Gå til innhold

Pantelotteriet? Det må vel være svindel?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Det siste året har jeg trykket på røde kors knappen hver gang jeg panter. Men har faen meg ikke vunnet en eneste gang. Ikke laveste premie, ikke noe. Det må vel bety svindel?

Ja?

Anonymkode: 7f112...3c6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Og alle menn som avviser meg må være homo..

Anonymkode: f7dac...01b

• Liker 14
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

😂

Ikke svindel, du har bare ikke vinnerlykke. 

Anonymkode: cd312...b03

• Liker 4
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Det siste året har jeg trykket på røde kors knappen hver gang jeg panter. Men har faen meg ikke vunnet en eneste gang. Ikke laveste premie, ikke noe. Det må vel bety svindel?

Ja?

Nei.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Klart det. I fjor kjøpte jeg 10 flaxlodd vant ikke en krone. Må jo være svindel. Skal jo vinne på hver 4 eller noe.

• Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Les igjen hva det heter: panteLOTTERI

Anonymkode: 2a1a2...cb2

• Liker 1
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (10 minutter siden):

Ja?

Dårlig forsøk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Vunnet mange ganger. Bare småbeløp (50-100,-) men det funker da. 

Anonymkode: 1524a...06b

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Min samboer vant på pantelotteriet. Han pantet for mer enn han vant, så han vant med tap.

Jeg føler ofte FLAX-lodd er lureri, men selv om man ikke vinner ofte og i hvert fall ikke mye, så er det likevel premier her og der. Min samboer (ah, for en vinner-mann jeg har fått meg) vant 5000 på FLAX-lodd en gang. Ett lodd, fem feite lapper. Kanskje var det 7000? Det er ei stund tilbake, jeg husker ikke helt hva premiene ligger på. 

Anonymkode: 0d3f7...5b7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Min samboer vant på pantelotteriet. Han pantet for mer enn han vant, så han vant med tap.

Jeg føler ofte FLAX-lodd er lureri, men selv om man ikke vinner ofte og i hvert fall ikke mye, så er det likevel premier her og der. Min samboer (ah, for en vinner-mann jeg har fått meg) vant 5000 på FLAX-lodd en gang. Ett lodd, fem feite lapper. Kanskje var det 7000? Det er ei stund tilbake, jeg husker ikke helt hva premiene ligger på. 

Anonymkode: 0d3f7...5b7

Aldri vært 7000 kr i premie på FLAX, så var nok 5000.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Raphael

Mange tror at Pantelotteriet er at spill som bare går ut på å ha flaks, og blir skuffet når de ikke vinner noe. Men faktum er at det går vel så mye på dyktighet. Pantelotteriet er et spill som krever timing, følsomhet på knappen, strategisk tenkning og et iskaldt vinnerinstinkt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Raphael skrev (1 time siden):

Mange tror at Pantelotteriet er at spill som bare går ut på å ha flaks, og blir skuffet når de ikke vinner noe. Men faktum er at det går vel så mye på dyktighet. Pantelotteriet er et spill som krever timing, følsomhet på knappen, strategisk tenkning og et iskaldt vinnerinstinkt.

Tips? Ser automaten hvem som kommer og velger ut DU skal vinne?

Lotteri er juks ja. Færreste vinner, og norsk tipping blir rikere og rikere.

Anonymkode: ebc38...b22

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Tips? Ser automaten hvem som kommer og velger ut DU skal vinne?

Lotteri er juks ja. Færreste vinner, og norsk tipping blir rikere og rikere.

Anonymkode: ebc38...b22

Det er Røde Kors som står bak pantelotteriet...

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
AnonymBruker

Vant 150 kr første gang jeg prøvde det, siden den gang har jeg ikke vunnet noe i det lotteriet, lurer på om de lot meg vinne bare for å få meg hekta 😆

Anonymkode: a0090...78f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Det folk kanskje ikke er klar over er at Olav Thon tar en del av cutten fra Pantelotteriet. Såhver gang du ikke vinner blir det penger i lomma på en av Norges rikeste 😅😅

Anonymkode: 2ccab...307

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Hmmm, ser at de som vinner ofte er uføretrygdede som brukte sine siste panteflasker osv. Er de litt dvaske i trykket på knappen eller?

Anonymkode: e548c...18f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

På tide å ta av aluminiumshatten. timing? Følsomhet på knappen? Strategisk tenkning? 😂

Anonymkode: 2a1a2...cb2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...