AnonymBruker Skrevet 9. januar 2024 #1 Del Skrevet 9. januar 2024 Jeg og kjæresten utforsker analsex, og nå har jeg kjøpt en liten analdusj for å føle meg ren som jeg skal bruke først. Det står man kan blande inn litt egnet glidemiddel i vannet man spruter inn, men kan man også bruke litt intimsåpe? Deretter skylle godt med vann etterpå? Tidligere har det en sjelden gang vært rester på buttplug når jeg tar ut, ikke mye, men lukten er sinnsykt turn off, og jeg vil gjerne gjøre det jeg kan for å unngå evt lukt når han trekker seg ut. Erfaringer? Anonymkode: 5de8a...257 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
HemmeligSpion Skrevet 9. januar 2024 #2 Del Skrevet 9. januar 2024 To forutsetninger. Ha analsex på tom mage, evt. på karbofattig kosthold. Man må godta at ved analsex er det rett og slett alltid fare for at det kan komme bæsj. Men man gjøre noe for å drastisk minske sjansene for dette. 0. Sørg for å ha masse glidemiddel tilgjengelig. Ca 5-600 kr for 1L er god pris. F.eks Eros Aquaglide. Bruk gjerne hansker. 1. Gå å bæsj vanlig på do først. 2. Fyll vann på analdusjen. 3. Gni inn glidemiddel på rumpehullet. 4. Gni inn glidemiddel på tuppen av analdusjen (bruk den tynne delen først om du har to). 5. Sprut inn vannet i ballongen inn i anus. 6. Hold på vannet ca et minutt. Noen liker å "danse" litt for at vannet skal komme lengre inn i systemet. Ikke begynn med dette, spar det til man har en rutine for analsex-prepping. Det kan nemlig komme ut igjen som "bæsjevann" under sex. 7. Sett deg på do igjen og "bæsj" ut vannet. 8. Gjenta to ganger, prøv deg frem. Prøv den tjukke delen om du føler for det. Kjenn etter om du kan ta den, i så fall ta det sakte og rolig. 9. Stikk inn langefingeren for å sjekke. "Rot" gjerne litt rundt for å tøye ut musklene. Om det går fint med én finger nå, prøv med tommel. Prøv med to fingre. Prøv med tre. Ikke så langt inn, maksimum til knokkelen midt på fingeren nå i første omgang. Husk alltid rikelig med glidemiddel. 10. Prøv med noe enda tjukkere, for eksempel en dildo på ca 3.0 - 3.5 cm i diameter. Ha på mer glidemiddel. Før den inn i det vanlige rumpehullet først, inn og ut til det går greit. Nå kommer den viktige delen. Ha på mer glidemiddel. Før den sakte inn, forbi anus, og inn til du kjenner en lukkemuskel nummer to. Denne kan du ikke styre selv med knipeøvelser, men vil åpne seg når du er klar. Slapp av. Når denne er åpnet og du ikke ser bæsj på den så skal det som regel gå bra. Såpe kommer ikke til å gjøre så mye for lukt, men det kommer til å irritere rektum og gi feil pH-verdi. Det du eventuelt kan gjøre noen timer før er å drikke kaffe. Det dekker over lukten bedre, men... vel, det lukter kaffe. Ta det rolig. Slapp av. Ikke stress. Slapp av. Ikke stress. Ta det rolig. Ikke stress. Ta det rolig. Slapp av. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tent Skrevet 9. januar 2024 #3 Del Skrevet 9. januar 2024 Støtter det som HemmeligSpion skriver. Ikke bruk såpe, kun lunkent vann. Etter «rense - prosessen», og du tror du har fått ut alt vannet, så hopp litt og sett deg på huk i dusjen. Stikken finger med mye glid på og kos med hullet, får så presse ut evt de siste vann restene. Viktig å få ut alt vannet før leken begynner. Mye glidekrem hindrer at avføring blir med ut på det som har vært inni deg. I tillegg til litersflaske med «vanlig» glid. Så er glide i pulver - form som du blander selv, både billig og veldig egnet til analsex over lengte tid. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. januar 2024 #4 Del Skrevet 9. januar 2024 Mange gode forslag, men ganske mye styr noe av det. Jeg (m) har et ganske smalt dusjhode, og får vann inn bare ved å slappe av i lukkemuskelen. Skyller et par ganger, og good to go. Hun gjør ikke noe annet enn å gå på do, med det resultat at jeg av og til trekker ut noe brunt. Jeg stresser aldri over det, men har bare en våt klut klar i nærheten. Jeg synes heller ikke hennes lukt er like ille som min egen, og kanskje er det likt hos dere? Uansett gjør vi aldri et nummer av det, eller viser fram det som kom ut. Jeg er i hvertfall redd for at hun skal bli selvbevisst, og miste spontaniteten. Anonymkode: b678f...e47 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. januar 2024 #5 Del Skrevet 9. januar 2024 Skyll godt et par ganger. Det holder i massevis. Hvis ikke blir analsex et ork, ikke noe du ser fram til. Bruk aldri såpe, det øker sjansene for hemorroider. Det er et system der inne, det må du respektere så mye som mulig. Anonymkode: dd60d...0d3 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. januar 2024 #6 Del Skrevet 9. januar 2024 HemmeligSpion skrev (7 timer siden): To forutsetninger. Ha analsex på tom mage, evt. på karbofattig kosthold. Man må godta at ved analsex er det rett og slett alltid fare for at det kan komme bæsj. Men man gjøre noe for å drastisk minske sjansene for dette. 0. Sørg for å ha masse glidemiddel tilgjengelig. Ca 5-600 kr for 1L er god pris. F.eks Eros Aquaglide. Bruk gjerne hansker. 1. Gå å bæsj vanlig på do først. 2. Fyll vann på analdusjen. 3. Gni inn glidemiddel på rumpehullet. 4. Gni inn glidemiddel på tuppen av analdusjen (bruk den tynne delen først om du har to). 5. Sprut inn vannet i ballongen inn i anus. 6. Hold på vannet ca et minutt. Noen liker å "danse" litt for at vannet skal komme lengre inn i systemet. Ikke begynn med dette, spar det til man har en rutine for analsex-prepping. Det kan nemlig komme ut igjen som "bæsjevann" under sex. 7. Sett deg på do igjen og "bæsj" ut vannet. 8. Gjenta to ganger, prøv deg frem. Prøv den tjukke delen om du føler for det. Kjenn etter om du kan ta den, i så fall ta det sakte og rolig. 9. Stikk inn langefingeren for å sjekke. "Rot" gjerne litt rundt for å tøye ut musklene. Om det går fint med én finger nå, prøv med tommel. Prøv med to fingre. Prøv med tre. Ikke så langt inn, maksimum til knokkelen midt på fingeren nå i første omgang. Husk alltid rikelig med glidemiddel. 10. Prøv med noe enda tjukkere, for eksempel en dildo på ca 3.0 - 3.5 cm i diameter. Ha på mer glidemiddel. Før den inn i det vanlige rumpehullet først, inn og ut til det går greit. Nå kommer den viktige delen. Ha på mer glidemiddel. Før den sakte inn, forbi anus, og inn til du kjenner en lukkemuskel nummer to. Denne kan du ikke styre selv med knipeøvelser, men vil åpne seg når du er klar. Slapp av. Når denne er åpnet og du ikke ser bæsj på den så skal det som regel gå bra. Såpe kommer ikke til å gjøre så mye for lukt, men det kommer til å irritere rektum og gi feil pH-verdi. Det du eventuelt kan gjøre noen timer før er å drikke kaffe. Det dekker over lukten bedre, men... vel, det lukter kaffe. Ta det rolig. Slapp av. Ikke stress. Slapp av. Ikke stress. Ta det rolig. Ikke stress. Ta det rolig. Slapp av. Rutinert 👍 Anonymkode: 109e2...9a8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå