AnonymBruker Skrevet 9. januar 2024 #1 Skrevet 9. januar 2024 Etter at hun skiftet jobb for litt siden, har hun vært mer distansert og gitt lite oppmerksomhet. Det er jeg som må gå eller spørre henne om å kose, ikke motsatt. Sitter vi å ser film, sitter hun å trykker på telefonen. Vi har et travelt liv med jobbing og unge da. Jeg spurte henne i går om hun er forelsket i noen andre, det sa hun nei selvsagt ikke til. Men det jeg egentlig skulle spørre henne var om hun var betatt av sjefen sin, det turte jeg ikke. Hun snakker en del om han i positiv setting og at han driver å gir henne masse komplement fordi hun er flink. Nå har jeg drevet å maset litt med henne om hvorfor det er slik i det siste og merker at hun er litt lei av samtalene. Hun mener at forholdet er bra og at hun ikke trenger å gi meg noe fordi jeg gir henne så mye. Blir det for klengete å spørre henne en gang til? Jeg vil bare til bunns i dette. Anonymkode: aeaef...398
Phoenix Heart Skrevet 9. januar 2024 #2 Skrevet 9. januar 2024 Nei, hun trenger ikke være forelsket selv om hun snakker positivt om en annen mann. 4
AnonymBruker Skrevet 9. januar 2024 #3 Skrevet 9. januar 2024 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Hun mener at forholdet er bra og at hun ikke trenger å gi meg noe fordi jeg gir henne så mye. Hva er dette for en konklusjon hun har kommet fram til? Hadde aldri orket å gi masse i et forhold hvis det bare går en vei. Synes du skal ta en prat med henne, uten å nevne sjefen eller andre, bare si hva du føler i forholdet deres. Anonymkode: 2fbf6...63e 4
AnonymBruker Skrevet 9. januar 2024 #4 Skrevet 9. januar 2024 Ikke begyn å mase med sjalusi, det kommer det virkelig ingenting godt ut av! Hun vil heller distansere seg mer. Men å gjøre mer koselige ting sammen, uten mobil, ja.. Det er sikkert lurt Anonymkode: 9cff6...bcc 3 1
AnonymBruker Skrevet 9. januar 2024 #6 Skrevet 9. januar 2024 AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Ikke begyn å mase med sjalusi, det kommer det virkelig ingenting godt ut av! Hun vil heller distansere seg mer. Men å gjøre mer koselige ting sammen, uten mobil, ja.. Det er sikkert lurt Anonymkode: 9cff6...bcc Er litt det jeg tenkte også. Samtidig har jeg så innmari lyst til å få henne til å spytte ut hva problemet(ene) er. Hun sier at hun trodde alt var bra og slike ting. Anonymkode: aeaef...398
AnonymBruker Skrevet 9. januar 2024 #7 Skrevet 9. januar 2024 Jeg ville snoket på den telefonen og sett om magefølelsen din stemmer... Anonymkode: e6d6e...319
AnonymBruker Skrevet 9. januar 2024 #8 Skrevet 9. januar 2024 Alltid ett dårlig tegn at noen snakker mye om en annen. Men det blir slitsomt masete om du begynner å spørre henne ut om sjefen nå. På den positive siden er det og nokså vanlig at folk forelsker seg i sjefen, men veldig sjeldent sjefer er interessert i en ansatt. Om hun har ett øye for sjefen, er det nok noe som blåser over selv om det er kjipt for deg å høre henne mase om en an mann. Anonymkode: 6b0ce...172
Fremmed fugl Skrevet 9. januar 2024 #9 Skrevet 9. januar 2024 Syns du må ha lov å fortelle om det som plager deg. Men du må passe på å gjøre det uten at det blir anklagene, og du skal ikke forvente noe spesielt. Fortell hvordan det du opplever påvirker deg, og at det får deg å bli bekymret over at det er noe mellom henne og sjefen hennes. Men som sagt, ikke gjør det i en mann klagende tone, eller gå inn i en diskusjon der du skal få henne å innrømme noenting. Men når du har gjort det, så bruk sjalusien til motivasjon til noe positivt. Kontroll og annet som oppleves ubehagelig vil kun skape mer distanse mellom dere to. PS. Hvis du egentligen er nok så sikker på at hun er utro, så er det en annen vei videre.
