Gå til innhold

Er det så farlig om du avrunker en venn?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Det kan være en ren vennetjeneste til en venn "i nød" . En mann trenger å tømme rognpåsan jevnlig, ellers blir han fysisk dårlig. Blir ikke det samme å runke selv. Og er det så farlig da? Hvis en god venn av deg, eller en slektning hadde brukket begge hender, kunne du hjulpet han? Du har jo ikke sex med han, bare gjør noen håndbevegelser. Har du på vinylhansker i tillegg, er du egentlig ikke i direkte kontakt med han engang. Du ville bare vært med på å gjøre verden til et bedre sted. 

Anonymkode: d668a...7bf

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg syns det er flott når menn kan hjelpe hverandre. Kjør på!

Anonymkode: a3e4b...4e6

• Liker 15
  • Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Det kan være en ren vennetjeneste til en venn "i nød" . En mann trenger å tømme rognpåsan jevnlig, ellers blir han fysisk dårlig. Blir ikke det samme å runke selv. Og er det så farlig da? Hvis en god venn av deg, eller en slektning hadde brukket begge hender, kunne du hjulpet han? Du har jo ikke sex med han, bare gjør noen håndbevegelser. Har du på vinylhansker i tillegg, er du egentlig ikke i direkte kontakt med han engang. Du ville bare vært med på å gjøre verden til et bedre sted. 

Anonymkode: d668a...7bf

Høres icky ut

AnonymBruker
Skrevet

Farlig er det ikke, men man utfører en seksuell handling med noen og det gjør jeg kun med noen jeg er seksuelt tiltrukket av. hadde en venn spurt meg ville jeg fint ha forklart det og forhåpentligvis ville vi ha ledd av det etterpå. Når det kommer til slektning er det helt andre ting som spiller inn… da ville jeg nok ha kuttet vedkommende ut av livet mitt.

Anonymkode: a9ced...7f3

• Liker 2
Skrevet

Ikke farlig. Men finnes jo hjelpemidler for dette. 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Farlig er det ikke, men man utfører en seksuell handling med noen og det gjør jeg kun med noen jeg er seksuelt tiltrukket av. hadde en venn spurt meg ville jeg fint ha forklart det og forhåpentligvis ville vi ha ledd av det etterpå. Når det kommer til slektning er det helt andre ting som spiller inn… da ville jeg nok ha kuttet vedkommende ut av livet mitt.

Ja uff så fælt. At en kåt kar trengte litt drahjelp er jo nok til å kutte mennesket ut av livet. Klart det.

Anonymkode: 718dd...b12

Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Ja uff så fælt. At en kåt kar trengte litt drahjelp er jo nok til å kutte mennesket ut av livet. Klart det.

Eh ja. Er upassende å spørre en slektning og venn om å utføre en sånn tjeneste. Jeg hadde tenkt at personen ikke var helt god i huet da.

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet
Maleficenta skrev (Akkurat nå):

Eh ja. Er upassende å spørre en slektning og venn om å utføre en sånn tjeneste. Jeg hadde tenkt at personen ikke var helt god i huet da.

Nei, så fryktelig. Skal si vi går inn med full kraft for å fremmedgjøre  og sykeliggjøre alt slikt så mye vi kan.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Ja, jeg har mine grenser og jeg blander ikke sexliv og familie/slekt. Helt uaktuelt og forkastelig om en slektning hadde bedt om dette og jeg ville ha betvilt hans sosiale kompetanse og mentale helse. En kompis hadde vært noe annet. 

Er man så kåt så finner man seg noen utenfor slekta eller tar seg en runk. 

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Er denne vennen uten egne hender?

Anonymkode: 9aed1...ea0

Skrevet

Nei, så fryktelig. Skal si vi går inn med full kraft for å fremmedgjøre  og sykeliggjøre alt slikt så mye vi kan.

For incest er jo helt normalt eller....?

• Nyttig 4
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Ja, jeg har mine grenser og jeg blander ikke sexliv og familie/slekt. Helt uaktuelt og forkastelig om en slektning hadde bedt om dette og jeg ville ha betvilt hans sosiale kompetanse og mentale helse. En kompis hadde vært noe annet. 

Er man så kåt så finner man seg noen utenfor slekta eller tar seg en runk. 

Helt forferdelig grusomt altså.

AnonymBruker
Skrevet
Maleficenta skrev (Akkurat nå):

For incest er jo helt normalt eller....?

Herregud.

Skrevet

Herregud.

Hva herregud. Om en slektning avrunker deg er det incest

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg bodde i kollektiv før covid, en av de andre var en gutt på 21...aldri hatt dame. Bestemte meg for å glede han på denne måten. Ga meg en form for makt og kontroll, bare å se hvor heftig det var for han. Angrer på at jeg ikke ridde han, tenkte ofte på det.

Anonymkode: 024cc...524

• Hjerte 2
Skrevet

Ja

Skrevet

Jeg bodde i kollektiv før covid, en av de andre var en gutt på 21...aldri hatt dame. Bestemte meg for å glede han på denne måten. Ga meg en form for makt og kontroll, bare å se hvor heftig det var for han. Angrer på at jeg ikke ridde han, tenkte ofte på det.

Sikker på du ikke hadde lyst på han da?

AnonymBruker
Skrevet

Ja, faktisk. Det et totalt upassende. 
Er det normalt å ha sex innad i slekta der du kommer fra, kanskje? Det er ikke normalt her hvor jeg bor. 

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
Maleficenta skrev (1 minutt siden):

Sikker på du ikke hadde lyst på han da?

Var det seksuelle som var greia :)  Fin k*k også, tror det ville vært stort for han å bli ridd. Ville følt meg ekstra stolt pga jeg var den første..

AnonymBruker
Skrevet

«Blir ikke det samme å runke selv»

Gratulerer med å ha ytra kanskje den aller mest selvmedlidende og sytete setningen det er mulig å hoste opp.

Jeg hørte en mannebaby der og det var ikke mye tiltalende, jeg hadde faktisk ikke greid å føre en normal samtale, langt mindre ha fysisk kontakt med noen som var så sutrete at de sa den setningen høyt.

Anonymkode: 7a302...b1e

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...