Rosa Sløyfe Skrevet 9. januar 2024 #1 Skrevet 9. januar 2024 hvor er det man kan få gratis ting til bursdag? jeg pleier aldri og få ting til bursdagen min selv om jeg er kundemedlem mange steder jeg har nettopp hatt bursdag og ca et halvt år før meldte jeg meg i enda mer og fikk 2-3 ting 🥳 jeg har sett at det har vært et innleg om det før men det er veldig gammelt så da er det mye som har endret seg på di årne i butikker\nett
AnonymBruker Skrevet 9. januar 2024 #2 Skrevet 9. januar 2024 Hvorfor skulle du få GRATIS ting? Det er dårlig business for butikkene. Å få rabatt eller noe er forsåvidt helt vanlig. Anonymkode: 10856...e76 1 1
AnonymBruker Skrevet 9. januar 2024 #3 Skrevet 9. januar 2024 Sjekk gjerrigknarken.no Anonymkode: b8baf...ace 2
Pås Skrevet 9. januar 2024 #4 Skrevet 9. januar 2024 Jeg får av godt brød i hvert fall! Kaffe og bolle
AnonymBruker Skrevet 9. januar 2024 #5 Skrevet 9. januar 2024 Kitchn kundeklubb Anonymkode: 75e02...0ad 2
Daisy-love Skrevet 9. januar 2024 #6 Skrevet 9. januar 2024 (endret) Kitchn, Sunkost, Vitus, Vita, Meny, ihvertfall. Prosenter av på Eurosko, annen skobutikk, H&M, Cubus, Bonpix, Zalando, Norli, Kremmerhuset, og sikkert flere også. Noen av avslagene er latterlige, men trenger en noe så greit nok, ellers står jeg over. Fikk is fra Meny og det var ikke av de billige heller, og mange å velge blant så de var helt klart best for meg 😋🥳 Endret 9. januar 2024 av Daisy-love 1
Rosa Sløyfe Skrevet 9. januar 2024 Forfatter #7 Skrevet 9. januar 2024 AnonymBruker skrev (29 minutter siden): Hvorfor skulle du få GRATIS ting? Det er dårlig business for butikkene. Å få rabatt eller noe er forsåvidt helt vanlig. Anonymkode: 10856...e76 Har hørt mange andre får det så hvorfor skulle ikke jeg det? Og som jeg skrev har det vært et lignende innlegg før hvor en også har spurt om det. Var ingen som hadde noe problem med at hun spurte om det så hvorfor skal det være det når jeg gjør det 🤔 2
AnonymBruker Skrevet 9. januar 2024 #8 Skrevet 9. januar 2024 Daisy-love skrev (43 minutter siden): Kitchn, Sunkost, Vitus, Vita, Meny, ihvertfall. Prosenter av på Eurosko, annen skobutikk, H&M, Cubus, Bonpix, Zalando, Norli, Kremmerhuset, og sikkert flere også. Noen av avslagene er latterlige, men trenger en noe så greit nok, ellers står jeg over. Fikk is fra Meny og det var ikke av de billige heller, og mange å velge blant så de var helt klart best for meg 😋🥳 Mener du at man bare skal gå på Kitchn på bursdagen sin og si "Hei! Det er min bursdag i dag. Gi meg den stekepanna gratis"...? Anonymkode: 10856...e76
Pringle Skrevet 9. januar 2024 #9 Skrevet 9. januar 2024 Det er stort sett vareprøver, dill og dall man får "gratis" på den måten, og man binder seg ofte til avtaler som viser seg å være urimelige (man må sjekke at man ikke blir tilsendt noe man må betale for, eposten din blir oversvømt av reklame osv).
