Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

hvor er det man kan få gratis ting til bursdag? jeg pleier aldri  og få ting til bursdagen min selv om jeg er kundemedlem mange steder

jeg har nettopp hatt bursdag og ca et halvt år før meldte jeg meg i enda mer og fikk 2-3 ting 🥳

jeg har sett at det har vært et innleg om det før men det er veldig gammelt så da er det mye som har endret seg på di årne i butikker\nett

AnonymBruker
Skrevet

Hvorfor skulle du få GRATIS ting? Det er dårlig business for butikkene. Å få rabatt eller noe er forsåvidt helt vanlig. 

Anonymkode: 10856...e76

• Liker 1
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Sjekk gjerrigknarken.no

Anonymkode: b8baf...ace

• Nyttig 2
Skrevet

Jeg får av godt brød i hvert fall! Kaffe og bolle

AnonymBruker
Skrevet

Kitchn kundeklubb

Anonymkode: 75e02...0ad

• Liker 2
Skrevet (endret)

Kitchn, Sunkost, Vitus, Vita, Meny, ihvertfall. 
Prosenter av på Eurosko, annen skobutikk, H&M, Cubus, Bonpix, Zalando, Norli, Kremmerhuset, og sikkert flere også. Noen av avslagene er latterlige, men trenger en noe så greit nok, ellers står jeg over.

Fikk is fra Meny og det var ikke av de billige heller, og mange å velge blant så de var helt klart best for meg 😋🥳

Endret av Daisy-love
  • Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (29 minutter siden):

Hvorfor skulle du få GRATIS ting? Det er dårlig business for butikkene. Å få rabatt eller noe er forsåvidt helt vanlig. 

Har hørt mange andre får det så hvorfor skulle ikke jeg det? Og som jeg skrev har det vært et lignende innlegg før hvor en også har spurt om det. Var ingen som hadde noe problem med at hun spurte om det så hvorfor skal det være det når jeg gjør det 🤔

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
Daisy-love skrev (43 minutter siden):

Prosenter av på Eurosko, annen skobutikk, H&M, Cubus, Bonpix, Zalando, Norli, Kremmerhuset, og sikkert flere også. Noen av avslagene er latterlige, men trenger en noe så greit nok, ellers står jeg over.

Fikk is fra Meny og det var ikke av de billige heller, og mange å velge blant så de var helt klart best for meg 😋🥳

Mener du at man bare skal gå på Kitchn på bursdagen sin og si "Hei! Det er min bursdag i dag. Gi meg den stekepanna gratis"...? 

Skrevet

Det er stort sett vareprøver, dill og dall man får "gratis" på den måten, og man binder seg ofte til avtaler som viser seg å være urimelige (man må sjekke at man ikke blir tilsendt noe man må betale for, eposten din blir oversvømt av reklame osv).

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (17 minutter siden):

Mener du at man bare skal gå på Kitchn på bursdagen sin og si "Hei! Det er min bursdag i dag. Gi meg den stekepanna gratis"...? 

Tror du virkelig det er sånn det funker? 

Anonymkode: ecd4e...6bc

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Tror du virkelig det er sånn det funker? 

Anonymkode: ecd4e...6bc

Jeg spurte jo

Skrevet
Daisy-love skrev (1 time siden):

Hvordan fikk is fra meny ?:)

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (22 minutter siden):

Nei. Man får en mail eller melding i appen om at du kan komme innom en kitchn og få en gratis pakke sjokolade/lakris. Du får en strekkode som de skanner, så du ikke får hentet ut flere ganger.

Anonymkode: 0ca43...067

Skrevet

Om jeg husker rett fikk jeg kaffepose fra Jernia, is fra meny og lakris fra Kitchen. Ikke noe annet man må gjøre annet enn å være med i kundeklubbene. Lurer på om man får en kopp kaffe et sted også; Narvesen, baker brun eller noe? Det husker jeg ikke helt. 

Skrevet
Sofakona skrev (11 minutter siden):

Hvordan fikk is fra meny ?:)

Det er i appen, så får du en kupong der du skanner i kassen. Tror den varer en ukes tid, så må ikke være på selve dagen. 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Kitchn kundeklubb

Anonymkode: 75e02...0ad

Jeg fikk gratis ting der til i fjor, da fikk jeg rabatt kupong 

Anonymkode: ccdbc...527

Skrevet

Kitchn, Tilbords, Jens Hof, Godt Brød, Hageland er de jeg kommer på at jeg får en ting eller rabattkupong hos.

AnonymBruker
Skrevet

Du må jo melde deg inn i kundeklubb på forhånd- og laste ned evt app og legge inn fødselsdato.

Ofte sendes bursdagsmelding ut en ukes tid før- så du kan ikke bare laste ned app og kreve gratisprodukter. 

Anonymkode: 73139...969

AnonymBruker
Skrevet

Mange gir rabattkuponger. Det er bare interessant hvis jeg trenger noe fra den butikken sånn noenlunde umiddelbart. Hvis ikke er det bare kjøpepress. 

Til Bords har sjokoladetrøfler og Jernia pleier å gi kaffeposer. I år fikk jeg velge mellom en kaffepose og et krus fra Wik & Walsøe. Egentlig har jeg nok krus, men det ble kruset likevel. 

Anonymkode: 8d53a...f1c

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Nei du vil få en bestemt gave (kupong/rabatt hos andre) i en periode rundt bursdagen din. Sist jeg hadde bursdag fikk jeg en pakke med lakris, produsert for akkurat det formålet, så uten strekkode, og med teksten «gratulerer med dagen». Før har de hatt at en kan velge mellom noe, blant annet te eller kaffe. Jeg ble mildt sagt skuffet, for jeg tåler ikke melk, men min søster satte pris på bursdagsgaven min da 🤣

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...