Gå til innhold

Å nevne i bio at en ønsker damer som er skuffet over nettdating

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Alle vet at en kul bio på appene er viktig, og jeg tror også at mange damer
har hatt dårlige erfaringer. Og da vil jeg spør om dere synes det hadde vært kult om en skrev i
bioen ala "om du er skuffet over hvordan nettdating har blitt, så ta kontakt. Da er vi to,
kan relatere og vi kan gjøre vårt beste på å gi hverandre den beste opplevelse"

Eller blir dette cringe? Jeg tenker dette er også bra for min egen del, siden jeg er nervøs selv.
Når begge er i samme båt, finner man en slags komfort

Anonymkode: e2ce7...a12

Videoannonse
Annonse
Skrevet
AnonymBruker skrev (18 minutter siden):

Alle vet at en kul bio på appene er viktig, og jeg tror også at mange damer
har hatt dårlige erfaringer. Og da vil jeg spør om dere synes det hadde vært kult om en skrev i
bioen ala "om du er skuffet over hvordan nettdating har blitt, så ta kontakt. Da er vi to,
kan relatere og vi kan gjøre vårt beste på å gi hverandre den beste opplevelse"

Eller blir dette cringe? Jeg tenker dette er også bra for min egen del, siden jeg er nervøs selv.
Når begge er i samme båt, finner man en slags komfort

Helt greit for da får en begynt som venner og ha en felles ting å prate om.

AnonymBruker
Skrevet

Syns det hørtes veldig negativt ut.. 

Anonymkode: cf04c...ede

• Liker 7
Gjest Raphael
Skrevet

Elendig strategi. 

For det første fremstiller du da deg selv som en bitter, svak fyr som sutrer over at du ikke når opp. 

Og for det andre søker du aktivt damer som har blitt pumpa og dumpa 500 ganger før, og som nå er "skuffa over nettdating" og "players" og sånne ting. Ikke akkurat wife-material de heller. 

Prøvd heller å være en gøy person, og søk damer som også er gøye. Glem det here "klagemann søker klagedame" opplegget. Ingenting bra kommer ut av det. 

Skrevet

Det føler jeg blir for negativt. Skal man sitte der og klage over alle "idiotene" man har møtt eller hatt kontakt med, da?

Jeg ser for meg at det vil tiltrekke seg folk som generelt er negative og kritiske.

Og faren for at man selv blir samtaleemne i en lignende samtale i fremtiden er nok overhengende stor.

AnonymBruker
Skrevet

Å bruke den lille plassen du har i en bio til å snakke om skuffelser og hva du ikke liker er nok ikke så taktisk hvis du ønsker kontakt med positive og optimistiske mennesker.
Jeg dropper umiddelbart en sånn profil - for jeg tenker dette er en dame/mann som bruker mer tid på negative tanker og følelser enn å glede seg over hva hen kan gjøre noe med.

Men det er meg. 

Anonymkode: 30e34...645

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Det høres ut som en bitter fyr. Jeg hadde ikke tatt kontakt. 

Anonymkode: 1ce78...0d3

• Liker 3
Skrevet

Høres ut som en blytung bio som kun appellerer til noen få, selv om det nok mange som er "skuffet over nettdating". 😬

Absolutt ikke noe jeg ville skrevet.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

"Mann som sliter med å få napp søker dame som er lei av å bli knullet og dumpet."

Er det noe som ikke er feil med dette opplegget?

Anonymkode: 16655...11e

• Liker 4
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg kunne tatt kontakt på denne tror jeg.. Jeg las det ikke med bitter tone da, mer som et skråblikk / litt humoristisk syn på den merkelig og nesten absurde verden som nettdating er… Så antagelig ikke en post som fenger alle, men det er vel heller ikke meningen? 😊

Anonymkode: 48f65...3aa

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Ja. Kan godt se at det er risky og en transgressiv bio.
Men så var dette bare spekulativt 😅 jeg er en padawan i dating

AnonymBruker
Skrevet

Jeg hadde sveipet deg bort øyeblikkelig. 
For meg viser det både en bitterhet, og også ett oppheng i fortiden. 

Hva med å heller presentere deg med hvilke egenskaper du har, fremfor hvor dårlig erfaringer du har? 
Jeg vil heller lese om hvilken drømmedate du vil ta meg med på, enn å høre om hvilke kjipe dater du har vært på tidligere... 
Jeg vil heller lese om hvordan du er, ikke hvordan dine tidligere dater er. 

Anonymkode: edc35...8b5

• Liker 1
Skrevet
Bombasi skrev (12 minutter siden):

Høres ut som en blytung bio som kun appellerer til noen få, selv om det nok mange som er "skuffet over nettdating". 😬

Absolutt ikke noe jeg ville skrevet.

Den appellerer likevell til de som er rett. Er ikke det hele poenget?  

Jeg ville definitivt svart postivit til en som skriver at han er ute etter damer som er skuffet over nettdating, bare det hadde vært i en positiv tone. 

"Er du like skuffet over nettdating som meg? La oss endre statistikken" 

eller

"Sålangt skuffer nettdating, føler du det samme? Kanskje vi leter etter hverandre?" 

• Liker 1
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Jeg hadde sveipet deg bort øyeblikkelig. 
For meg viser det både en bitterhet, og også ett oppheng i fortiden. 

Hva med å heller presentere deg med hvilke egenskaper du har, fremfor hvor dårlig erfaringer du har? 
Jeg vil heller lese om hvilken drømmedate du vil ta meg med på, enn å høre om hvilke kjipe dater du har vært på tidligere... 
Jeg vil heller lese om hvordan du er, ikke hvordan dine tidligere dater er. 

Anonymkode: edc35...8b5

Hva med å kombinere? 
Jeg har forsåvidt ingen erfaring i dette; dårlig eller gode.
Derved ingen bitterhet. Jeg setter pris på feedbacken her

Skrevet

Negativ, bitter og desillusjonert - et kinderegg jeg styrer unna. Det smaker også litt av La oss akseptere at vi ikke er hverandres førstevalg og gjøre det beste ut av det, hvilket heller ikke er et særlig attraktivt utgangspunkt. 

• Liker 3
Gjest Raphael
Skrevet
5 minutter siden, AnonymBruker said:

Hva med å kombinere? 
Jeg har forsåvidt ingen erfaring i dette; dårlig eller gode.
Derved ingen bitterhet. Jeg setter pris på feedbacken her

Det er noen ting her du må forstå:

For jenter som er attraktive, har gode, behagelige personligheter, et velfungerende hode på toppen og beina godt planta på jorda er nettdating som en jævla gullgruve. Det er ikke manko der ute på attraktive, bra menn som vil ha en attraktiv, bra dame som fast kjæreste. Og de jentene som er i besittelse av egenskapene som gjør en manns liv bedre med dem i det finner dette lett på Tinder og andre former for nettdating. 

Det er med andre ord ikke de bra damene som har vært lenge nok på nettdating til å være "skuffa over nettdating". Det er ikke de bra damene som sutrer over "useriøse menn" og "players". De bra damene er der bare for en kort periode av gangen, og så - "svosj" - finner de seg en bra fyr. 

Det du aktivt søker her er restetorg-damene. Sutre-og-bu-hu-damene. De damene som konsekvent blir fuck-sona fordi de ikke har noe mer enn bare det å tilby en mann. Livet ditt blir ikke noe bra med ei sånn ei i det. 

Du må tenke litt nøyere over hva du faktisk søker her, tenker litt mellom linjene på hva du faktisk sier. Søk positive ting, kvinner med positive erfaringer, positive holdninger til menn og dating og kjærligheten. Og gjør ditt beste for å ikke bare fremstå så n selv, men genuint være det også. Livet er for kort til å invitere sutrekopper inn i det. For det er alltid årsaker til at de er sutrekopper, årsaker som går på dem selv.

Skrevet

Hvorfor tenker dere med autmatikk at man er bitter hvis man ikke lykkes med nettdating? Og at det vitner om at man ikke har det som skal til for å være en flott kjæreste? I mine øyne er det motsatt. De som er skuffet over nettdating tenker jeg at er bra single som egner seg i en relasjon og som styrer unna alt det rare som er der inne. 

Skrevet
Raphael skrev (1 minutt siden):

Det er noen ting her du må forstå:

For jenter som er attraktive, har gode, behagelige personligheter, et velfungerende hode på toppen og beina godt planta på jorda er nettdating som en jævla gullgruve. Det er ikke manko der ute på attraktive, bra menn som vil ha en attraktiv, bra dame som fast kjæreste.

Vi lever definitivt på forskjellige planeter. Du beskriver meg i teksten din, men for meg har nettdating ikke gitt meg en eneste attraktiv bra mann.  Attraktive på utseende ja, men så har de masse issues, er gifte, ute etter ligg, etc. Jeg har også snakket med menn som ikke er veldig attraktive utseendemessig, men de innehar de samme problemene som de andre. Det er svært få menn på nettdating som har det bra med seg selv og livet de lever. Som har sunne holdninger og verdier og som er ute etter en langvarig relasjon. 

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Hmm. Jeg vet ikke hva jeg skal si, annet enn at selv om jeg vurderer appene,
lever jeg ikke et dårlig eller bittert liv. Ikke et perfekt liv, men heller ikke et dårlig et.
Jeg har heller ikke hatt erfaringer som kan ha gitt meg muligheten til å være bitter.
Som sagt, er jeg en padawan innen dating.
For alt jeg vet, kan jeg være superhot eller en nottie. Jeg ønsker bare å prøve appene 

Gjest Raphael
Skrevet (endret)
21 minutter siden, Pålet said:

Du beskriver meg i teksten din

Dataene dine tilsier ikke det:

for meg har nettdating ikke gitt meg en eneste attraktiv bra mann

Attraktive på utseende ja, men så har de masse issues, er gifte, ute etter ligg, etc

har også snakket med menn som ikke er veldig attraktive utseendemessig, men de innehar de samme problemene som de andre

Det er svært få menn på nettdating som har det bra med seg selv og livet de lever. Som har sunne holdninger og verdier og som er ute etter en langvarig relasjon. 

Den store majoriteten av menn - attraktive så vel som uattraktive - ønsker seg gode langvarige relasjoner som gjør livene deres bedre. Det er gullstandarden for så og si alle, til og med for såkalte "players". 

Men samtidig har man noen kvinner man putter i den båsen, og noen kvinner man putter i den andre (midlertidige) båsen. 

Når det gjelder å luke ut "raringer", var det nettopp med tanke på det at jeg listet opp "et godt hode på toppen" som en egenskap bra damer har. Folk som vet hvordan mennesker er, hva menn forventer av kvinner, hva kvinner forventer av menn o.s.v. vet å luke ut såkalte "raringer". De er ikke så vanskelige å spotte hvis du har blitt oppdratt rett, og vet hva du skal se etter. 

Sorry, men når du bare har masse dårlige erfaringer med menn, så er det bare én fellesnevner her, og det er deg. Det er ting ved deg som gjør at du ikke klarer å skille "raringer" fra andre, og det er ting ved deg som gjør at de bra mannfolka ikke jakter på deg, og velger deg. Det er en brutal realitet, men sånn er det. 

Og du vil aldri finne ut av hva det er så lenge du lener deg på en forklaringsmodell som sier det er noe galt med alle andre, alle menn. For å finne ut hva problemet ditt er, og hvorfor du ikke velger og tiltrekker deg kvalitet, må du se inn i deg selv - ikke peke på alle andre. Du må finne ut hva det er menn vil ha, og som du per nå ikke klarer å tilby. 

Endret av Raphael

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...