AnonymBruker Skrevet 9. januar 2024 #1 Del Skrevet 9. januar 2024 Det siste året har jeg trykket på røde kors knappen hver gang jeg panter. Men har faen meg ikke vunnet en eneste gang. Ikke laveste premie, ikke noe. Det må vel bety svindel? Ja? Anonymkode: 7f112...3c6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. januar 2024 #2 Del Skrevet 9. januar 2024 Ja. Klart det. Anonymkode: 21434...be6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. januar 2024 #3 Del Skrevet 9. januar 2024 Og alle menn som avviser meg må være homo.. Anonymkode: f7dac...01b 14 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. januar 2024 #4 Del Skrevet 9. januar 2024 😂 Ikke svindel, du har bare ikke vinnerlykke. Anonymkode: cd312...b03 4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mezzosoprena Skrevet 9. januar 2024 #5 Del Skrevet 9. januar 2024 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Det siste året har jeg trykket på røde kors knappen hver gang jeg panter. Men har faen meg ikke vunnet en eneste gang. Ikke laveste premie, ikke noe. Det må vel bety svindel? Ja? Anonymkode: 7f112...3c6 Nei. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
endo Skrevet 9. januar 2024 #6 Del Skrevet 9. januar 2024 Klart det. I fjor kjøpte jeg 10 flaxlodd vant ikke en krone. Må jo være svindel. Skal jo vinne på hver 4 eller noe. 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. januar 2024 #7 Del Skrevet 9. januar 2024 Les igjen hva det heter: panteLOTTERI Anonymkode: 2a1a2...cb2 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kaarebjarne Skrevet 9. januar 2024 #8 Del Skrevet 9. januar 2024 AnonymBruker skrev (10 minutter siden): Det siste året har jeg trykket på røde kors knappen hver gang jeg panter. Men har faen meg ikke vunnet en eneste gang. Ikke laveste premie, ikke noe. Det må vel bety svindel? Ja? Anonymkode: 7f112...3c6 Dårlig forsøk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. januar 2024 #9 Del Skrevet 9. januar 2024 Vunnet mange ganger. Bare småbeløp (50-100,-) men det funker da. Anonymkode: 1524a...06b 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jensine Skrevet 9. januar 2024 #10 Del Skrevet 9. januar 2024 I call shenanigans! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. januar 2024 #11 Del Skrevet 9. januar 2024 Min samboer vant på pantelotteriet. Han pantet for mer enn han vant, så han vant med tap. Jeg føler ofte FLAX-lodd er lureri, men selv om man ikke vinner ofte og i hvert fall ikke mye, så er det likevel premier her og der. Min samboer (ah, for en vinner-mann jeg har fått meg) vant 5000 på FLAX-lodd en gang. Ett lodd, fem feite lapper. Kanskje var det 7000? Det er ei stund tilbake, jeg husker ikke helt hva premiene ligger på. Anonymkode: 0d3f7...5b7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kaarebjarne Skrevet 9. januar 2024 #12 Del Skrevet 9. januar 2024 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Min samboer vant på pantelotteriet. Han pantet for mer enn han vant, så han vant med tap. Jeg føler ofte FLAX-lodd er lureri, men selv om man ikke vinner ofte og i hvert fall ikke mye, så er det likevel premier her og der. Min samboer (ah, for en vinner-mann jeg har fått meg) vant 5000 på FLAX-lodd en gang. Ett lodd, fem feite lapper. Kanskje var det 7000? Det er ei stund tilbake, jeg husker ikke helt hva premiene ligger på. Anonymkode: 0d3f7...5b7 Aldri vært 7000 kr i premie på FLAX, så var nok 5000. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. januar 2024 #13 Del Skrevet 9. januar 2024 Du fikk ryddet vekk flaskene uansett. Anonymkode: 41279...8fb 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Raphael Skrevet 9. januar 2024 #14 Del Skrevet 9. januar 2024 Mange tror at Pantelotteriet er at spill som bare går ut på å ha flaks, og blir skuffet når de ikke vinner noe. Men faktum er at det går vel så mye på dyktighet. Pantelotteriet er et spill som krever timing, følsomhet på knappen, strategisk tenkning og et iskaldt vinnerinstinkt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. januar 2024 #15 Del Skrevet 9. januar 2024 Raphael skrev (1 time siden): Mange tror at Pantelotteriet er at spill som bare går ut på å ha flaks, og blir skuffet når de ikke vinner noe. Men faktum er at det går vel så mye på dyktighet. Pantelotteriet er et spill som krever timing, følsomhet på knappen, strategisk tenkning og et iskaldt vinnerinstinkt. Tips? Ser automaten hvem som kommer og velger ut DU skal vinne? Lotteri er juks ja. Færreste vinner, og norsk tipping blir rikere og rikere. Anonymkode: ebc38...b22 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kaarebjarne Skrevet 9. januar 2024 #16 Del Skrevet 9. januar 2024 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Tips? Ser automaten hvem som kommer og velger ut DU skal vinne? Lotteri er juks ja. Færreste vinner, og norsk tipping blir rikere og rikere. Anonymkode: ebc38...b22 Det er Røde Kors som står bak pantelotteriet... 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. januar 2024 #17 Del Skrevet 9. januar 2024 Vant 150 kr første gang jeg prøvde det, siden den gang har jeg ikke vunnet noe i det lotteriet, lurer på om de lot meg vinne bare for å få meg hekta 😆 Anonymkode: a0090...78f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. januar 2024 #18 Del Skrevet 9. januar 2024 Det folk kanskje ikke er klar over er at Olav Thon tar en del av cutten fra Pantelotteriet. Såhver gang du ikke vinner blir det penger i lomma på en av Norges rikeste 😅😅 Anonymkode: 2ccab...307 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. januar 2024 #19 Del Skrevet 9. januar 2024 Raphael skrev (1 time siden): Mange tror at Pantelotteriet er at spill som bare går ut på å ha flaks, og blir skuffet når de ikke vinner noe. Men faktum er at det går vel så mye på dyktighet. Pantelotteriet er et spill som krever timing, følsomhet på knappen, strategisk tenkning og et iskaldt vinnerinstinkt. Hmmm, ser at de som vinner ofte er uføretrygdede som brukte sine siste panteflasker osv. Er de litt dvaske i trykket på knappen eller? Anonymkode: e548c...18f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. januar 2024 #20 Del Skrevet 9. januar 2024 Raphael skrev (1 time siden): Mange tror at Pantelotteriet er at spill som bare går ut på å ha flaks, og blir skuffet når de ikke vinner noe. Men faktum er at det går vel så mye på dyktighet. Pantelotteriet er et spill som krever timing, følsomhet på knappen, strategisk tenkning og et iskaldt vinnerinstinkt. På tide å ta av aluminiumshatten. timing? Følsomhet på knappen? Strategisk tenkning? 😂 Anonymkode: 2a1a2...cb2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå