Gå til innhold

Hvordan skal jeg klare å konsentrere meg når jeg er forelsket?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har møtt en mann, og er i ferd med å falle pladask. God gammeldags forelskelse.

Det er jo veldig fint vondt samtidig. Men jeg klarer jo ikke konsentrere meg! På jobb og utenom jobb. Jeg tenker jo på han hele tiden, og det gjør vondt i hjertet. 

På jobb er kanskje det verste, da det krever litt fokus og konsentrasjon. Men tankene er jo et helt annet sted. 

Dere andre i forelskelsesbobla, hvordan får dere konsentrert dere?

Anonymkode: 47f67...09d

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Det får man ikke. 

Eller du må mentalisere en kobling mellom han og oppgavene dine. Klarer du å tenke at han ville blitt imponert Eller du får noe å fortelle om ..  - hva som helst som kan lage en mental  kobling. Ellers havner hjernen i et svært uproduktivt vakuum der du gjør blundere og fadeser på rekke og rad.  

Anonymkode: aed74...b2d

AnonymBruker
Skrevet

Det går ikke. 

Anonymkode: 386a4...da4

Gjest WhisperingWind
Skrevet

Må bare fysisk tvinge meg til å sette til side følelser og konsentrere meg om det som må gjøres. Men vi savner hverandre hele tiden. Det er fint at han sender meg små mld gjennom dagen om at tenker på meg og savner meg. Da lider vi iallefall sammen🫣😅

AnonymBruker
Skrevet

Helt umulig å gjøre noe med. 

Anonymkode: 217cd...025

AnonymBruker
Skrevet

Jo, forresten. Du kan dumpe han. Da får du etterhvert grusom kjærlighetssorg i stedet💔 Nei, vent! Det er verre 😭 

• Liker 1
Skrevet

Jeg vil ha den fasen jeg og. Foreløpig er det mest skummelt. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (23 minutter siden):

Jo, forresten. Du kan dumpe han. Da får du etterhvert grusom kjærlighetssorg i stedet💔 Nei, vent! Det er verre 😭 

😂

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Jeg har møtt en mann, og er i ferd med å falle pladask. God gammeldags forelskelse.

Det er jo veldig fint vondt samtidig. Men jeg klarer jo ikke konsentrere meg! På jobb og utenom jobb. Jeg tenker jo på han hele tiden, og det gjør vondt i hjertet. 

På jobb er kanskje det verste, da det krever litt fokus og konsentrasjon. Men tankene er jo et helt annet sted. 

Dere andre i forelskelsesbobla, hvordan får dere konsentrert dere?

Anonymkode: 47f67...09d

Fint å vite, at man ikke er alene om å ikke klare det, idet minste ? :) Hehe.. 

Anonymkode: 80106...b67

AnonymBruker
Skrevet

Jeg eier ikke konsentrasjon og er i en alder av 48 år skikkelig kvalmt forelsket😂 Sender klissete meldinger til hverandre og teller timer til neste gang vi sees.

Det er herlig tåpelig å kjenne på disse følelsene, og jeg håper egentlig at det aldri går over.

Anonymkode: 98b43...fa0

• Hjerte 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...