Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Hei! Dere som har tatt provera for å få mens, når begynte dere på kuren? Jeg skulle hatt mensen i dag, gravididtetstest er negativ. Når kan jeg begynne med kuren? (Gyn er bortreist så får ikke svar på det) 

Anonymkode: 5879a...6fa

Fortsetter under...

AnonymBruker

Har pcos og har tidligere brukt provera for å få blødning, mener å huske jeg «bare begynte» 🤔 Har du ikke fått noe føringer for oppstart fra gyn før du fikk resept på provera?🙈

Anonymkode: c0e24...df8

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Har pcos og har tidligere brukt provera for å få blødning, mener å huske jeg «bare begynte» 🤔 Har du ikke fått noe føringer for oppstart fra gyn før du fikk resept på provera?🙈

Anonymkode: c0e24...df8

Jo, men da begynte jeg bare. Har ikke snakket noe om da mens ikke dukker opp og gravidtest er neg🥹 

Annonse

AnonymBruker
Sofakona skrev (5 minutter siden):

Det er du helt sikker på? Har du pcos el?

Har pcos ja, og heller ikke 100% sikker pga det. Men testet meg frem til el og hadde symptomene jeg pleier å ha ved el. 

AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Har pcos ja, og heller ikke 100% sikker pga det. Men testet meg frem til el og hadde symptomene jeg pleier å ha ved el. 

Husk at du kan få falsk positiv eggløsning tester ved pcos. Så det er jo stor sjanse at du ikke har eggløsning. Begyn på kuren og eventuelt letzerol etter det. Om du går på letzerol spør gynekolog å få ultralyd dag 12 og 16 for å se om du vil få eggløsning eller om egget vokser. 

Om du får positive test..ta blodprøver 7 dager etterpå for å bekrefte om du hadde eggløsning eller ikke 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...