Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Når jeg trykker "vis" og deretter "gå til" så kommer alt jeg har vært inne på på kg likevel.. selv om jeg sletter loggen først.

??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg høyreklikker på explorer-ikonet.

Velger Properties (har engelsk OS)

Så sletter jeg filer og logg.

Nå kommer ikke loggen når man klikker på det lille ikonet i nettleseren.

Gjest Lisa-Beth, uinnlogget
Skrevet

Jeg er et surrehue...

Du skal selvfølgelig ikke på Vis, men på Verktøy eller Tools. Deretter kan du gå videre slik jeg forklarte over.

Lisa-Beth

Skrevet

Windows update er det eneste som står om windows da..er det riktig? trykke der?

Skrevet

Høyreklikk på explorer-ikonet du og velg egenskaper.. da får du det til

Skrevet

Jeg er så grønn :oops:

trykker på verktøy, da får jeg opp en "liste" med;

e-post og nyheter

synkroniser

windows update

sun java console

vis beslektede koblinger

tilbakestill webinnstillinger

alternativer for internett

eller skulle jeg trykke på "starte internett explorer"?

Skrevet

OK... slik gjør jeg det:

Når jeg har surfet ferdig går jeg UT av explorer

Så høyreklikker jeg på ikonet (explorer) på skrivebordet.

Velger egenskaper (nederst)

Får opp et bilde der det står "slett logg" og litt sånt.

Klikk på slett filer og slett logg.

Så er du ferdig!

Gjest Anonymous
Skrevet

Jeg sletter loggen ved å gå inn på Tools i Explorer. Der velger jeg Internet Options..., og får da opp et nytt vindu hvor jeg trykker på Clear History. Etter å ha bekreftet dette er loggen slettet!

Skrevet

Jeg har ikke noe behov for eller prinsipp for at kjæresten min ikke skal sjekke hverken mail, SMS eller hva jeg har gjort på internett. Hvis han mener han har grunn til det, må han gjerne få avkrefte sine mistanker i ro og fred :wink:

Skrevet

Vinga, hvis du aldri sletter logg eller cookies vil maskinene din kunne komme til å gå en del tregere enn nødvendig... Dette kan etterhvert oppta mye plass.

Lisa-Beth

Gjest mannlig gjest
Skrevet

Fikk du til å slette loggen? Hvis ikke, så gjør slik:

Gå ut av internett. Hold curseren (pilen som flytter på seg når du beveger musen) over det ikonet du klikker på når du skal koble deg på internett. Ikonet er f.eks. bokstaven e. I stedet for å klikke med venstre museknapp, så klikker du en gang med høyre museknapp. Da kommer det opp et bilde (vindu). Nederst i dette finner du "egenskaper" eller "properties". Hold curseren over denne og klikk en gang med venstre museknapp. Nytt bilde (vindu) kommer opp. Nesten nederst i dette finner du en knapp som heter "tøm logg" eller "clear history". Klikk på denne en gang med venstre musetast, deretter klikk OK. Du har nå slettet loggen.

Dette å slette loggen er noe som mange IT-kyndige anbefaler oss å gjøre. Eks. IT-folk på jobben. Dette er ditt alibi, ikke sant!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...