AnonymBruker Skrevet 9. januar 2024 #10 Skrevet 9. januar 2024 AnonymBruker skrev (17 minutter siden): Mener du at man bare skal gå på Kitchn på bursdagen sin og si "Hei! Det er min bursdag i dag. Gi meg den stekepanna gratis"...? Anonymkode: 10856...e76 Tror du virkelig det er sånn det funker? Anonymkode: ecd4e...6bc 4
AnonymBruker Skrevet 9. januar 2024 #11 Skrevet 9. januar 2024 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Tror du virkelig det er sånn det funker? Anonymkode: ecd4e...6bc Jeg spurte jo Anonymkode: 10856...e76
Sofakona Skrevet 9. januar 2024 #12 Skrevet 9. januar 2024 Daisy-love skrev (1 time siden): Kitchn, Sunkost, Vitus, Vita, Meny, ihvertfall. Prosenter av på Eurosko, annen skobutikk, H&M, Cubus, Bonpix, Zalando, Norli, Kremmerhuset, og sikkert flere også. Noen av avslagene er latterlige, men trenger en noe så greit nok, ellers står jeg over. Fikk is fra Meny og det var ikke av de billige heller, og mange å velge blant så de var helt klart best for meg 😋🥳 Hvordan fikk is fra meny ?:)
AnonymBruker Skrevet 9. januar 2024 #13 Skrevet 9. januar 2024 AnonymBruker skrev (22 minutter siden): Mener du at man bare skal gå på Kitchn på bursdagen sin og si "Hei! Det er min bursdag i dag. Gi meg den stekepanna gratis"...? Anonymkode: 10856...e76 Nei. Man får en mail eller melding i appen om at du kan komme innom en kitchn og få en gratis pakke sjokolade/lakris. Du får en strekkode som de skanner, så du ikke får hentet ut flere ganger. Anonymkode: 0ca43...067
rhubarb Skrevet 9. januar 2024 #14 Skrevet 9. januar 2024 Om jeg husker rett fikk jeg kaffepose fra Jernia, is fra meny og lakris fra Kitchen. Ikke noe annet man må gjøre annet enn å være med i kundeklubbene. Lurer på om man får en kopp kaffe et sted også; Narvesen, baker brun eller noe? Det husker jeg ikke helt.
rhubarb Skrevet 9. januar 2024 #15 Skrevet 9. januar 2024 Sofakona skrev (11 minutter siden): Hvordan fikk is fra meny ?:) Det er i appen, så får du en kupong der du skanner i kassen. Tror den varer en ukes tid, så må ikke være på selve dagen. 1
AnonymBruker Skrevet 9. januar 2024 #16 Skrevet 9. januar 2024 AnonymBruker skrev (1 time siden): Kitchn kundeklubb Anonymkode: 75e02...0ad Jeg fikk gratis ting der til i fjor, da fikk jeg rabatt kupong Anonymkode: ccdbc...527
Jif Skrevet 9. januar 2024 #17 Skrevet 9. januar 2024 Kitchn, Tilbords, Jens Hof, Godt Brød, Hageland er de jeg kommer på at jeg får en ting eller rabattkupong hos.
AnonymBruker Skrevet 9. januar 2024 #18 Skrevet 9. januar 2024 Du må jo melde deg inn i kundeklubb på forhånd- og laste ned evt app og legge inn fødselsdato. Ofte sendes bursdagsmelding ut en ukes tid før- så du kan ikke bare laste ned app og kreve gratisprodukter. Anonymkode: 73139...969
AnonymBruker Skrevet 9. januar 2024 #19 Skrevet 9. januar 2024 Mange gir rabattkuponger. Det er bare interessant hvis jeg trenger noe fra den butikken sånn noenlunde umiddelbart. Hvis ikke er det bare kjøpepress. Til Bords har sjokoladetrøfler og Jernia pleier å gi kaffeposer. I år fikk jeg velge mellom en kaffepose og et krus fra Wik & Walsøe. Egentlig har jeg nok krus, men det ble kruset likevel. Anonymkode: 8d53a...f1c 1
Daisy-love Skrevet 9. januar 2024 #20 Skrevet 9. januar 2024 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Mener du at man bare skal gå på Kitchn på bursdagen sin og si "Hei! Det er min bursdag i dag. Gi meg den stekepanna gratis"...? Anonymkode: 10856...e76 Nei du vil få en bestemt gave (kupong/rabatt hos andre) i en periode rundt bursdagen din. Sist jeg hadde bursdag fikk jeg en pakke med lakris, produsert for akkurat det formålet, så uten strekkode, og med teksten «gratulerer med dagen». Før har de hatt at en kan velge mellom noe, blant annet te eller kaffe. Jeg ble mildt sagt skuffet, for jeg tåler ikke melk, men min søster satte pris på bursdagsgaven min da 🤣 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå