AnonymBruker Skrevet 9. januar 2024 #1 Skrevet 9. januar 2024 Hei Er i midten av 30 årene og har et barn på 2 år. Pga veldig sterk PMS startet jeg på yasmine p-piller i begynnelsen av des. Men føler fortsatte på pms symptomer som sterk sinne og kan lett gråte.. Det kan i perioder være så ille at en bagatell gjør meg så sint på kjæresten at jeg nesten vil gjøre det slutt der og da haha. Men det er bare meg som er irrasjonell og det går fort over. Men når det går utover de rundt meg ønsker jeg ikke å ha det sånn. Også vet jeg at det blir ille uten p-piller pga PMS 14 dager før mensen. Noen me samme erfaringer og som kan komme med råd?<3 ts Anonymkode: 038b9...bae
Tough cookie Skrevet 9. januar 2024 #2 Skrevet 9. januar 2024 Aldri mer Yasmine p-piller. Jeg ble kvalm, sint /kort lunte og stikkinger i leggene. Sett opp hormonspiral istedenfor.
AnonymBruker Skrevet 9. januar 2024 #3 Skrevet 9. januar 2024 Flere som vil dele sine erfaringer? ts Anonymkode: 038b9...bae
AnonymBruker Skrevet 9. januar 2024 #4 Skrevet 9. januar 2024 Jeg prøvde Yasmine en gang jeg og, ble et monster. Følelsene gikk bananas, og jeg var sint hele tiden. Har hormonspiral nå, en helt annen verden. Anonymkode: 8c287...c13
AnonymBruker Skrevet 9. januar 2024 #5 Skrevet 9. januar 2024 AnonymBruker skrev (7 timer siden): Hei Er i midten av 30 årene og har et barn på 2 år. Pga veldig sterk PMS startet jeg på yasmine p-piller i begynnelsen av des. Men føler fortsatte på pms symptomer som sterk sinne og kan lett gråte.. Det kan i perioder være så ille at en bagatell gjør meg så sint på kjæresten at jeg nesten vil gjøre det slutt der og da haha. Men det er bare meg som er irrasjonell og det går fort over. Men når det går utover de rundt meg ønsker jeg ikke å ha det sånn. Også vet jeg at det blir ille uten p-piller pga PMS 14 dager før mensen. Noen me samme erfaringer og som kan komme med råd?<3 ts Anonymkode: 038b9...bae Jeg gikk på de i noen år, mistet all sexlyst, ble tør og fikk samme symptomer som overgangsalder. Etter hvert fikk jeg sterk kvalme rett etter å ha tatt de. Skal aldri gå på de igjen Anonymkode: a2457...9cd
AnonymBruker Skrevet 9. januar 2024 #6 Skrevet 9. januar 2024 De pleier vel å si at det tar 3 måneder før man kommer ordentlig i balanse etter å ha startet på en ny pille, men hvis det blir uholdbart så ville jeg prøvd noe annet. Jeg fikk liknende symptomer, pluss tap av sexlyst, men det var av en annen type. De fungerte fint for meg i flere år, men så var det plutselig stopp. Anonymkode: 14268...7a5
AnonymBruker Skrevet 9. januar 2024 #7 Skrevet 9. januar 2024 Jeg gikk på de i mange år fra jeg var ca 16, til jeg var i 20årene, pga sykdom måtte jeg slutte på de, nesten over natten ble jeg frisk fra angst, depresjon, sinne, humørsvingninger, raserianfall, alt mulig. Jeg hadde i mange år fått utskrevet medisin mot alt dette og gått i mye behandlinger, så var det kluss i hormoner pga yasmin. De er veldig sterke p-piller, vist nok noe av de verste på markedet. Anonymkode: a5101...7ca 1 1
AnonymBruker Skrevet 9. januar 2024 #8 Skrevet 9. januar 2024 Flere med erfaringer? ts Anonymkode: 038b9...bae
AnonymBruker Skrevet 9. januar 2024 #9 Skrevet 9. januar 2024 Jeg fikk blodpropp i lunga av yasmine, så ikke akkurat god erfaring her i gården. Anonymkode: d9727...a75
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå