Gå til innhold

Bodylotion som lukter godt 🤩

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

AnonymBruker

Gikk litt fort her ja… 😮‍💨

Har dere tips til bodylotion som lukter godt? Typ.. Brazilian Bum Bum Cream., har brukt denne lenge nå og er på utkikk etter noen som er enda bedre.

Tips? Bortsett fra Rituals, den lukta klarer jeg ikke🥴

Anonymkode: c87b1...a0e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg syns en sånn bodymilk fra Korres er veldig god. Trur den heter passion grapefrukt.

Men er også ute etter en ny, som lukter godt. Biotherm hadde en body cream som het invigorating blend. Den var så sykt god. Ble helt forelska av å lukte på meg selv, men den finnes såklart ikke lenger.. 

Anonymkode: ef427...b51

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (6 timer siden):

Gikk litt fort her ja… 😮‍💨

Har dere tips til bodylotion som lukter godt? Typ.. Brazilian Bum Bum Cream., har brukt denne lenge nå og er på utkikk etter noen som er enda bedre.

Tips? Bortsett fra Rituals, den lukta klarer jeg ikke🥴

Bum bum er helt konge 

Anonymkode: 155bd...e81

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (7 timer siden):

Bum bum er helt konge 

Anonymkode: 155bd...e81

Ja, jeg vet🥰 Har kun prøvd den gule, ser at det er andre farger også? Har du prøvd noen av de?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes biotherm lait corpoel eller noe i den duren luker godt, lukter frisk sitron. Ellers er jeg glad i la roche poasy lipikar lait. Lukter mildt og rent.

• Liker 1
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Minlillelykke skrev (2 minutter siden):

Jeg synes biotherm lait corpoel eller noe i den duren luker godt, lukter frisk sitron. Ellers er jeg glad i la roche poasy lipikar lait. Lukter mildt og rent.

Enig med denne.  Blir aldri lei.  Har også bodykremen! Lukter likt men er mye tykkere og endel fetere.    Noen som har tips om lotion med lignende duft eller med «spa-duft»?  

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg liker godt Body Butter fra Body Shop. Hvis du synes de er for fete, er Body Yoghurt et lettere alternativ med samme type lukter. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
1 hour ago, Kaneel said:

Hva lukter den? 

Følgende duftnoter er 

Top: Velvet Plum, Sugared Violet 
Mid: Vanilla Orchid, Whipped Amber
Dry: Sheer Sandalwood, Fresh Vetiver IMG_3754.gif.b2caf98c1d807754d896e524c67519ae.gif

https://www.kicks.no/sol-de-janeiro/hudpleie/kroppspleie/body-butter/sol-de-janeiro-cheirosa-59-delicia-drench-body-butter-240-ml

Jeg kjenner veldig godt vaniljen og fiolene IMG_2546.gif.423db5396de75282656c3eb8ff7611b4.gifDessuten virker den god på fuktighet. 

• Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...