AnonymBruker Skrevet 9. januar 2024 #1 Del Skrevet 9. januar 2024 Anonymkode: c87b1...a0e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. januar 2024 #2 Del Skrevet 9. januar 2024 Gikk litt fort her ja… 😮💨 Har dere tips til bodylotion som lukter godt? Typ.. Brazilian Bum Bum Cream., har brukt denne lenge nå og er på utkikk etter noen som er enda bedre. Tips? Bortsett fra Rituals, den lukta klarer jeg ikke🥴 Anonymkode: c87b1...a0e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. januar 2024 #3 Del Skrevet 9. januar 2024 Jeg syns en sånn bodymilk fra Korres er veldig god. Trur den heter passion grapefrukt. Men er også ute etter en ny, som lukter godt. Biotherm hadde en body cream som het invigorating blend. Den var så sykt god. Ble helt forelska av å lukte på meg selv, men den finnes såklart ikke lenger.. Anonymkode: ef427...b51 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. januar 2024 #4 Del Skrevet 9. januar 2024 Korres og Maria Åkerberg😃. Anonymkode: d8eeb...d12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Capazitet Skrevet 9. januar 2024 #5 Del Skrevet 9. januar 2024 Vitus apotek har ein bodylotion i Vidi-serien sin som luktar frisk fersken Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ElisabethS65 Skrevet 9. januar 2024 #6 Del Skrevet 9. januar 2024 Denne lukter himmelsk https://www.lush.com/uk/en/p/sleepy-body-lotion Om du kan få tak i den Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SiljeKP68 Skrevet 9. januar 2024 #7 Del Skrevet 9. januar 2024 ElisabethS65 skrev (1 minutt siden): Denne lukter himmelsk https://www.lush.com/uk/en/p/sleepy-body-lotion Om du kan få tak i den Å ja! det er min favoritt, kjøper det hver gang jeg finner en lush i nærheten Denne er også bra https://www.lush.com/uk/en/p/sleepy-shower-gel Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
moroklompen Skrevet 9. januar 2024 #8 Del Skrevet 9. januar 2024 Dette er ikke en bodylotion men en olje. Den er ikke fettete, gjør huden kjempe myk og lukter fantastisk godt: https://www.blivakker.no/product/3282143?utm_campaign=pmax-groupd-highmargin-google&gad_source=1&gbraid=0AAAAAD6Mlf6Sh9Q9N1CKZIgNZwTc9ExdU&gclid=EAIaIQobChMI0Jn02_HQgwMVJRmiAx29nA3LEAQYASABEgLPWfD_BwE Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. januar 2024 #9 Del Skrevet 9. januar 2024 AnonymBruker skrev (6 timer siden): Gikk litt fort her ja… 😮💨 Har dere tips til bodylotion som lukter godt? Typ.. Brazilian Bum Bum Cream., har brukt denne lenge nå og er på utkikk etter noen som er enda bedre. Tips? Bortsett fra Rituals, den lukta klarer jeg ikke🥴 Anonymkode: c87b1...a0e Bum bum er helt konge Anonymkode: 155bd...e81 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. januar 2024 #10 Del Skrevet 9. januar 2024 Laura Mercier Anonymkode: c609b...814 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. januar 2024 #11 Del Skrevet 10. januar 2024 AnonymBruker skrev (7 timer siden): Bum bum er helt konge Anonymkode: 155bd...e81 Ja, jeg vet🥰 Har kun prøvd den gule, ser at det er andre farger også? Har du prøvd noen av de? Anonymkode: c87b1...a0e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minlillelykke Skrevet 11. januar 2024 #12 Del Skrevet 11. januar 2024 Jeg synes biotherm lait corpoel eller noe i den duren luker godt, lukter frisk sitron. Ellers er jeg glad i la roche poasy lipikar lait. Lukter mildt og rent. 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Djungelvrål Skrevet 11. januar 2024 #13 Del Skrevet 11. januar 2024 Minlillelykke skrev (2 minutter siden): Jeg synes biotherm lait corpoel eller noe i den duren luker godt, lukter frisk sitron. Ellers er jeg glad i la roche poasy lipikar lait. Lukter mildt og rent. Enig med denne. Blir aldri lei. Har også bodykremen! Lukter likt men er mye tykkere og endel fetere. Noen som har tips om lotion med lignende duft eller med «spa-duft»? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. januar 2024 #14 Del Skrevet 11. januar 2024 Jeg synes Sophie Elise sine er gode. Anonymkode: cf2eb...0ea Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. januar 2024 #15 Del Skrevet 11. januar 2024 Liker denne veldig godt: https://www.vita.no/korres/korres-guava-body-butter-elasti-smooth-125ml?v=364988&gad_source=1&gclid=Cj0KCQiAwP6sBhDAARIsAPfK_wZBIdMA0TYOqlD01tBdMHq1xWgHdDs88eqPS_ij1xAp1fHJ_7C1wZsaAkVXEALw_wcB&gclsrc=aw.ds Anonymkode: bfba7...500 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Perelandra Skrevet 11. januar 2024 #16 Del Skrevet 11. januar 2024 Jeg liker godt Body Butter fra Body Shop. Hvis du synes de er for fete, er Body Yoghurt et lettere alternativ med samme type lukter. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Peanut Skrevet 12. januar 2024 #17 Del Skrevet 12. januar 2024 Den nye For tørr hud. Lukter såå godt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kaneel Skrevet 13. januar 2024 #18 Del Skrevet 13. januar 2024 Peanut skrev (6 timer siden): Den nye For tørr hud. Lukter såå godt Hva lukter den? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Peanut Skrevet 13. januar 2024 #19 Del Skrevet 13. januar 2024 1 hour ago, Kaneel said: Hva lukter den? Følgende duftnoter er Top: Velvet Plum, Sugared Violet Mid: Vanilla Orchid, Whipped Amber Dry: Sheer Sandalwood, Fresh Vetiver https://www.kicks.no/sol-de-janeiro/hudpleie/kroppspleie/body-butter/sol-de-janeiro-cheirosa-59-delicia-drench-body-butter-240-ml Jeg kjenner veldig godt vaniljen og fiolene Dessuten virker den god på fuktighet. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå