell), veldig selvsentrert , kritiserte meg( han brukte ting jeg hadde sagt til ham imot meg) og en del år eldre (24 år eldre). Og at han var mye frem og tilbake slik at jeg ble dratt ned psykisk. Det var også enkelte tilfeller hvor han fikk meg til å tvile på hormonell prevensjon og dermed at jeg sluttet på det, som gjorde at jeg ble gravid men spontanabortert etter hvert. Så jeg lurer på hvorfor jeg ikke greier å komme meg over han? Kan det være fordi det er det første mennesket jeg har hatt en intim relasjon med som gjør det vanskeligere? Har dere noen tips? Føler han har det sykt mye bedre enn meg. Anonymkode: fc1e7...24c
AnonymBruker Skrevet 9. januar 2024 #2 Skrevet 9. januar 2024 Dette syntes jeg blir vanskelig siden du skriver lite om hvordan du selv er? Foreksempel.. er du veldig spirituell? Eller var det noe denne mannen introduserte deg for? Har du gode venner rundt deg eller familie som du ikke bare har i livet ditt men som du virkelig føler forstår deg, siden hvis du er mye alene med tankene så vil vel savnet etter han bli større ? Hvor lenge var dere sammen? Håper du får det bedre ❤️☺️ Anonymkode: dbd0a...9da
AnonymBruker Skrevet 9. januar 2024 #3 Skrevet 9. januar 2024 TS her nei, jeg er ikke en veldig spirituell person. Er nok mer enn logisk person. Og kanskje litt til tider for snill og prøver å akseptere og forstå hans spiritualitet .Vi var sammen nesten ett år Anonymkode: fc1e7...24c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå