AnonymBruker Skrevet 9. januar 2024 #1 Skrevet 9. januar 2024 Jeg har møtt en mann, og er i ferd med å falle pladask. God gammeldags forelskelse. Det er jo veldig fint vondt samtidig. Men jeg klarer jo ikke konsentrere meg! På jobb og utenom jobb. Jeg tenker jo på han hele tiden, og det gjør vondt i hjertet. På jobb er kanskje det verste, da det krever litt fokus og konsentrasjon. Men tankene er jo et helt annet sted. Dere andre i forelskelsesbobla, hvordan får dere konsentrert dere? Anonymkode: 47f67...09d
AnonymBruker Skrevet 9. januar 2024 #2 Skrevet 9. januar 2024 Det får man ikke. Eller du må mentalisere en kobling mellom han og oppgavene dine. Klarer du å tenke at han ville blitt imponert Eller du får noe å fortelle om .. - hva som helst som kan lage en mental kobling. Ellers havner hjernen i et svært uproduktivt vakuum der du gjør blundere og fadeser på rekke og rad. Anonymkode: aed74...b2d
Gjest WhisperingWind Skrevet 9. januar 2024 #4 Skrevet 9. januar 2024 Må bare fysisk tvinge meg til å sette til side følelser og konsentrere meg om det som må gjøres. Men vi savner hverandre hele tiden. Det er fint at han sender meg små mld gjennom dagen om at tenker på meg og savner meg. Da lider vi iallefall sammen🫣😅
AnonymBruker Skrevet 9. januar 2024 #5 Skrevet 9. januar 2024 Helt umulig å gjøre noe med. Anonymkode: 217cd...025
AnonymBruker Skrevet 9. januar 2024 #6 Skrevet 9. januar 2024 Jo, forresten. Du kan dumpe han. Da får du etterhvert grusom kjærlighetssorg i stedet💔 Nei, vent! Det er verre 😭 Anonymkode: 386a4...da4 1
miss summers Skrevet 9. januar 2024 #7 Skrevet 9. januar 2024 Jeg vil ha den fasen jeg og. Foreløpig er det mest skummelt.
LadeJarl Skrevet 9. januar 2024 #8 Skrevet 9. januar 2024 AnonymBruker skrev (23 minutter siden): Jo, forresten. Du kan dumpe han. Da får du etterhvert grusom kjærlighetssorg i stedet💔 Nei, vent! Det er verre 😭 Anonymkode: 386a4...da4 😂
AnonymBruker Skrevet 9. januar 2024 #9 Skrevet 9. januar 2024 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Jeg har møtt en mann, og er i ferd med å falle pladask. God gammeldags forelskelse. Det er jo veldig fint vondt samtidig. Men jeg klarer jo ikke konsentrere meg! På jobb og utenom jobb. Jeg tenker jo på han hele tiden, og det gjør vondt i hjertet. På jobb er kanskje det verste, da det krever litt fokus og konsentrasjon. Men tankene er jo et helt annet sted. Dere andre i forelskelsesbobla, hvordan får dere konsentrert dere? Anonymkode: 47f67...09d Fint å vite, at man ikke er alene om å ikke klare det, idet minste ? Hehe.. Anonymkode: 80106...b67
AnonymBruker Skrevet 9. januar 2024 #10 Skrevet 9. januar 2024 Jeg eier ikke konsentrasjon og er i en alder av 48 år skikkelig kvalmt forelsket😂 Sender klissete meldinger til hverandre og teller timer til neste gang vi sees. Det er herlig tåpelig å kjenne på disse følelsene, og jeg håper egentlig at det aldri går over. Anonymkode: 98b43...fa0 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå