AnonymBruker Skrevet 9. januar 2024 #1 Skrevet 9. januar 2024 Min kjæreste har en datter. Hun er er i starten av å være tenåring. Plutselig hadde hun sagt til sin far at hun ikke liker meg og jeg plager henne litt sånn ut av det blå. Han ble satt ut og jeg også. Hun er veldig utspekulert. Hun har også alltid vist meg at hun er så glad i meg og jeg er veldig glad i henne. Var så nytt for oss begge. Det endte med krangel mellom oss to voksne og jeg har valgt å avslutte. Men vi har planlagt ferie sammen. Er så usikker om å dra med dem! Vet ikke hva jeg skal gjøre. Anonymkode: 857cd...584
AnonymBruker Skrevet 9. januar 2024 #2 Skrevet 9. januar 2024 19 minutter siden, AnonymBruker said: Vet ikke hva jeg skal gjøre. Anonymkode: 857cd...584 Benytt deg av avbestillingsforsikringen. Anonymkode: 63e7a...e66
AnonymBruker Skrevet 9. januar 2024 #3 Skrevet 9. januar 2024 AnonymBruker skrev (1 time siden): Benytt deg av avbestillingsforsikringen. Anonymkode: 63e7a...e66 Du tror at den dekker avbestilling pga krangel? Anonymkode: 930fc...a5c
AnonymBruker Skrevet 9. januar 2024 #4 Skrevet 9. januar 2024 Kan ikke avbestille! Anonymkode: 857cd...584
shakini Skrevet 9. januar 2024 #5 Skrevet 9. januar 2024 Du kan jo feks beholde flybilletten, men bare ta en ferie aleine? Dere må kanskje sitte ved siden av hverandre på flyet ned, men det går sikkert bra? Så kanskje eksen din kan betale deg litt ut av overnattingsstedet?
AnonymBruker Skrevet 9. januar 2024 #6 Skrevet 9. januar 2024 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Er så usikker om å dra med dem! Vet ikke hva jeg skal gjøre. Så pinlig. Du er voksen og vurderer å konkurrere mot et barn. For det er dette det koker ned til. Hadde far tatt klart standpunkt, så hadde du ikke begynt å trasse. Anonymkode: fdc90...174
AnonymBruker Skrevet 9. januar 2024 #7 Skrevet 9. januar 2024 Jeg trosset ikke. Jeg ble behandlet ikke bra fra begge kanter. Og føler jeg ikke kan holde ut mer. Anonymkode: 857cd...584
AnonymBruker Skrevet 9. januar 2024 #8 Skrevet 9. januar 2024 Bli syk når reisen skal være, da kan du bruke forsikringen. Jeg mener ikke liksom-syk, men syk. Utsett deg for så mye smitte som mulig. Evt få noen til å overta billetten din, slik at det 'kun' trengs å bytte navn på billetten. Kanskje dere kan avbestille hele reise? Anonymkode: f6f7a...a2c
AnonymBruker Skrevet 9. januar 2024 #9 Skrevet 9. januar 2024 Er det ikke bare å la vær å reise og se pengene som tapt om du ikke kan bruke forsikringen??????????? Anonymkode: 37df1...36e
AnonymBruker Skrevet 9. januar 2024 #10 Skrevet 9. januar 2024 shakini skrev (1 time siden): Du kan jo feks beholde flybilletten, men bare ta en ferie aleine? Dere må kanskje sitte ved siden av hverandre på flyet ned, men det går sikkert bra? Så kanskje eksen din kan betale deg litt ut av overnattingsstedet? Flyet er det minste problemet, er jo bare å sjekk inn på et annet sete. Anonymkode: d7894...477
AnonymBruker Skrevet 9. januar 2024 #11 Skrevet 9. januar 2024 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Min kjæreste har en datter. Hun er er i starten av å være tenåring. Plutselig hadde hun sagt til sin far at hun ikke liker meg og jeg plager henne litt sånn ut av det blå. Han ble satt ut og jeg også. Hun er veldig utspekulert. Hun har også alltid vist meg at hun er så glad i meg og jeg er veldig glad i henne. Var så nytt for oss begge. Det endte med krangel mellom oss to voksne og jeg har valgt å avslutte. Men vi har planlagt ferie sammen. Er så usikker om å dra med dem! Vet ikke hva jeg skal gjøre. Anonymkode: 857cd...584 Hadde dette skjedd meg og min bonusdatter, hadde jeg tatt en seriøs prat med henne. Uten foreldrene til stede. Sånt lar jeg ikke gå upåaktet hen. Anonymkode: d7894...477
AnonymBruker Skrevet 9. januar 2024 #12 Skrevet 9. januar 2024 AnonymBruker skrev (1 time siden): Hadde dette skjedd meg og min bonusdatter, hadde jeg tatt en seriøs prat med henne. Uten foreldrene til stede. Sånt lar jeg ikke gå upåaktet hen. Anonymkode: d7894...477 Akkurat det har du faktisk ikke lov til. Anonymkode: fdc90...174
AnonymBruker Skrevet 9. januar 2024 #13 Skrevet 9. januar 2024 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Akkurat det har du faktisk ikke lov til. Anonymkode: fdc90...174 Er det ulovlig å ta en alvorsprat med andre sine barn? Anonymkode: 831dc...a25 1
AnonymBruker Skrevet 9. januar 2024 #14 Skrevet 9. januar 2024 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Jeg trosset ikke. Jeg ble behandlet ikke bra fra begge kanter. Og føler jeg ikke kan holde ut mer. Anonymkode: 857cd...584 Da drar du ikke på tur. Det blir dritkleint. Anonymkode: 19bad...ac5
AnonymBruker Skrevet 11. januar 2024 #15 Skrevet 11. januar 2024 Råder deg å komme deg vekk mens du kan. At kjæresten har en utspekulert datter som sier hun ikke liker deg og mye annet er ikke bra. Har dessverre opplevd det samme. Men problemet var at hun sa da hun var voksen at hun ikke likte meg og spilte skuespill da hun var med meg og faren sammen. I tillegg at hun gråt seg til viljen sin hele tiden og fikk alltid det hun pekte på av faren sin. Hun ble veldig bortskjemt og egoistisk. Blir dårlig hvis jeg treffer på den personen. har vært et mareritt med hun. Så mye vondt og stygt hun har sagt og drevet med mot meg. Gav meg skylden for alt som var negativt da jeg var sammen med faren. Krangler og alt var min feil. Nei kom deg bort mens du kan. Anonymkode: fdffa...693
Rhodiola Skrevet 11. januar 2024 #16 Skrevet 11. januar 2024 Hei trådstarter. Da tittelen på tråden er mangelfull, stenges tråden. Viser til forumets retningslinjer: Sitat * Trådtitler på forumet er begrenset til 140 tegn. Vi anbefaler våre brukere å benytte seg av gode titler for å beskrive trådens innhold og dermed treffe riktige mottakere. Tråder med tittelen "Hjelp?" og lignende ufullstendige titler vil stenges. Trådstarter kan velge mellom enten å sende PM til moderator med ønske om endring av tittel, eller selv starte en ny tråd med forbedret tittel. Du kan enten sende meg en privat melding med ønsket oppdatering av tittelen, så vil tråden åpnes igjen, eller starte en ny tråd med mer beskrivende tittel. Rhodiola, adm.
Anbefalte innlegg