Pringle Skrevet 9. januar 2024 #1 Del Skrevet 9. januar 2024 Jeg trenger å skrive opp tannlegetimen, jeg gir beng i når hamburgerdagen, melkedagen eller sjamanens dag er! Hva får man for null kroner, jada, men kalenderen deres er ubrukelig, Joker, og reklameverdien blir negativ! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. januar 2024 #2 Del Skrevet 9. januar 2024 Hæ? Anonymkode: dc4de...15c 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. januar 2024 #3 Del Skrevet 9. januar 2024 Ja. Jeg skriver opp øldagen. Den er enten fredag eller lørdag. Jeg gir også beng i hamburgerdagen. Ellers er det kaldt ute nå. Anonymkode: 84a72...ceb 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pringle Skrevet 9. januar 2024 Forfatter #4 Del Skrevet 9. januar 2024 Jeg tror ikke engang at "melkedagen" er en ting. Fy! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. januar 2024 #5 Del Skrevet 9. januar 2024 Pringle skrev (1 minutt siden): Jeg tror ikke engang at "melkedagen" er en ting. Fy! Ja dette var jævli. Anonymkode: 84a72...ceb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pringle Skrevet 9. januar 2024 Forfatter #6 Del Skrevet 9. januar 2024 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Ja dette var jævli. Anonymkode: 84a72...ceb Du vet åpenbart ikke hvordan jeg har det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. januar 2024 #7 Del Skrevet 9. januar 2024 Hæ??? Du høres litt usammenhengende ut. Anonymkode: e1631...bbe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. januar 2024 #8 Del Skrevet 9. januar 2024 Pringle skrev (2 timer siden): Du vet åpenbart ikke hvordan jeg har det. Jeg sa jo at det var jævli??? Anonymkode: 84a72...ceb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pringle Skrevet 9. januar 2024 Forfatter #9 Del Skrevet 9. januar 2024 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Jeg sa jo at det var jævli??? Anonymkode: 84a72...ceb Jeg trodde du var ironisk. Men da sier jeg takk for medfølelsen ❤️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
svartkatt Skrevet 9. januar 2024 #10 Del Skrevet 9. januar 2024 Finn en tom kalender da 😂 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. januar 2024 #11 Del Skrevet 9. januar 2024 Pringle skrev (1 minutt siden): Jeg trodde du var ironisk. Men da sier jeg takk for medfølelsen ❤️ Ingen sak. Den helvetes melkedagen. Anonymkode: 84a72...ceb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pringle Skrevet 9. januar 2024 Forfatter #12 Del Skrevet 9. januar 2024 AnonymBruker skrev (1 time siden): Hæ??? Du høres litt usammenhengende ut. Anonymkode: e1631...bbe Har du sett denne kalenderen? Med "melkedagen" og "brunostdagen" osv osv der det burde vært plass til å skrive avtaler? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pringle Skrevet 9. januar 2024 Forfatter #13 Del Skrevet 9. januar 2024 svartkatt skrev (1 minutt siden): Finn en tom kalender da 😂 Jeg har tatt i bruk den fra Kiwi. Jeg hater slagordet "Sunnhet til folket!", men på den er det plass til å notere ting. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. januar 2024 #14 Del Skrevet 9. januar 2024 Pringle skrev (Akkurat nå): Jeg har tatt i bruk den fra Kiwi. Jeg hater slagordet "Sunnhet til folket!", men på den er det plass til å notere ting. Tusj over😎 Anonymkode: 84a72...ceb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
svartkatt Skrevet 9. januar 2024 #15 Del Skrevet 9. januar 2024 Pringle skrev (Akkurat nå): Jeg har tatt i bruk den fra Kiwi. Jeg hater slagordet "Sunnhet til folket!", men på den er det plass til å notere ting. Tror det var Rema som hadde en ganske tom kalender i fjor. Har ikke sjekka der enda for i år. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pringle Skrevet 9. januar 2024 Forfatter #16 Del Skrevet 9. januar 2024 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Tusj over😎 Anonymkode: 84a72...ceb Godt tips. Takk ✔️ 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pawn Hearts Skrevet 9. januar 2024 #17 Del Skrevet 9. januar 2024 Melkedagen har jeg aldri hørt om før, men et kjapt søk viser at den er første juni. Sorry, men den dagen reiser vi til Kreta og har ingen planer om å drikke milkshake. Står π-dagen også i Joker-kalenderen? Vi pleier alltid å markere 14. mars med en pai. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pringle Skrevet 10. januar 2024 Forfatter #18 Del Skrevet 10. januar 2024 Pawn Hearts skrev (På 9.1.2024 den 21.03): Melkedagen har jeg aldri hørt om før, men et kjapt søk viser at den er første juni. Sorry, men den dagen reiser vi til Kreta og har ingen planer om å drikke milkshake. Står også i Joker-kalenderen? Vi pleier alltid å markere 14. mars med en pai. De har grisens dag, pannekakedagen, fiskens dag, vanndagen, vaffeldagen, gulrotdagen, den første grilldagen, hamburgerdagen, melkedagen, sjømatdagen, bacondagen, sjokoladedagen, epledagen, skolemelkdagen, fårikåldagen, matsvinndagen, kanelbolledagen, eggdagen, matvaredagen som faller sammen med brøddagen, og grøtdagen. Vaffeldagen er legitim, de andre tror jeg er noe de har funnet på selv. π-dagen er til gjengjeld ikke med. Jeg lager meg en grønn smoothie hver 17. mars. (Nei, ikke med spinat, fysj! Konditofarge.) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå