Gå til innhold

Etter måneder med chatting og nettsex 'innså' han plutselig at vi bor for langt unna hverandre og dumpa meg

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har chattet med en kar som bor i nabofylket i månedsvis etter at vi møttes på Møteplassen. Han virket så ordentlig, sa at han ville ha kjærlighet og et forhold, tøyset om 'når vi skulle gifte oss' osv. Etter noen uker utviklet dette seg også til nettsex, og han snakket om at han har så lyst på meg. Samtidig snakket han om hvor fantastisk jeg er som person og hvor imponert over meg han er osv. Vi avtalte tid og sted for date.

Men uken før daten skulle skje ble jeg nervøs fordi han aldri snakket om daten (jeg hadde gjort alt klart, booket hotell, kjøpt inn diverse ting han sa at vi burde ha...). Da jeg spurte ham om noen praktiske detaljer, sa han at han måtte være ærlig og innrømme at han ikke visste hvordan vi skulle kunne opprettholde et forhold siden vi bor et stykke fra hverandre. Jeg spurte om hvorfor han ikke hadde skjønt det før, og han sa noe piss om at han hadde likt meg så godt at han ikke hadde tenkt på det før.

Jeg føler meg som verdens største idiot. Samtidig lurer jeg på om at dette er min egen feil som hadde nettsex med ham, fordi det fikk ham til å miste respekten for meg og sluttet å se på meg som mulig kjæreste og endret statusen min til netthore i hans øyne. Jeg lurer på om han ville gått på date med meg hvis vi ikke hadde hatt nettsex.

Noen med lignende erfaringer? Vil gjerne ha innspill fra også menn om hva dere tenker om jenter som gjør som jeg gjorde. Og vær så snill: jeg trenger ikke å høre at jeg er dum og en løsaktig hore. Jeg vet det og kommer aldri til å gjøre den samme feilen igjen.

Anonymkode: b6545...171

• Liker 1
  • Hjerte 5
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Dette er en veldig god grunn til å ikke chatte med folk i månedsvis uten å møtes.

Anonymkode: 0a0b9...02c

• Liker 23
  • Nyttig 5
Skrevet

Noen mennesker går langt i å tro at de vil noe når de lever i fantasien, men så setter virkeligheten inn og de vil ikke allikavel. Skjer ofte over nett, særlig med menn som mener at de vil masse greier, men er så lett å skrive og fantasere

De får ofte kalde føtter og dropper det i siste øyeblikk

• Liker 4
  • Nyttig 2
Skrevet

Hvorfor skulle dere møtes på hotell med rekvisita? Jeg syns dette virket useriøst fra start. 

• Liker 13
  • Nyttig 4
AnonymBruker
Skrevet

Hørtes ut som han bedrev onlyfans. Ikke stol på noen. Få e ærlige i dag. Møt folk i virkeligheten!

Anonymkode: 6ac05...e19

• Liker 2
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Tenker catfish...

Anonymkode: 3f56b...198

• Liker 7
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet

Haha for en løk av en fyr

Anonymkode: f7edd...fd1

• Liker 3
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Tenker catfish...

Anonymkode: 3f56b...198

Ja garantert ikke fyren på bildene 100%

• Liker 8
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Sendte du nakenbilder ts?

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (12 minutter siden):

Han virket så ordentlig, sa at han ville ha kjærlighet og et forhold, tøyset om 'når vi skulle gifte oss' osv. Etter noen uker utviklet dette seg også til nettsex, og han snakket om at han har så lyst på meg. Samtidig snakket han om hvor fantastisk jeg er som person og hvor imponert over meg han er osv. Vi avtalte tid og sted for date.

Han er da ikke ordentlig når han snaomm og når dere skulle gifte dere før dere i det hele tatt har truffet hverandre.

Og vær så snill, for din egen del: hold igjen på sexbiten. La det være til etter at dere har truffet hverandre. Han fikk det han ville. Nå er du brukt og ferdig for han.

AnonymBruker skrev (13 minutter siden):

Jeg føler meg som verdens største idiot. Samtidig lurer jeg på om at dette er min egen feil som hadde nettsex med ham, fordi det fikk ham til å miste respekten for meg og sluttet å se på meg som mulig kjæreste og endret statusen min til netthore i hans øyne. Jeg lurer på om han ville gått på date med meg hvis vi ikke hadde hatt nettsex.

Ikke din feil alene, men medvirkende.

Man planlegger ikke å treffe hverandre for sexdate som første treff. Det er alt annet enn ordentlig (siden du bruker det ordet).

Håper for din del at du ikke har sendt nakenbilder, og hvert fall ikke identifiserende nakenbilder.

Anonymkode: 5a0e2...731

• Liker 5
Gjest tidsfordriv2023
Skrevet
20 minutter siden, AnonymBruker said:

Jeg har chattet med en kar som bor i nabofylket i månedsvis etter at vi møttes på Møteplassen. Han virket så ordentlig, sa at han ville ha kjærlighet og et forhold, tøyset om 'når vi skulle gifte oss' osv. Etter noen uker utviklet dette seg også til nettsex, og han snakket om at han har så lyst på meg. Samtidig snakket han om hvor fantastisk jeg er som person og hvor imponert over meg han er osv. Vi avtalte tid og sted for date.

Men uken før daten skulle skje ble jeg nervøs fordi han aldri snakket om daten (jeg hadde gjort alt klart, booket hotell, kjøpt inn diverse ting han sa at vi burde ha...). Da jeg spurte ham om noen praktiske detaljer, sa han at han måtte være ærlig og innrømme at han ikke visste hvordan vi skulle kunne opprettholde et forhold siden vi bor et stykke fra hverandre. Jeg spurte om hvorfor han ikke hadde skjønt det før, og han sa noe piss om at han hadde likt meg så godt at han ikke hadde tenkt på det før.

Noen med lignende erfaringer? Vil gjerne ha innspill fra også menn om hva dere tenker om jenter som gjør som jeg gjorde. Og vær så snill: jeg trenger ikke å høre at jeg er dum og en løsaktig hore. Jeg vet det og kommer aldri til å gjøre den samme feilen igjen.

Han fikk kalde føtter. 

AnonymBruker
Skrevet

Og han lot DEG booke hotell og kjøpe inn ting… burde vel ringt noen varselbjeller der.

Anonymkode: a21fa...98a

• Liker 13
  • Nyttig 4
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Han er da ikke ordentlig når han snaomm og når dere skulle gifte dere før dere i det hele tatt har truffet hverandre.

Og vær så snill, for din egen del: hold igjen på sexbiten. La det være til etter at dere har truffet hverandre. Han fikk det han ville. Nå er du brukt og ferdig for han.

Man planlegger ikke å treffe hverandre for sexdate som første treff. Det er alt annet enn ordentlig (siden du bruker det ordet).

Håper for din del at du ikke har sendt nakenbilder, og hvert fall ikke identifiserende nakenbilder.

Sendte ikke nakenbilder, nei

AnonymBruker
Skrevet

Sendte du nakenbilder ts?

Nei

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Det er bra! Håper du enten får bruke tingene du har kjøpt inn selv eller returnere de :)

Han der og du passer tydeligvis ikke sammen. Bare å la denne erfaringen gå under 'lived and learned'- seksjonen din.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Han er sikkert gift og ville bare ha et netteventyr. 

Anonymkode: a0256...2be

• Liker 12
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (14 minutter siden):

Enda godt. Da kan dette slutte her og nå selv om det var kjipt

AnonymBruker
Skrevet

Hun har ikke hatt sex med ham. Så ingen har brukt noen. Slutt med misogynistiske holdninger.

Anonymkode: 4607d...4e5

• Liker 9
AnonymBruker
Skrevet

Nettsex...hvordan funker det?

Anonymkode: 0cb14...51b

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Nettsex...hvordan funker det?

Anonymkode: 0cb14...51b

En hand på tastaturet og en i buksa? 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...