Mr.Anon Skrevet 9. januar 2024 #21 Del Skrevet 9. januar 2024 Vinnersannsynligheten er 1/467 og i gjennomsnitt vinner hver 15. deltager i lotteriet. Det vil også si at visst du panter for 500 kr så vil du faktisk garantere å vinne ett eller annet, om det er høyt eller lavt beløp kommer an på ren flax. Men å pante for 10-20kr hver gang så er det ikke rart man sjeldent vinner. Man må tørre å ofre de høye summene om man vil vinne noe. Jeg panta en gang for 560kr og vant 200kr. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
NakenPanda Skrevet 9. januar 2024 #22 Del Skrevet 9. januar 2024 Pantelotteriet er som det meste av gambling det er for folk med dårlige statistikk kunnskaper. I det minste går pengene til et internasjonalt konsern med millarder på bok og en leder som tjener millionlønn. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. januar 2024 #23 Del Skrevet 9. januar 2024 Så fordi du ikke har vunnet, så er det svindel? Herregud... Anonymkode: 6779b...aa5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rosa Dartle Skrevet 9. januar 2024 #24 Del Skrevet 9. januar 2024 Har «vunnet» 50 kroner noen ganger. Og venninnen min vant 10.000 kr. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. januar 2024 #25 Del Skrevet 9. januar 2024 AnonymBruker skrev (31 minutter siden): Tips? Ser automaten hvem som kommer og velger ut DU skal vinne? Lotteri er juks ja. Færreste vinner, og norsk tipping blir rikere og rikere. Anonymkode: ebc38...b22 Bytt klær og utseende for hver flaske du panter. Automaten kjenner deg da ikke igjen, og vinnersjansen øker. Anonymkode: 21434...be6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. januar 2024 #26 Del Skrevet 9. januar 2024 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Så fordi du ikke har vunnet, så er det svindel? Herregud... Anonymkode: 6779b...aa5 Selvsagt. Jeg vant ikke i Eurojackpot sist fredag, selv om jeg hadde hele 2 rekker inne. En helvetes scam hele greia. Styrt og rigget fra utlandet. Anonymkode: 21434...be6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå