AnonymBruker Skrevet 9. januar 2024 #1 Skrevet 9. januar 2024 Jeg vinner ca. hver 3. uke. Men bare premier på sånn 60 kr lol 😅 Tapsprosjekt 🙈 Anonymkode: d7b56...4b8
AnonymBruker Skrevet 9. januar 2024 #3 Skrevet 9. januar 2024 Jeg vinner så å si hver eneste gang jeg leverer kupong. Og det er neimen ikke ofte. Anonymkode: 6d3ba...018
Bombasi Skrevet 9. januar 2024 #4 Skrevet 9. januar 2024 (endret) Spiller Lotto, VikingLotto og EuroJackpot x 2 hver uke, og tror jeg vant totalt 4 minstegevinster i hele 2023. Èn gang for noen år siden hadde jeg 5+1 rette i Lotto, og vant "hele" 95 kr. Så det er veldig stusselige premier i Lotto! Så tipping er utelukkende et stort tapsprosjekt for min del. Men hey, tipper man ikke så kan man heller ikke drømme seg bort i storpremiene, og man har heller ikke anledning til å vinne noe. Jeg tenker at de som har vunnet både 1 mill, 14 mill eller over 400 mill tenker at det var verdt å ha tipping som et tapsprosjekt i 20-30-40 år før gevinsten tikket inn... Endret 9. januar 2024 av Bombasi
AnonymBruker Skrevet 9. januar 2024 #5 Skrevet 9. januar 2024 Tipper i global indeksfond nå. Har gått vunnet hele 20% i tillegg til innsatsen. Er fornøyd med fjorårets gevinst. Anonymkode: df412...6c4
AnonymBruker Skrevet 9. januar 2024 #6 Skrevet 9. januar 2024 Jeg vinner alltid. Går 100 kr i pluss hver uke. Anonymkode: 84fbe...aec
AnonymBruker Skrevet 9. januar 2024 #7 Skrevet 9. januar 2024 Vinner aldri. Men kjøper ikke for mer enn 200 i måneden. Anonymkode: b87c3...ac3
bvp Skrevet 9. januar 2024 #8 Skrevet 9. januar 2024 I gjennomsnitt cirka hver femte-sjette uke, blir som regel bare en femtilapp men er fortsatt i pluss i noen år til.
AnonymBruker Skrevet 9. januar 2024 #9 Skrevet 9. januar 2024 Vinner nok til at jeg gjennomsnittlig "tjener inn" ca 1/4 av hver kupong. Anonymkode: 921e9...228
AnonymBruker Skrevet 9. januar 2024 #10 Skrevet 9. januar 2024 Vinner sjeldent, har abonnement på Lotto og joker hver lørdag, gidder sjeldent å sjekke. I dag kikket jeg innom og hadde 350 kr på spillkontoen så da investerte jeg det i dagens eurojackpot 🤩 Anonymkode: 657b7...ba7
AnonymBruker Skrevet 9. januar 2024 #11 Skrevet 9. januar 2024 Vinner litt hver måned, 60-90 kr. Vant 3000 en gang i fjor. Liker å drømme meg bort i Eurojackpot, og spiller stort sett det, Lotto og Vikinglotto med samme kupong hver gang. Anonymkode: 8cc73...ea8
newman01 Skrevet 9. januar 2024 #12 Skrevet 9. januar 2024 1 hour ago, Bombasi said: Spiller Lotto, VikingLotto og EuroJackpot x 2 hver uke, og tror jeg vant totalt 4 minstegevinster i hele 2023. Èn gang for noen år siden hadde jeg 5+1 rette i Lotto, og vant "hele" 95 kr. Så det er veldig stusselige premier i Lotto! Så tipping er utelukkende et stort tapsprosjekt for min del. Men hey, tipper man ikke så kan man heller ikke drømme seg bort i storpremiene, og man har heller ikke anledning til å vinne noe. Jeg tenker at de som har vunnet både 1 mill, 14 mill eller over 400 mill tenker at det var verdt å ha tipping som et tapsprosjekt i 20-30-40 år før gevinsten tikket inn... Lotto 50kr Vikinglotto 80kr Eurojackpot 50kr x2 Statistisk er det ganske håpløst for deg. Sannsynlighet for å vinne i Lotto er 1:5,4 millioner sånn ca., det vil si at du må levere en full kupong på 10 rekker hver uke i rundt 10'000 år for å statistisk sett banke inn 7 rette. Om du leverer de tre tingene listet opp der hver uke i 20 år har du brent av 240'000 kroner, og statistisk sett har du marginalt bedre sannsynlighet til å vinne enn om du droppet det. Om du derimot hadde levert én rekke på lotto, og én rekke på Vikinglotto, hadde det kostet deg 13 kroner i uka. Sannsynligheten for å vinne er omtrentlig like stor, men besparelsen er 90%
Bombasi Skrevet 9. januar 2024 #13 Skrevet 9. januar 2024 (endret) newman01 skrev (27 minutter siden): Lotto 50kr Vikinglotto 80kr Eurojackpot 50kr x2 Statistisk er det ganske håpløst for deg. Sannsynlighet for å vinne i Lotto er 1:5,4 millioner sånn ca., det vil si at du må levere en full kupong på 10 rekker hver uke i rundt 10'000 år for å statistisk sett banke inn 7 rette. Om du leverer de tre tingene listet opp der hver uke i 20 år har du brent av 240'000 kroner, og statistisk sett har du marginalt bedre sannsynlighet til å vinne enn om du droppet det. Om du derimot hadde levert én rekke på lotto, og én rekke på Vikinglotto, hadde det kostet deg 13 kroner i uka. Sannsynligheten for å vinne er omtrentlig like stor, men besparelsen er 90% Nå tipper jeg ikke akkurat lotto for å bedrive besparelse. Da hadde jeg heller latt være Det er akkurat like håpløst for alle som tipper, men noe vinner da likevel. Er fullstendig klar over at tipping er et tapsprosjekt, men spenningen og drømmen rundt det å delta er i det minste verdt noe for meg, selv om det fra et økonomisk ståsted kanskje er vanskelig å skjønne. Jeg har råd til det og jeg tar meg råd til det. På samme linje som om at andre drikker 1 flaske Pepsi Max for dag, snuser 1 boks for dag, abonnerer på et treningssenter som de knapt eller ikke bruker, eller kjøper lunsj og/eller kaffe ute nesten hver dag osv. Nesten alle av oss kaster penger på havet i en eller annen form. Å delta i kampen om pengepremiene er min form. Endret 9. januar 2024 av Bombasi
newman01 Skrevet 9. januar 2024 #14 Skrevet 9. januar 2024 Ser den, og det er en rasjonell vurdering sånn sett. Jeg bare poengterte at man ikke blir raskere rik i dette livet om man bruker 8kr, 80kr eller 800kr i uka på lotto, om man tar inn sannsynligheten. Med 1:5,4mill er det overraskende små muligheter. Det er rundt 50 mil fra Oslo til Trondheim. 50 mil er en halv million meter. Om man setter opp en stolpe hver eneste tiende centimeter med et tall på er det lettere å gjette riktig stolpe enn det er å prikke inn 7 rette i Lotto. Det er alltid noen som vinner, men det er dette med "noen". De er det mange av
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå