AnonymBruker Skrevet 9. januar 2024 #1 Skrevet 9. januar 2024 Er det bare meg som ikke hadde særlig vondt etter operasjon? Jeg tok silikon under muskel 255g. Altså, allerede dagen etterpå så var jeg såpass kvikk at jeg lagde middag og gjorde lett husarbeid. Jeg gikk også til og fra barnehagen for å hente ungen min på 3 år. Jeg leser overalt at folk hadde så store smerter, at de ikke greide å gå på do selv, selv om de tok over muskelen 🤨 Er det det at jeg har høy smerteterskel eller hva? Det skal også sies at jeg fødte helt uten noe smertestillende, jeg har enorm angst for sprøyter, så epidural var utelukkende. Jeg tror det var etter fødsel at smerteterkelen min skøyt opp i været. Anonymkode: 765bb...217
AnonymBruker Skrevet 9. januar 2024 #2 Skrevet 9. januar 2024 Ja, samme her. Jeg hentet i barnehagen og levde som vanlig (jeg unngikk bare å bære). Jeg var alene med en 3-åring, så hadde liksom ikke så mye annet valg heller da. Jeg fødte imidlertid ikke uten smertestillende, så jeg vet ikke jeg 😛 Men vi er jo forskjellige og tåler litt forskjellig, så dømmer ikke de som trengte hjelp til ting Anonymkode: 0c7c1...d56
Adrenalina1 Skrevet 10. januar 2024 #3 Skrevet 10. januar 2024 (endret) For meg var det så smertefullt at jeg nesten heller ville føde. Endret 10. januar 2024 av Adrenalina1
LeneXCII Skrevet 10. januar 2024 #4 Skrevet 10. januar 2024 Første gang ganske vondt, andre gang mindre godt samt at det gikk mye raskere over! 🙂
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå