AnonymBruker Skrevet 9. januar 2024 #1 Del Skrevet 9. januar 2024 Steder utenfor hjemmet man trygt kan lagre viktige ting? Dokumenter, smykker, harddisker, etc. Bankbokser er jo utfaset. 🤦♀️ Minilager? Er det trygt? Anonymkode: e3276...25f 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. januar 2024 #2 Del Skrevet 9. januar 2024 Anonymkode: 93d2d...05b 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. januar 2024 #3 Del Skrevet 9. januar 2024 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Anonymkode: 93d2d...05b Tror ikke jeg ville lagret mine ting hjemme hos ham. Anonymkode: e3276...25f 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Thyra Skrevet 9. januar 2024 #4 Del Skrevet 9. januar 2024 AnonymBruker skrev (36 minutter siden): Steder utenfor hjemmet man trygt kan lagre viktige ting? Dokumenter, smykker, harddisker, etc. Bankbokser er jo utfaset. 🤦♀️ Minilager? Er det trygt? Anonymkode: e3276...25f Minilager er jo veldig dyrt, og vet ikke om det er egnet for verdisaker, er vel ner for ting man ikke har plass til hjemme. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. januar 2024 #5 Del Skrevet 9. januar 2024 AnonymBruker skrev (55 minutter siden): Tror ikke jeg ville lagret mine ting hjemme hos ham. Anonymkode: e3276...25f Det ville i hvertfall vært like "sikkert" som bankboks var i sin tid. Fra spøk til alvor - får greie og sikre safer til en rimelig penge i dag. Anonymkode: 93d2d...05b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. januar 2024 #6 Del Skrevet 9. januar 2024 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Det ville i hvertfall vært like "sikkert" som bankboks var i sin tid. Fra spøk til alvor - får greie og sikre safer til en rimelig penge i dag. Anonymkode: 93d2d...05b Det er jo det første tyvene tar med seg 😅 Anonymkode: e3276...25f 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. januar 2024 #7 Del Skrevet 9. januar 2024 AnonymBruker skrev (10 timer siden): Det er jo det første tyvene tar med seg 😅 Anonymkode: e3276...25f Har hatt safe og våpenskap i alle år. Aldri opplevd at noen har tatt med seg de nei. Anonymkode: 93d2d...05b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå