Gå til innhold

De er så betatt av hverandre at det går ut over meg som pasient.

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har oppfølging fra kommunen pga. psykiske problemer. 

En kvinnelig og en mannlig sykepleier/psyk.sykepleier som kommer hjem til meg. 

Men de er så betatt av hverandre at det er ubehagelig for meg. De flørter mye, virker distrahert, tar hverandre i forsvar om jeg er uenig i noe/gir kritikk ol. Det føles tidvis så spent at det er som å stå i noens soverom, ufrivillig. Jeg tørr ikke ta dette opp, direkte, fordi jeg er redd for å få problemer med dem. Noen som har vært borti lignende problematikk? Hvordan håndterte dere det? 

Anonymkode: 52cc9...5c5

• Hjerte 5
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Meld i fra. 

Anonymkode: 5b92a...b70

• Liker 8
  • Nyttig 6
AnonymBruker
Skrevet

Meld ifra... 

Anonymkode: b964a...866

• Liker 4
  • Nyttig 5
Skrevet
AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

Jeg har oppfølging fra kommunen pga. psykiske problemer. 

En kvinnelig og en mannlig sykepleier/psyk.sykepleier som kommer hjem til meg. 

Men de er så betatt av hverandre at det er ubehagelig for meg. De flørter mye, virker distrahert, tar hverandre i forsvar om jeg er uenig i noe/gir kritikk ol. Det føles tidvis så spent at det er som å stå i noens soverom, ufrivillig. Jeg tørr ikke ta dette opp, direkte, fordi jeg er redd for å få problemer med dem. Noen som har vært borti lignende problematikk? Hvordan håndterte dere det? 

Dette er ekstremt uprofesjonelt av de. Meld ifra. De kan tydeligvis ikke jobbe sammen når de ikke kan skille business og pleasure

• Liker 4
  • Nyttig 7
AnonymBruker
Skrevet

Ikke det samme, men jeg hadde en periode to kvinnelige som «bare» var kollegaer. Hun ene var mildt sagt veteran og hadde sin måte å gjøre ting på. Hun overkjørte helt hun andre, og det ble virkelig ingen god dialog. Jeg passet ikke med hun eldste. Hun kjørte så til de grader sitt løp. Ba om bytte og fikk innvilget etter et halvt år 🥶 Fikk noe annet, heller ikke bra, men bedre, og heldigvis kom korona og jeg gikk over til kun å ha én. Hatt det siden, og så mye bedre. 

Her hadde jeg meldt i fra. Vet ikke hvorfor du må ha to, men skal en ha to må de to være samstemte og profesjonelle. Fokuset må være på deg og ikke forholdt dem i mellom. Jeg hadde følt det var noe ubehagelig å gi beskjed, men dette er ikke sånn det skal være, og da får ikke du den hjelpen du trenger.

Anonymkode: 25799...bff

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Meld til sjefen. 

Anonymkode: 19742...e4e

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Meld til sjefen. 

Anonymkode: 19742...e4e

Men hva skal jeg si? Det vil jo bare bli påstander fra meg som de kan benekte?

Skrevet

Bare kast dem ut og bytt til noen andre som er profesjonelle.

Skrevet

Er du sikker på at du tolker situasjonen rett? At din oppfatning holder vann...?

• Nyttig 2
Skrevet

Ikke si noe som helst om flørting etc, men si at du ikke føler dere har kjemi og at samtalene ikke hjelper deg. Spør om å få bytte, til kanskje bare én? 

Anonymkode: 573c6...1c2

• Liker 2
  • Nyttig 3
Skrevet
Capazitet skrev (På 10.1.2024 den 0.07):

Er du sikker på at du tolker situasjonen rett? At din oppfatning holder vann...?

Flørtingen er av en art som ikke bruker falle i god jord om der ikke er gjensidig interesse. Men helt sikker kan jeg ikke være.

Skrevet

Dette tror jeg ikke noe på. 

Anonymkode: 21a6f...6ae

• Liker 2
Skrevet

Hvorfor er to hos deg samtidig?

• Liker 1
Skrevet
Pringle skrev (6 timer siden):

Hvorfor er to hos deg samtidig?

Aner ikke. Tror det er rutine, bare.

Skrevet

image.gif.e2fb964f6c439e521bc5b9c973e1055b.gif

Anonymkode: f1231...21a

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...