AnonymBruker Skrevet 9. januar 2024 #10 Skrevet 9. januar 2024 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Etter at hun skiftet jobb for litt siden, har hun vært mer distansert og gitt lite oppmerksomhet. Det er jeg som må gå eller spørre henne om å kose, ikke motsatt. Sitter vi å ser film, sitter hun å trykker på telefonen. Vi har et travelt liv med jobbing og unge da. Jeg spurte henne i går om hun er forelsket i noen andre, det sa hun nei selvsagt ikke til. Men det jeg egentlig skulle spørre henne var om hun var betatt av sjefen sin, det turte jeg ikke. Hun snakker en del om han i positiv setting og at han driver å gir henne masse komplement fordi hun er flink. Nå har jeg drevet å maset litt med henne om hvorfor det er slik i det siste og merker at hun er litt lei av samtalene. Hun mener at forholdet er bra og at hun ikke trenger å gi meg noe fordi jeg gir henne så mye. Blir det for klengete å spørre henne en gang til? Jeg vil bare til bunns i dette. Anonymkode: aeaef...398 Ja, absolutt! Spør i vei! Anonymkode: ea3ad...3ed
AnonymBruker Skrevet 9. januar 2024 #11 Skrevet 9. januar 2024 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Alltid ett dårlig tegn at noen snakker mye om en annen. Men det blir slitsomt masete om du begynner å spørre henne ut om sjefen nå. På den positive siden er det og nokså vanlig at folk forelsker seg i sjefen, men veldig sjeldent sjefer er interessert i en ansatt. Om hun har ett øye for sjefen, er det nok noe som blåser over selv om det er kjipt for deg å høre henne mase om en an mann. Anonymkode: 6b0ce...172 Ja det vil bli oppfattet som negativt, men åh er så lei av å gjette meg frem til hvorfor ting er som de er. Må da gå an å være litt ærlig, den skjønner jeg meg ikke på. For noe må det være Anonymkode: aeaef...398
AnonymBruker Skrevet 9. januar 2024 #12 Skrevet 9. januar 2024 Vil anbefale deg å IKKE spørre om sjefen. Det er helt normalt at man snakker mye om jobben når den er ny, og at man er mer sliten når det er mye nytt å sette seg inn i. Hvis man samarbeider tett med sjefen, så er det ikke unaturlig at man har mye å si om vedkommende heller. Hvis du merker at hun er lei av disse samtalene, så skal du kanskje respektere det og la henne være i fred. Hvis hun ikke trenger å gi deg noe fordi du gir henne mye (enig i at det er et litt rart svar), så mener hun kanskje at hun ikke får muligheten til å ta initiativ når du er så "på". Mitt råd er at du oppfører deg normalt, men gir henne litt om. Foreslå noe hyggelig dere to (gå en tur, kanskje en kino og middag), men ikke gjør noe stort ut av det a la roser på senga og sensuell massasje. Forhold går opp og ned, man kan ha lite overskudd i perioder, og det man trenger er en trygg og tålmodig mann. Ikke en som lurer på om du er forelska i sjefen din fordi sjefen synes du er flink. Anonymkode: f3ff8...fe5 2 1
AnonymBruker Skrevet 9. januar 2024 #13 Skrevet 9. januar 2024 Litt rom, skulle det være over Anonymkode: f3ff8...fe5
AnonymBruker Skrevet 9. januar 2024 #14 Skrevet 9. januar 2024 Nei, det er da du får henne til å tro hun er det, og hun blir det. Har godt forhold til min sjef også og det er bare bra. Kunne aldri forelsket meg i han da. Anonymkode: 973a7...31c
AnonymBruker Skrevet 9. januar 2024 #15 Skrevet 9. januar 2024 Ikke vær masete og mer care ikke care men bry deg bare ikke mas Anonymkode: 973a7...31c
AnonymBruker Skrevet 9. januar 2024 #16 Skrevet 9. januar 2024 5 hours ago, AnonymBruker said: Jeg spurte henne i går om hun er forelsket i noen andre, det sa hun nei selvsagt ikke til. Anonymkode: aeaef...398 Da har hun allerede svart. Anonymkode: 83dcc...5bd 1 1
AnonymBruker Skrevet 9. januar 2024 #17 Skrevet 9. januar 2024 Hvorfor skal ikke hun gi deg når du gir henne? Dette er på trynet. Ang forelskelse, mer distansert osv: å begynne i ny jobb er slitsomt og hardt på alle måter. Man skal finne sin plass i det sosiale, vise hva man kan uten å være show off, lære mye nytt, forholde seg til nye rutiner osv osv. At sjefen skryter er vel ganske vanlig å bli glad for? Anonymkode: 5f5f2...1da 3
AnonymBruker Skrevet 9. januar 2024 #18 Skrevet 9. januar 2024 Mitt tips: Trekk deg helt unna du også. Sitt med telefonen, distanser deg. Ikke gi henne den kosen og oppmerksomheten du pleier. Gjør dette i 2-3 uker. Om hun ikke har reagert eller kommentert noe på det, og våknet litt opp, så ville jeg tenkt mine ting…… at hun kanskje crusher på en annen og ikke bryr seg Anonymkode: b5584...9f5
Isambard Skrevet 9. januar 2024 #19 Skrevet 9. januar 2024 Det behøver ikke å være noe galt. Hun har en ny jobb og er opptatt av det. Det er helt normalt å få positive tilbakemeldinger fra en sjef. Jeg ville ikke spurt om hun var forelsket i sjefen. Det er å skape drama på tynt grunnlag. Jeg ville nok hatt øynene åpne. 1
AnonymBruker Skrevet 9. januar 2024 #20 Skrevet 9. januar 2024 Isambard skrev (2 minutter siden): Jeg ville ikke spurt om hun var forelsket i sjefen. Det er å skape drama på tynt grunnlag. Jeg ville nok hatt øynene åpne. Nei, det har du nok rett i. Jeg har vel egentlig liten grunnlag for å spørre om det. Er egentlig ikke en sjalu person heller, men har lakt hele sjela i dette forholdet, flyttet til hennes by hvor ikke har venner, kjøpt leilighet, fått barn, aldri hevet stemmen og til og med godtatt å bli far til hennes barn. Merker at det påvirker meg i en stor grad med at dette her må fungere. Vanskelig å slappe av når det ikke går bra. Men det har liksom aldri skjedd noe negativt i forholdet, før hun startet i ny jobb. Anonymkode: aeaef...398
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå